Alfan tehtaan sähköpostiosoite?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
pesojo-h
Viesti:

Alfan tehtaan sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja pesojo-h »

Kuka tietää Alfan tehtaan nykyisen & toimivan sähköpostiosoitteen?
Tässä oli jotain häikkää:
ArchivioStorico@alfaromeo.com
tai sitten täällä lähettäjässä...
Ois vähän kyseltävää kun tuolla Delta-Autossa vaan pyörittelevät silmiään...
Rahaa sinnekin pitäs olla koko ajan kantamassa mutta jos jotain ongelmaa pitäs selvittää niin ei tule mitään...
Jopi

KJS
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm

Viesti Kirjoittaja KJS »

Laitoin joku aika sitten kyselyä ko. osoitteeseen, mutta vastaus tuli osoitteesta CentroDocumentazione@alfaromeo.com joka lienee nykyisin oikea ja toimiva osoite.

pesojo-h
Viesti:

Kiitosta vaan.

Eiköhän kohta lähde asiat selviämään...
Jopi

pesojo-h
Viesti:

KJS kirjoitti:Laitoin joku aika sitten kyselyä ko. osoitteeseen, mutta vastaus tuli osoitteesta CentroDocumentazione@alfaromeo.com joka lienee nykyisin oikea ja toimiva osoite.
Kiitoksia vaan.
Jopi

Alfieri

Viesti Kirjoittaja Alfieri »

Tuolla vastailevat kai lähinnä "historiallisiin" kysymyksiin, tosin sieltä voi saada tuurilla saada suoran s-postiosoitteen (näin kävi ainakin minulle) Alfan yrityspuolelle. Sieltä ei kyllä välttämättä sitten saakaan vastausta (näin kävi ainakin minulle).

Koittaa voisi myös alfarome.it sivujen kautta. Siellä näyttää olevan oikein lomake tarkoitukseen:

http://www.alfaromeo.it Contattaci -painike avaa lomakkeen.

Ja onhan toi myös eklannigsi:

http://www.alfaromeo.com/ --> Contact Us

Mielenkiinnolla kuulisimme, suvaitsevatko satunnaiselle, tuntemattomalle kysyjälle ihan vastatakin...

pesojo-h
Viesti:

Alfieri kirjoitti:Tuolla vastailevat kai lähinnä "historiallisiin" kysymyksiin, tosin sieltä voi saada tuurilla saada suoran s-postiosoitteen (näin kävi ainakin minulle) Alfan yrityspuolelle. Sieltä ei kyllä välttämättä sitten saakaan vastausta (näin kävi ainakin minulle).

Koittaa voisi myös alfarome.it sivujen kautta. Siellä näyttää olevan oikein lomake tarkoitukseen:

http://www.alfaromeo.it Contattaci -painike avaa lomakkeen.

Ja onhan toi myös eklannigsi:

http://www.alfaromeo.com/ --> Contact Us

Mielenkiinnolla kuulisimme, suvaitsevatko satunnaiselle, tuntemattomalle kysyjälle ihan vastatakin...
Kiitoksia, laitan tonnekin viestiä..
Ilmoittelen myöhemmin miten kävi...
Jopi

Paikalla
seppo

Viesti Kirjoittaja seppo »

Tehtaalle lähetetyt kysymykset, jotka koskevat teknisen puolen asioita tai verkostoa, välitetään maahantuojalle. Paluupostia saa lähettäjä yksinkertaisella maininnalla, että asioita Suomessa hoitaa Delta Motor Oy, jolle kirjeenne on välitetty. Valmistajat tietoisesti välttelee asioimista suoraan loppukäyttäjien kanssa.
Tämä käytäntö on ollut sama niillä muutamalla automerkillä, joissa minä olen ollut töissä, että sillä lailla :-)
Eli valituskirje Delta Motorin jälkimarkkinoinnista vastaavalle henkilölle (johtajalle), mahdollisimman korkealle tasolle, josta on aina paras aloittaa, eikö näin?

Epezi
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tuon alfaromeo.it sivun kautta sain vastauksen kun kyselin yhteystietoja milanon alfavaraosa myyntiin.

Riippuen kysymyksen laadusta, siirtävät sitten delta motorille tai ylemmälle taholle, tai roskakoriin.

Minulle kesti saada vastaus pari päivää.

Vastaa Viestiin