75 tuulilasi
Valvoja: Moderators
75 tuulilasi
Ei ole aiemmin tarvinnut miettiä, onkos 75:ssa liimalasi vai perinteinen kumitiivistelasi?
Vähän epäilyttää että ruostetta löytyy karmeista, jos vie suoraan lasinvaihtoon niin eivät kauheesti asiasta välitä, jos irrottas lasin itse ensin ja kattos tilanteen, korjaisi tarpeen mukaan...liimalasi jää iteltä laittamatta mutta tiivistelasin saisin perinteisin konstein paikoilleen.
Ja seuraava kysymys, mistä tampereen alueella saa halvimman lasin ja/tai lasin asennettuna 75:een?
Vähän epäilyttää että ruostetta löytyy karmeista, jos vie suoraan lasinvaihtoon niin eivät kauheesti asiasta välitä, jos irrottas lasin itse ensin ja kattos tilanteen, korjaisi tarpeen mukaan...liimalasi jää iteltä laittamatta mutta tiivistelasin saisin perinteisin konstein paikoilleen.
Ja seuraava kysymys, mistä tampereen alueella saa halvimman lasin ja/tai lasin asennettuna 75:een?
- 90
- Car(s): 90 2.5 V6 Super -87
156 2.5 V6 -98
164 3.0 V6 autom -88
166 3.2 V6 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
liimalasihan se 75:ssa , toki siinä se tiivisteen lisukin on mutta tukkimassa lähinnä lasin ja korinvälistä rakoa...
ei yhtään huonompi idea irroitella vanhaa itse..jos rupea alla niin ottaa ruosteet kiinni ja sitten lasifirmaan lasinlaittoa varten, monta esimerrkiä on tullut nähtyä kun ruosteet jää alle..yksikin 124-koppanen mese oli paikallisessa puljussa tarkistettavana kun vesi tuli sateella kabiiniin johtuen siitä että lasi ei ollut liiman alle jääneestä ruosteesta johtuen käytännössä kiinni ollenkaan..
ei yhtään huonompi idea irroitella vanhaa itse..jos rupea alla niin ottaa ruosteet kiinni ja sitten lasifirmaan lasinlaittoa varten, monta esimerrkiä on tullut nähtyä kun ruosteet jää alle..yksikin 124-koppanen mese oli paikallisessa puljussa tarkistettavana kun vesi tuli sateella kabiiniin johtuen siitä että lasi ei ollut liiman alle jääneestä ruosteesta johtuen käytännössä kiinni ollenkaan..
Viimeksi muokannut 90, 04 Joulu 2008, 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
75 tuulilasi
Jos Riihimäen lähellä liimalasin vaihdatte, kannattaa viedä Laakson Makelle. Mulle Jeeppiin vaihto ja oli ruostetta, Soitti ja sanoi, että korjaa ruosteet pois ja maalaa menee vuorokausi enemmän aikaa pitää maalin antaa kuivua. Korjaa myös kiven iskemät sillä mikä sen nimi nyt olikaan systeemillä. Ihan sopu hintainenkin on.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka
75 tuulilasi
Laakson Autopeltityö Sepänkatu3 019-720211
Ralli-Laaksoja
Ralli-Laaksoja
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka