Huomenna hakemaan kulta kotiin! Niin, hintaa tuolle tuli loppujen lopuksi 2631,83 €uroa.

Valvoja: Moderators

Cuore Sportivo kirjoitti: 2631,83 €uroa.

No tuossa on kyllä asennettaCuore Sportivo kirjoitti:Vihdoinkin! Tätä on odotettu.
Huomenna hakemaan kulta kotiin! Niin, hintaa tuolle tuli loppujen lopuksi 2631,83 €uroa.

Ei ole mun Alfa, jos ei Rune ole lähtenyt ajelulle.Maunu kirjoitti:Pelkäsin jo että se oli sun Alfa, joka on automaalarin edessä ilman puskureita Itsenäisyydenkadulla.
No joku muu on sitten vähän yrittänyt muotoilla V6 Alfaansa

Tai no, onnistuisihan se yksinkin. Ajaisi ensin V6:n kilometrin päähän, juoksisi siitä sitten Superin rattiin, ajaisi sillä saman kilometrin, taas V6:lla eteenpäin jne.. Saattaisi matka Poriin hieman kestää, mutta saisi ainakin kuntoilua.
 Tai no, onnistuisihan se yksinkin. Ajaisi ensin V6:n kilometrin päähän, juoksisi siitä sitten Superin rattiin, ajaisi sillä saman kilometrin, taas V6:lla eteenpäin jne.. Saattaisi matka Poriin hieman kestää, mutta saisi ainakin kuntoilua.
Tuli haettua se eilen!puuha kirjoitti:Hae nyt hyvä mies Alfa pois pajalta. Että pääset sunnuntaina Nokialle!

Kuski oli tullut kipeäksi, ja ei siinä aamulla muu auttanut, kuin kyselemään aikatauluja. Nooh, klo. 10.50 Porista lähtö, klo. 13.50 vaihto Vaasassa Kokkolan bussiin, klo. 15.50 Pietarsaaressa, josta taksilla (Avensis) Muukkoselle. Oli se kuitenkin sen arvoista. Meinasi tippa tulla linssiin, kun laitoin hallissa kuutosen murisemaan. Jännittyneenä lähdin matkaan. Kytkin oli parempi kuin koskaan, samoin alusta.
 Kuski oli tullut kipeäksi, ja ei siinä aamulla muu auttanut, kuin kyselemään aikatauluja. Nooh, klo. 10.50 Porista lähtö, klo. 13.50 vaihto Vaasassa Kokkolan bussiin, klo. 15.50 Pietarsaaressa, josta taksilla (Avensis) Muukkoselle. Oli se kuitenkin sen arvoista. Meinasi tippa tulla linssiin, kun laitoin hallissa kuutosen murisemaan. Jännittyneenä lähdin matkaan. Kytkin oli parempi kuin koskaan, samoin alusta.  Silmä seurasi lämpömittaria ensimmäiset kymmenen kilometriä jatkuvasti - Ei noussut yli 70C. Kasitielle päästyäni oli pakko koittaa, onko kaikki ponit taas kotona. Olihan ne, auto kiersi iloisesti, eikä aikaakaan kun oli jo pari sataa lasissa.
 Silmä seurasi lämpömittaria ensimmäiset kymmenen kilometriä jatkuvasti - Ei noussut yli 70C. Kasitielle päästyäni oli pakko koittaa, onko kaikki ponit taas kotona. Olihan ne, auto kiersi iloisesti, eikä aikaakaan kun oli jo pari sataa lasissa. 

Joo oikeassa olet, olen myös miettinyt josko löytyy korotuspaloja 156:een koska noi alkuperäiset madaltavat liikaaVittorio Jano kirjoitti:Minä taistelen p*rk*l* ja hommaan tarvittaessa korotuspalatkin!Cuore Sportivo kirjoitti:
Joo, ei jaksanut kuunnella maastomalli höpinöitä enää.
 Kuva kertoo aika hyvin tuon epäsuhdan rengas/lokasuojan kaari, eivät kulje symmetrisesti enään => pahan näköinen. No, taitaa olla makuasia
  Kuva kertoo aika hyvin tuon epäsuhdan rengas/lokasuojan kaari, eivät kulje symmetrisesti enään => pahan näköinen. No, taitaa olla makuasia  
onhan se tuollaisilla lelurenkailla hölmön näköinen mutta 17 tuumasillaRicambi kirjoitti:Joo oikeassa olet, olen myös miettinyt josko löytyy korotuspaloja 156:een koska noi alkuperäiset madaltavat liikaaVittorio Jano kirjoitti:Minä taistelen p*rk*l* ja hommaan tarvittaessa korotuspalatkin!Cuore Sportivo kirjoitti:
Joo, ei jaksanut kuunnella maastomalli höpinöitä enää.Kuva kertoo aika hyvin tuon epäsuhdan rengas/lokasuojan kaari, eivät kulje symmetrisesti enään => pahan näköinen. No, taitaa olla makuasia
Jos kerran säädettävän hankkii, niin ei viitsi alkaa nössöilemään.jamppa kirjoitti:Ihan asiallinen korkeus on juu. Missäköhän tuollaisella tontituksella muuten voi ajaa näin talvella...?

Mä tungin pohjamuovini jäänteet roskalaatikkoon viime keväänä, ei ole ollut yhtään ikäväCuore Sportivo kirjoitti:Jos kerran säädettävän hankkii, niin ei viitsi alkaa nössöilemään.jamppa kirjoitti:Ihan asiallinen korkeus on juu. Missäköhän tuollaisella tontituksella muuten voi ajaa näin talvella...?
Kannattaa päivittää pohjamuovi, jos alkaa tontittamaan kunnolla. Uusi on hieman erilainen, mitä nämä vanhat alkuperäiset - ei roiku niin helvetin matalalla.