33 jarrurummut

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Pasi
Viestit: 6788
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

33 jarrurummut

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Kuka tietää...?

Onko niin että uusimmissa 33:ssa on 8" jarrurummut ja vanhemmissa 9"?

Eli onko tuossa meitin vm-91 33:ssa 8" jarrurummut?

Tuntuvat olevan todellakin kiven alla... AD liikkeessä ei löytynyt mistään katalogista ja motonetin listauksessa on, mutta ei ole varastossa eikä kuulema saa tilaamallakaan :(
Ostin taas Alfan :(

TimoJ
Viestit: 200
Liittynyt: 03 Elo 2003, 02:07

jarrurummut

Viesti Kirjoittaja TimoJ »

Moikka

Vanhoissa 1 sarjan 33:ssa oli vuoteen -85 noita isoja 9" rumpuja, siitä eteenpäin 2. sarjassa 86-89 noita 8". 3 sarjan autoissa (uusi kori) en ole kuullut olevan muita kuin levyjarruja ja 8" rumpuja.

Muukkosella oli joskus uusia rumpuja hyllyssä, voi olla vieläkin koska menekki ei varmaan enää ole järin suuri.
Harrastajien hyllyistä voi löytyä ehjiä käytettyjä.

2c
TimoJ
Brooommm_____köhköh_pazum__broooom___köhköh___????

Avatar
Pasi
Viestit: 6788
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Jees.... taitaa mennä käytettyjen ostamiseksi.... :roll:
Ostin taas Alfan :(

Avatar
Pasi
Viestit: 6788
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Deltasta saa... kysyin tänään...


230€ / kpl


:vamp:
Ostin taas Alfan :(

Vastaa Viestiin