Mikä kärsii perässä matalasta perästä? (75-malli)

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1282
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Car(s): 75 3.0
Paikkakunta: Vaasa

Mikä kärsii perässä matalasta perästä? (75-malli)

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Tuli tuossa viime vuonna heitettyä ennen siirtokeikkaa talviteloille jotkut Eibachin madallujouset alle. Perä jysähti aika matalalle, hyvä että tallista pääsi ulos.

Etenkin ruostalaiset näyttävät vääntävän jotain dionin kohtaa kompensoidakseen sitä, että joku toinen kohta menee epäedulliseen asentoon.

Mistä tässä on kyse? Paitsi siitä, ettei mun keltaiset Konit varmaankaan tykkää.

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

näyttävät vääntävän jotain dionin kohtaa kompensoidakseen sitä, että joku toinen kohta menee epäedulliseen asentoon.
Diodin pystysuuntanen etupusla menee ikävään asentoon reilussa madalluksessa, ja samoin se multilinksivuttaistuki akselin takaosassa.

Etupuslan ratkasee uniballilla mutta multilinkkiä täytynee vähän muotoilla...

Avatar
Epezi
Viestit: 7544
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Re: Mikä kärsii perässä matalasta perästä? (75-malli)

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Seiska5mma kirjoitti:Paitsi siitä, ettei mun keltaiset Konit varmaankaan tykkää.
Tykkääpäs, ne on suunniteltu toimimaan myös madalletussa autossa. Myyhän Koni niille kavereiksikin madallusjousia ;)

Avatar
Tiige
Viestit: 3034
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Siihen takapään watt-linkkiin (vai mikä se nyt on?) on saatavana säädettäviä tankoja, jolla sen saa inhimillisempään asentoon vaikka olisi reilusti madallettu.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Vastaa Viestiin