Mistä saisi alkuperäisiä puuratteja
Valvoja: Moderators
Mistä saisi alkuperäisiä puuratteja
Kiinnostaisi historiaa kunnioittava väriyhdistelmä uudemmassa autossa. Koriväri punainen, sisustus beige johon lisäksi puuratti ja vaihdekepin nuppi. Ensimmäisessä Alfassa oli nuo puuvermeet ja jäi niistä hyvät muistot.
Aika harvinaisia vain ovat käytetyissä, joten kysyisinkin, että saako noita edes ostamalla jostain? Ainakin Muukkonen kai hommaa tavaraa varaosanumerolla, onko muita?
Aika harvinaisia vain ovat käytetyissä, joten kysyisinkin, että saako noita edes ostamalla jostain? Ainakin Muukkonen kai hommaa tavaraa varaosanumerolla, onko muita?
- Liitteet
-
- Täss malli
- 111.jpg (80.79 KiB) Katsottu 2403 kertaa
No joo, pientä värivikaa. 156:n ratit oli siistimmin tehtyjä.jarski kirjoitti:Oikeen liimapuuratti,aika paksu
Tuota nahka-koelautaa saa kai etelän maissa. Kuvia olen nähnyt oikeastaan jokaisesta nykymallista 156:sta lähtien.jiigee kirjoitti:Ja hieno nahkainen(?) kojelaudan verhoilu. Mikä varusteluvaihtoehto tuo on, onko ollut Suomessa saatavana? Kuva on GT:stä? Puuratti on kyllä jotenkin hieno vaikka kontrasti uudessa autossa onkin aika iso. Tottumiskysymys, sanoisin.
No on kyllä, tuo topicin alussa oleva ruori on melko totinen verrattuna esimerkiksi minun autossani olevaan. Tulee tosiaan jonkun veneen ruori mieleen.alfista kirjoitti:No joo, pientä värivikaa. 156:n ratit oli siistimmin tehtyjä.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- maybetomorrow
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
puuratit on osana jotain varustepaketteja , ekan sarjan 156sssa se oli de-luxe paketti nimellä... tässä toisessa en tiedä miihin pakettiin se kuuluu vai miten sitä on myyty....itse pidän tommosta tummenpaa puuta paremman näkösenä löytyy kuvia esim mun albumista. Eikös näitä puuosia löydy täältäkin foorumilta kun niitä on niin innokkaasti vaihdeltu nahkaisiin/muovisiin...
-
Pepperoni
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21 - Paikkakunta: Tuusula
Mun nollakakkosessa, joka on ilmeisesti jonkin sortin esisarjan boselift kun siinä on boseliftin sisusta muttei Bosea kumminkaan, on ilmeisesti ihan täällä kotomaassa Deltan toimesta vaihdettu puuratti. Päätellen siitä, että alkuperäinen nahkarinkula on seurannut auton mukana myös omistajanvaihdoksissa, joten ei ole tehdasoptiona tullut. Eli on sitä ainakin joskus saanut ilman varustepakettiakin. Kyseinen ruori on vastaava kuin mml:n kuvassa, mutta hieman tummempi (ellei sitten johdu valaistuksesta).
Eli josko tuota esim. Heikka/Muukkonen/Delta-sektorilta olisi (alkuperäis)varaosana saatavana. Minulla ei valitettavasti ole osanumeroa tiedossa.
Eli josko tuota esim. Heikka/Muukkonen/Delta-sektorilta olisi (alkuperäis)varaosana saatavana. Minulla ei valitettavasti ole osanumeroa tiedossa.