Mistä saisi alkuperäisiä puuratteja

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
alfista

Mistä saisi alkuperäisiä puuratteja

Viesti Kirjoittaja alfista »

Kiinnostaisi historiaa kunnioittava väriyhdistelmä uudemmassa autossa. Koriväri punainen, sisustus beige johon lisäksi puuratti ja vaihdekepin nuppi. Ensimmäisessä Alfassa oli nuo puuvermeet ja jäi niistä hyvät muistot.

Aika harvinaisia vain ovat käytetyissä, joten kysyisinkin, että saako noita edes ostamalla jostain? Ainakin Muukkonen kai hommaa tavaraa varaosanumerolla, onko muita?
Liitteet
Täss malli
Täss malli
111.jpg (80.79 KiB) Katsottu 2403 kertaa

jarski

Viesti Kirjoittaja jarski »

Oikeen liimapuuratti,aika paksu :-D

jiigee
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Ja hieno nahkainen(?) kojelaudan verhoilu. Mikä varusteluvaihtoehto tuo on, onko ollut Suomessa saatavana? Kuva on GT:stä? Puuratti on kyllä jotenkin hieno vaikka kontrasti uudessa autossa onkin aika iso. Tottumiskysymys, sanoisin.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

alfista

Viesti Kirjoittaja alfista »

jarski kirjoitti:Oikeen liimapuuratti,aika paksu :-D
No joo, pientä värivikaa. 156:n ratit oli siistimmin tehtyjä.
jiigee kirjoitti:Ja hieno nahkainen(?) kojelaudan verhoilu. Mikä varusteluvaihtoehto tuo on, onko ollut Suomessa saatavana? Kuva on GT:stä? Puuratti on kyllä jotenkin hieno vaikka kontrasti uudessa autossa onkin aika iso. Tottumiskysymys, sanoisin.
Tuota nahka-koelautaa saa kai etelän maissa. Kuvia olen nähnyt oikeastaan jokaisesta nykymallista 156:sta lähtien.

mml

Viesti Kirjoittaja mml »

alfista kirjoitti:No joo, pientä värivikaa. 156:n ratit oli siistimmin tehtyjä.
No on kyllä, tuo topicin alussa oleva ruori on melko totinen verrattuna esimerkiksi minun autossani olevaan. Tulee tosiaan jonkun veneen ruori mieleen.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

maybetomorrow
Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007

Viesti Kirjoittaja maybetomorrow »

Onko näissä sisustuksissa mitään logiikkaaaaa? Ts. kulkeeko jalopuuratti jonkun tietyn moottorikoon tai värin ohessa..?

V6
Car(s): -
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

puuratit on osana jotain varustepaketteja , ekan sarjan 156sssa se oli de-luxe paketti nimellä... tässä toisessa en tiedä miihin pakettiin se kuuluu vai miten sitä on myyty....itse pidän tommosta tummenpaa puuta paremman näkösenä löytyy kuvia esim mun albumista. Eikös näitä puuosia löydy täältäkin foorumilta kun niitä on niin innokkaasti vaihdeltu nahkaisiin/muovisiin...
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

mml

Viesti Kirjoittaja mml »

Muistelen, että ne on FL-malliin olleet lisävarustelistalla erikseen otettavissa, ainakin täällä Suomessa.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Pepperoni
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Mun nollakakkosessa, joka on ilmeisesti jonkin sortin esisarjan boselift kun siinä on boseliftin sisusta muttei Bosea kumminkaan, on ilmeisesti ihan täällä kotomaassa Deltan toimesta vaihdettu puuratti. Päätellen siitä, että alkuperäinen nahkarinkula on seurannut auton mukana myös omistajanvaihdoksissa, joten ei ole tehdasoptiona tullut. Eli on sitä ainakin joskus saanut ilman varustepakettiakin. Kyseinen ruori on vastaava kuin mml:n kuvassa, mutta hieman tummempi (ellei sitten johdu valaistuksesta).

Eli josko tuota esim. Heikka/Muukkonen/Delta-sektorilta olisi (alkuperäis)varaosana saatavana. Minulla ei valitettavasti ole osanumeroa tiedossa.

MP
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec

Viesti Kirjoittaja MP »

1.8 Superissa oli tosiaan eri poppivehkeet.
MP

Vastaa Viestiin