Biltemasta tarttui mukaan kuvan mukainen osa. Tuo neliskanttinen laippa jää tässä tapauksessa käyttämättä, joten siihen ei kannata kiinnittää huomiota sen enempää.

Kikkare vaatii 28mm reiän, laipan halkaisija on n.35mm ja kiristys paikoilleen tapahtuu mutterilla altapäin. Pystysuunnassa tilaa pitää olla n. 40mm, mielummin 45.
Ajatuksena on asentaa rasia keskikonsolissa olevaan lokeroon, heti kolikkosysteemin jälkeen, jos vain syvyys antaa myöden (liitteen kuvassa nro 1). Rasia istuu tuonne kuin nenä päähän eikä pilaa ulkonäöllisesti mitään.
Ensin ajattelin asennusta tuon kolikkolokeron eteen tuohon Sumareitten jne kytkimien alle (kuvassa nro 2), mutta siinä muovi on sisäpulelta profiloitu niin että reiän tekeminen ei helpolla onnistuisi, ja konsolin kiinnityksetkin olisivat tiellä.
Lopullinen paikka selvinnee kun nyppää tuon konsolin penkkien välistä irti. Hahmotin jo sivuilta 4 ruuvia joilla se ainakin on kiinni. 2 kpl etupäässä suurin piirtein vaihdekepin kohdilla, ja kaksi muuta taas takapäässä. Sitten pitää tietysti irroittaa tuo pussukka käsijarrun ympäriltä, mutta vaatiiko se jotain erityisiä kommervenkkejä? Ja lähteekö konsoli sen jälkeen vaivatta irti. Ja mitä siellä alla oikeastaan on? Jos joku joka on nypännyt tuon konsolin joskus irti eksyy lukemaan tämän, niin neuvoja otetaan vastaan ja myös kuunnellaan.
Jos asennus on mahdollinen, jää vielä sähköjen veto? Voikohan sitä kylmästi ryöstää virran tupakansytyttimeltä? Tai siis varmaan voi, mutta miten sulake kestää sen, jos toisessa pistokkeessa on esim. navi ja toisessa känny? Autosähkömiehet varmaan osaa vastata tähän.
Miksikö sitten tälläinen viritys pitää rakentaa? Oikeastaan edellinen kappale vastaa siihen. Alkaa siihen malliin olemaan sähköhärpäkettä kyydissä, että yhden pistokkeen riittävyys tuntuu joskus olevan koetuksella.