Tuoreessa tuontialfassa pari murhetta:
Onko kukaan purkanut takaovien verhouksia ja tutustunut lasinnostinten vaijereihin?
Mulla toimii moottorit kummassakin takaikkunassa mutta ilmeisesti vaijerit jotenkin solmulla kun rutina vain kuuluu kun yrittää nostaa tai laskea.
Pitää huomenna aukasta ja kattoa millainen viritelmä siellä vastassa.
Toinen vika parkkitutkissa. Autossa on tutkat sekä eteen että taakse.
Heti käynnistyksen yhteydessä näyttö ilmoittaa "Parking help not available".
Mistä lie johtuu ja mistä vikaa hakemaan?
159:n lasinnostimista ja parkkitutkista.
Valvoja: Moderators
159:n lasinnostimista ja parkkitutkista.
- Bensa on pensselinpesua varten.. -
Re: 159:n lasinnostimista ja parkkitutkista.
Esim. käy da:ssa skannauttamassa vika. Omassani se paikantu kyllä ja herjasi tuota saamaa.Aarghska kirjoitti:Tuoreessa tuontialfassa pari murhetta:
Toinen vika parkkitutkissa. Autossa on tutkat sekä eteen että taakse.
Heti käynnistyksen yhteydessä näyttö ilmoittaa "Parking help not available".
Mistä lie johtuu ja mistä vikaa hakemaan?
Tosin herjasi oikeaa taka-anturia, mutta todennäköisesti se oli sen johtovika, kun se toimi aina välillä.