156 sw
Valvoja: Moderators
156 sw
Tervehdys Alfa Romeo autoilijat!
Kyselisen tässä mitä kannattaa tarkistaa 156 wagonista koeajaessa?
Mitä maksaa ko. auton ylläpito, vakuutukset yms?
Onko osat ja huollot kalliita?
Kiikarissa ois tuollanen 2001 ja 220 tkm ajettu yksilö?
Kannattaako edes harkita?
http://www.autotalli.com/crometapp/prod ... 1122993770
Kiitos jo etukäteen.
-P-
Kyselisen tässä mitä kannattaa tarkistaa 156 wagonista koeajaessa?
Mitä maksaa ko. auton ylläpito, vakuutukset yms?
Onko osat ja huollot kalliita?
Kiikarissa ois tuollanen 2001 ja 220 tkm ajettu yksilö?
Kannattaako edes harkita?
http://www.autotalli.com/crometapp/prod ... 1122993770
Kiitos jo etukäteen.
-P-
tossa on jotain vakuutuksista
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=9 ... ht=pohjola
netistä löytyy myös jotain laskureita millä vertailla eri firmojen hintoja
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=9 ... ht=pohjola
netistä löytyy myös jotain laskureita millä vertailla eri firmojen hintoja
Viimeksi muokannut V6, 06 Joulu 2009, 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 156 sw
Niin vakutusmaksuihin taitaa vaikuttaa paikkakunta, ikä, jne...P kirjoitti:Tervehdys Alfa Romeo autoilijat!
Kyselisen tässä mitä kannattaa tarkistaa 156 wagonista koeajaessa?
Mitä maksaa ko. auton ylläpito, vakuutukset yms?
Onko osat ja huollot kalliita?
Kiikarissa ois tuollanen 2001 ja 220 tkm ajettu yksilö?
Kannattaako edes harkita?
http://www.autotalli.com/crometapp/prod ... 1122993770
Kiitos jo etukäteen.
-P-
Porissa mulla liikennevakuutuskauden perusmaksu 2.0 TS SW:lle n.640€ 0% bonuksilla.
Onneksi niitä on jo kertynyt tuohonkin 70.
- hagger16
- Viestit: 3080
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Tuohon Rollen lyhyeen ja ytimekkääseen listaan voisi lisätä vielä helmojen kunnon. Valitettava tyyppivika, että helmat tahtovat olla tuon ikäisessä ruosteessa mikäli ei ole asennettu erillisia helma"levikkeitä" tai roiskeläppiä.
Sillä on ainakin hyvä yrittää vielä laskea hintaa, mikäli ruostetta löytyy.
Moottorin luonteeseen myös kuuluu, että se on kylmänä hieman nuhainen, mutta lämpinä koneen pitää vetää tasaisesti rajoittajaan saakka. Eli mikäli näin ei tapahdu on ilmamassamittari särki. Ei tosin vaikea, eikä kallis korjattava..
Ja eikun renkaita potkimaan!
Sillä on ainakin hyvä yrittää vielä laskea hintaa, mikäli ruostetta löytyy.
Moottorin luonteeseen myös kuuluu, että se on kylmänä hieman nuhainen, mutta lämpinä koneen pitää vetää tasaisesti rajoittajaan saakka. Eli mikäli näin ei tapahdu on ilmamassamittari särki. Ei tosin vaikea, eikä kallis korjattava..
Ja eikun renkaita potkimaan!
Senza cuore saremmo solo macchine
- Rolle
- Site Admin

- Viestit: 7800
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): 45e + Explorer EV
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Ei tarvitse paljon kuoppia ajella, että kuuluu kolinoita jos on väljää. Ei ne tukivarret toki miljoonia maksa, että sen takia kannattaisi jättää ostamatta, mutta aina voi siihen vedota tinkimisessä. Mulla on 235tkm mittarissa, ei nitise eikä natise (paitsi oikean kylmällä).
Nyt on toki kaikissa autoissa talvirenkaat varmaan alla, mutta silti ohjaus tulisi olla hyvinkin tarkka, eli keskialueella ei saisi olla "löysää" kuten monissa kulkuneuvoissa on.
Nyt on toki kaikissa autoissa talvirenkaat varmaan alla, mutta silti ohjaus tulisi olla hyvinkin tarkka, eli keskialueella ei saisi olla "löysää" kuten monissa kulkuneuvoissa on.