164 QV käyntiongelma
Valvoja: Moderators
164 QV käyntiongelma
Mä olen yrittänyt etsiä, mutta en löytänyt vastausta ongelmaani.
Eli, tarina alkaa tänään iltapäivällä kun olin lähdössä töihin.
Hyppäsin muina tyttöinä autoon ja käänsin avaimesta.
Pyörii, mutta ei starttaa, ei ongelmaa, akku tyhjä.
Vaihdoin toisen akun (vanhan, melko huonon, mutta ladatun) ja taas starttaamaan. Nyt lähti käyntiin, mutta mokoma ei suostu käymään kaikilla kuudella pytyllä. "Tyhjäkäynti" seilaa 500 ja 2000 kierroksen väliä, ottaa kierroksia, hiukan nihkeästi, mutta ottaa, ei käy kierroksillakaan kuudella.
Ensimmäinen epäilys on akku, se menee vaihtoon huomenna.
Nyt haluaisin mielipiteitä, voiko huono akku tehdä tuota? Mikä muu voi olla vikana?
Tietysti jos aiheesta on aiemmin ollut juttua niin linkit ovat myös tervetulleita.
Eli, tarina alkaa tänään iltapäivällä kun olin lähdössä töihin.
Hyppäsin muina tyttöinä autoon ja käänsin avaimesta.
Pyörii, mutta ei starttaa, ei ongelmaa, akku tyhjä.
Vaihdoin toisen akun (vanhan, melko huonon, mutta ladatun) ja taas starttaamaan. Nyt lähti käyntiin, mutta mokoma ei suostu käymään kaikilla kuudella pytyllä. "Tyhjäkäynti" seilaa 500 ja 2000 kierroksen väliä, ottaa kierroksia, hiukan nihkeästi, mutta ottaa, ei käy kierroksillakaan kuudella.
Ensimmäinen epäilys on akku, se menee vaihtoon huomenna.
Nyt haluaisin mielipiteitä, voiko huono akku tehdä tuota? Mikä muu voi olla vikana?
Tietysti jos aiheesta on aiemmin ollut juttua niin linkit ovat myös tervetulleita.
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16
Toi jäänesto oli ihan hyvä pointti myös.
Vanha rouvani eli Kupla vaatii yleensä nollakelien tietämillä vähän viinaa, vanha juoppo kun on
Mutta tällä kertaa mustan kaunottaren ongelmista selvittiin akun vaihdolla. Ostin akun joka Exiden brosyyrien mukaan on 164 2.5 TD:hen
. Toistaiseksi kaikki on taas ok 
Vanha rouvani eli Kupla vaatii yleensä nollakelien tietämillä vähän viinaa, vanha juoppo kun on
Mutta tällä kertaa mustan kaunottaren ongelmista selvittiin akun vaihdolla. Ostin akun joka Exiden brosyyrien mukaan on 164 2.5 TD:hen
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09, Mito QV -10 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Jappe
- Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Juu, Alfat oppivat helposti omistajiensa tavoille, ole varovainen
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2 ... =sammuilee
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2 ... =sammuilee
- Alfaholic -
Ihan itse itseäni toistaen. Jokeseenkin samat oireet taas, lähtee käyntiin neljällä, löytää aikanaan viidennen ja kuudennen pytynkin.
Oli sitten tänään kolmas kerta tänä talvena, ja huomenna akkukauppaan. Josko se olis taas siinä vika, onhan tosta edellisestä akun vaihdosta on jo neljä vuotta aikaa.
Oli sitten tänään kolmas kerta tänä talvena, ja huomenna akkukauppaan. Josko se olis taas siinä vika, onhan tosta edellisestä akun vaihdosta on jo neljä vuotta aikaa.