Alfoista
	Valvoja:  Moderators 
			
		
				
			
				
								gladitor 							 
									
		Viestit:  34  		Liittynyt:  26 Syys 2009, 20:14 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja gladitor   »  27 Heinä 2010, 18:11 
			
			
			
			
			GTV V6 TB -95 kaksilitrainen turbokone. Onko byrokraatit kimpussa jos laitan em. autosta koneen -98 2.5 V6 156 autoon? Vakionahan ei ole tehoissa paljoa eroa, mutta turbo kiehtoo, koska siitähän saisi tehoja helpommin puristettua lisää.
			
			
									
									156 3.0 V6, 166 3.0 V6 Super ja BMW 740 IL
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								kumimuumi 							 
									
		Viestit:  3319  		Liittynyt:  12 Joulu 2004, 23:56 		
		
																Paikkakunta:  Akaa 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja kumimuumi   »  27 Heinä 2010, 18:24 
			
			
			
			
			Vanhempi kone uudempaan autoon ei taida onnistua...?
			
			
									
									..ammattina autoslalom..
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								katiska 							 
									
		Viestit:  472  		Liittynyt:  19 Loka 2009, 10:19 		
		
											Car(s):  AR8, 164, GTV, 155, 156:ia, Sprintit, Ducatoja, Camaro, Trans Sport, RSV Mille 
												Paikkakunta:  Villähde 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja katiska   »  27 Heinä 2010, 19:03 
			
			
			
			
			Huomaathan myös että tuo 2.0TB V6 12V kone on virranjakajineen kaikkineen sukupolvea vanhempi laitos kuin 156:n 2.5 V6.
			
			
									
									En tyytynyt tavanomaiseen.
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								jknracing 							 
									
		Viestit:  3077  		Liittynyt:  17 Huhti 2004, 07:50 		
		
											Car(s):  7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159 
																	Paikkakunta:  lahti 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja jknracing   »  27 Heinä 2010, 19:37 
			
			
			
			
			kumimuumi kirjoitti: Vanhempi kone uudempaan autoon ei taida onnistua...?
Käsittääkseni onnistuu jos tuo vanhempi moottori vaan täyttää samat päästönormit mitkä tuota uudempaa autoa koskee.
 
			
			
									
									Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								mutt 							 
									
		Viestit:  5917  		Liittynyt:  08 Kesä 2004, 22:34 		
		
											Car(s):  Lanciat: Delta 1.6 Multijet -09, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja mutt   »  28 Heinä 2010, 09:12 
			
			
			
			
			Taitaa -98 mallisessa jo olla vaatimus, että osien pitää olla tyyppihyväksyttyjä ko. malliin. Oli kyse sitten pörinäpöntöstä tai moottorista. Eli ei taida onnistua. 
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								KJS 							 
									
		Viestit:  4706  		Liittynyt:  03 Tammi 2004, 18:55 		
		
											Car(s):  1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm 
												Paikkakunta:  Nokia 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja KJS   »  28 Heinä 2010, 14:43 
			
			
			
			
			Muistaakseni -96 ja uudemmissa vaaditaan tyyppihyväksyntä.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								Qtio 							 
									
		Viestit:  52  		Liittynyt:  20 Heinä 2009, 23:14 		
		
											Paikkakunta:  Pälkäne 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Qtio   »  28 Heinä 2010, 16:25 
			
			
			
			
			^ juurikin näin