Eli kylmänä ohjaus on normaali, ei mikään superkevyt silloinkaan. Mutta kuumana menee jäykäksi, eikä asfaltilla jaksa paikallaan pyörittää.
Joskus ajattelin että se tapahtuu vaan ratapäivillä, mutta nyt kesä helteillä tuntuu olevan aika jäykkä.
Öljyä on, viime talvena käytiin jäähdytysputkia läpi vuoto epäilyn takia. Onkohan pumppu menossa rikki?
Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
155 tahmea ja jäykkä ohjaus!
Valvoja: Moderators
-
sataviisviis
- Viestit: 2043
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Keltsi
- Viestit: 1903
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt, Megane RS (225)
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Öljyt on saattanut käydä ratapäivien yhteydessä liian kuumana ja menettäneet ominaisuutensa.
Offitouhuissa vaan huomannut kuinka tehostin tippuu äkkiä pois pelistä, kun joutuu paikoillaan kääntelemään laidasta laitaan "isoilla" pyörillä...
Onko syylärin alla oleva ohjaustehostimen öljyn jäähdytyskierukka vielä paikallaan ja ehjä? Tuo melkein kannattaa korvata esim. yleismallisella automaattivaihteiston jäähdyttimellä kuten tein omaan 156:een: http://kuvablogi.com/nayta/2225757/ Tuskin viileämmästä öljystä ainankaan haittaa on
Offitouhuissa vaan huomannut kuinka tehostin tippuu äkkiä pois pelistä, kun joutuu paikoillaan kääntelemään laidasta laitaan "isoilla" pyörillä...
Onko syylärin alla oleva ohjaustehostimen öljyn jäähdytyskierukka vielä paikallaan ja ehjä? Tuo melkein kannattaa korvata esim. yleismallisella automaattivaihteiston jäähdyttimellä kuten tein omaan 156:een: http://kuvablogi.com/nayta/2225757/ Tuskin viileämmästä öljystä ainankaan haittaa on
"No smoke => no power => no hope"
-
sataviisviis
- Viestit: 2043
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
- Paikkakunta: Hyvinkää