Olen aamuisin pikku pakkasella huomannut, että 159:sin kytkin ei irroita kunnolla. Auto täristää ja pitää ääntä kytkintä painettaessa. Kun laittaa vaihteen vapaalle ja nostaa kytkimen ylös tärinä ja ääni loppuu. Muutaman minuutin ajon jälkeen kytkin toimii normaalisti.
Voisiko painelaakeri vedellä viimeisiään vai mikä tuon ongelman voisi aiheuttaa?
Sen verran tuli jo googletettua että LUK tekee RepSet pakettia myös 2.4 dieseliin, joka sisältää kytkinlevyn, asetelman ja painelaakerin. Hinnasta ei ole vielä tietoa. Pelkkää painelaakeria tuskin kannattaa vaihtaa, jos lootan irroittaa.
Jakohihna pitäisi vaihtaa, joten kytkinkin samalla vaihtuisi näppärästi.
159 2.4JTDm:n kytkin
Valvoja: Moderators
-
tapiopanttila
- Viestit: 5
- Liittynyt: 17 Loka 2010, 18:11