Jakke kirjoitti:Perjantaina Kuopion Kolmisopen kauppakeskuksen parkkiksella pysäköin punaisen 155:n viereen. Tais olla "widebody" -mallia. Eilen Petosen kauppojen edessä löysin parkkipaikan autolleni sinisen farkkumallin 156 JTS:n viereltä. Lisäksi Petosen suunnalla pyörinyt viime aikoina komea musta GT ja jo pidempään musta 159 farkku (usein ärrän edessä parkissa), jonka kanssa muutaman kerran moroteltukin.
Lieneekö kukaan näistä foorumilaisia?
et meikäläistä ja punaista 166:sta ole bongannut noilla nurkilla?
Itseasiassa oonpas tainnu jonkun kerran punaisen 166:n bongata. Morotellaan kun nähdään
Bussia ootellessa mahtoko olla IlkkaL, kun lipui harmaa getvonen ohitse donitsit siististi aseteltuna etupenkillä?
Tämä joskus kolmen jälkeen munkan kulmilla.
Sille Nurmijärveläiselle punasen sedan Alfan (en ehtiny kattoa oliko 156 vai 155) vinkiksi, että jos aikoo ajaa ns vanhoilla vihreillä risteyksestä niin kannattaisi vähän katsoa onko joku sinuun nähden etuajo-oikeutettu samoissa aikeissa.
Menossa pikasesti kariston miitiin, möysän kirkon kohdalla tuli punanen GTV samaan aikaan liikenne ympyrään kuin minä, morotin, mutta en huomannu morotettiinko takaisin
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Jalamari kirjoitti:^Kuitenkin oot livahtanu aikasemmin ja yrität täällä peitellä.
Voi hitsin hitsi, kiinnihän sitä heti jäi
Eikös ohitustieksi muuten sanota sitä tietä, joka jatkuu suoraan siitä Prisman ohi? Eli ei käännytä siitä Prisman liikenneympyrästä Prisman pihaan, vaan jatketaan suoraan?
Merkki heittää, maa ei. Eli eilen tuli bongattua valkoinen Callardo Raision Myllyn pihalla. Jotenkin epätodellinen näky nähdä Lamborghini loskapaskaisena Avensisten seurana...
Lauantaina tuli kasitiellä Maskun kohdalla vastaan punainen 166. Itse katselin maisemia, mutta onneksi emäntä ehti rääkäistä, että "ALFA! MOIKKAA!"
^^Emmää oikeestaan ees tiedä kun ei ole synnynnäisiä Vaasalaisia. Oon kuvitellu että se on se joka lähtee yhdystieltä onkilahden kupeesta hautausmaan suuntaan elikkäs vöyrinkaupunkiin?
Käännyin tänään Porvoonväylältä Rajakylän liittymässä (heti ensimmäinen Lahdenväylältä noustua) ja hidastelua aloittaessani ohi sujahti keltainen Mito. Väri näytti varsin hauskalta tuossa pelissä - mahtaako olla palstalaisia? Lapaa en heilutellut, kun olin toisenmerkkisen auton ratissa.
Joku koekilpisellä 159:llä ajanut pipopääh*m* soitteli tänään torvea Tiiriön ympyrässä. Edelläsi ajanut BMW ei yllättäen osannut käyttää vilkkua - siksi olin rynnistää väliin.
Lauantaina 22 aikaan Suosaaren Teboililla tankilla kiireinen harmaan 156 wagonin kuljettaja. Aika haipakkaa paineli Sairion suuntaan. Itse ehdin alta pois kääntymällä palolaitokselle päin.
Joka aamu ja iltapäivä (työmatkalla) tulee bongailtua siniharmaa GTA 156 sw Kangasalan Tursolassa ja joskus myös R-kioskin tuntumassa. Liekö foorumilta?
-K-
Finest kirjoitti:Lauantaina 22 aikaan Suosaaren Teboililla tankilla kiireinen harmaan 156 wagonin kuljettaja. Aika haipakkaa paineli Sairion suuntaan. Itse ehdin alta pois kääntymällä palolaitokselle päin.
^Taisi olla peltivanteet? Ainakin tummat..
Jotenkin moottoriäänet kuulu oman auton sisään, hyvä se on välillä kokeilla onko venttiilit hereillä
Onko sama, joka aika usein seisoo jäähallin parkissa?
Kirjaston kulmilla mielestäni takana valoissa oli 156 FL, tumman sininen ehkäpä.
Kyröös parkissa tänään Erkan pirssi? ja eilen Varmaan Johanna jo perinteeksi muodostuneissa Alskatin valoissa. Oli koppi niin huurassa, että ei pystynyt havaitsemaan muuta kun auton.
^Minäpä minä, mä kattoinkin että susta ei paljoa näkynyt ku sulla oli tosiaan edessä sivulasitkin ihan huurussa :'D Ja kylmä sulla tais olla, pipo oli ainakin päässä
Mun morjestuskin tais sitten jäädä näkemättä, ku kerrankin havaittin ja olin asialla Muutama auto sua ennen tuli muuten samasta suunnasta musta 159 (näin ainakin äkkiseltään olin kattovinani), oon nähnyt aiemmin varmaan saman auton noilla suunnilla.
Arkkupakastimella liikenteessä. Emäntä oli huomaavinaan, että lapa nous. Varmaks ei tosiaan pystynyt sanomaan. Pesin auton ja kauhee kuura sisäpuolella.
Finest kirjoitti:^Taisi olla peltivanteet? Ainakin tummat..
Jotenkin moottoriäänet kuulu oman auton sisään, hyvä se on välillä kokeilla onko venttiilit hereillä
Onko sama, joka aika usein seisoo jäähallin parkissa
Ainakin ruokatunnin aikoihin jäähallilla seisova yksilö kuuluu meikäläiselle, kun tulee käytyä useasti siellä ruokailemassa ( saattaa jo näkyä ulospäinkin)
Finest kirjoitti:^Taisi olla peltivanteet? Ainakin tummat..
Onko sama, joka aika usein seisoo jäähallin parkissa
Ainakin ruokatunnin aikoihin jäähallilla seisova yksilö kuuluu meikäläiselle, kun tulee käytyä useasti siellä ruokailemassa ( saattaa jo näkyä ulospäinkin)
Siinä on välillä tumman sininenkin 156, jokus tainnut olla vierekkäin parkissa. On kiinnittänyt huomion tupla Alfat.
Jalamari kirjoitti:Arkkupakastimella liikenteessä. Emäntä oli huomaavinaan, että lapa nous. Varmaks ei tosiaan pystynyt sanomaan. Pesin auton ja kauhee kuura sisäpuolella.
Onpa hyvinkin. Siin on 4 niitä koneita jota saa poleteilla käytellä. Ja sitten tuo letku ja ämpäri paikka. Ämpäri paikalla voi vaikka vahailla ja on muutenkin mun mielestä parempi.
Turre kirjoitti:Tovi sitten morjestettu hopeanvärisen 156:n omistajan kanssa Lommilan Asko/Sotka/ym parkkiksella. Foorumilaisia?
Ko. parkkipaikalla on tullut bongailtua vähän jokasorttista Alfaa. Taitaa joku muukin käyttää sitä yhteiskyytien lähtöpisteenä.
Ja meikäläisen emäntä käy töissä siinä samassa kiinteistössä. Sitä myöten Alfakanta on varamasti ollut sillä parkkipaikalla kirjavampaa. Spider bongattu siellä useaan kertaan.
Tänään kävin illalla Mankin Nesteellä Espoossa pesukoneessa ja kun ajoin ulos niin siellähän oli jonottamassa pesuun toinen valkoinen Mito. Tuntui, että molemmat olivat hölmistyneitä
Tilanne jatkui kun jäin täyttämään pesunestettä niin Fordikuski joka meni jälkeeni pesuun tuli siihen vierelle ja olin huomaavinani kysymysmerkkejä ilmassa- mistä näitä Mitoja oikein tulee. Nyt vain sattui melko harvinaista herkkua!
Äskettäin keravalla tuusulantaivaalla valoissa pitkän tuijottamisen seurauksena morotettu punaisen 15x farkun kanssa. Heti perään musta perässä aina Cityarketille asti. En kunnolla nähnyt huuruisen takalasin läpi, joten saattoi olla yhtälailla 156 tai 159. Citymarketin hallissa löi lasit täysin huuruun eikä edes ikkunat auennut jään takia, että olis jotain nähnyt. Pikkusen pelotti ajaa parkkiin...
About 11.30 tampereen sokoksen parkkihallissa 3.kerroksessa Musta Q2 Spider ja 6.kerroksessa harmaa 156 SW. ajoin bemarin sw:n viereen parkkiin. SW:n omistaja saattoi odotella hissiä samaan aikaan kun melkein peräkanaa halliin ajettiin... mulla oli sellanen hassu pipo