Mietin korjausvaihtoehtona koko jäähdyttimen ohittamista eli letku suoraan siihen säiliölle. Tangolla näyttää olevan banjoliitin, onko kellään tietoa minkä kokoinen se on? Kulkine on siis 147.
Tehostimen letku irtosi liitoksestaan
Valvoja: Moderators
- Jarkkolainen
- Viestit: 137
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 21:52
- Car(s): 33 1.7 I.E
Tehostimen letku irtosi liitoksestaan
Ryökäle ruikkasi tehostinöljyt pihalle ja syyksi paljastui hammastangolta öljynjäähdyttimelle lähtevä letku joka siis irronnut puristusliitoksesta
Mietin korjausvaihtoehtona koko jäähdyttimen ohittamista eli letku suoraan siihen säiliölle. Tangolla näyttää olevan banjoliitin, onko kellään tietoa minkä kokoinen se on? Kulkine on siis 147.
Mietin korjausvaihtoehtona koko jäähdyttimen ohittamista eli letku suoraan siihen säiliölle. Tangolla näyttää olevan banjoliitin, onko kellään tietoa minkä kokoinen se on? Kulkine on siis 147.
OO=\*/=OO
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Koosta en tiedä,mutta samojen ongelmien vuoksi painittu.Hydroliike pystyy vanhan banjo-liittimen uudestaan puristamaan,niin tehtiin juuri eilen omaani,kysyin meinaan jätänkö malliksi,ja naapurin äijä sanoi puristavansa siihen vaan uuden letkun.
Banjon alla ihan normaali letkuliitin,kuin myös siinä putkessa,ja rautasahalla lähtee vanha puristusliitin irti,että hätätapauksessa voi letkukiristintä käyttää.
Eilen kuultu
Banjon alla ihan normaali letkuliitin,kuin myös siinä putkessa,ja rautasahalla lähtee vanha puristusliitin irti,että hätätapauksessa voi letkukiristintä käyttää.
Eilen kuultu
- katiska
- Viestit: 472
- Liittynyt: 19 Loka 2009, 10:19
- Car(s): AR8, 164, GTV, 155, 156:ia, Sprintit, Ducatoja, Camaro, Trans Sport, RSV Mille
- Paikkakunta: Villähde
Viikolla tuokin menetelmä tuli havaittua kun yksi noista 156;sta sylki tehostinöljyt aamulla kotoa lähtiessä. Hieman kirosin jonkun sankarin klemmaripatenttiaalfa164 kirjoitti:Banjon alla ihan normaali letkuliitin,kuin myös siinä putkessa,ja rautasahalla lähtee vanha puristusliitin irti,että hätätapauksessa voi letkukiristintä käyttää.
Eilen kuultu
Onneksi Alfoja on jonossa, joten seuraava vaan alle ja töihin
En tyytynyt tavanomaiseen.
- Dio Natale
- Viestit: 864
- Liittynyt: 15 Syys 2008, 20:06
- Car(s): 166 busso ex sitä ja tota ja tätä vuodesta 82
- Paikkakunta: Cebu PH
Siis KOROLLA?alfa164 kirjoitti:Koosta en tiedä,mutta samojen ongelmien vuoksi painittu.Hydroliike pystyy vanhan banjo-liittimen uudestaan puristamaan,niin tehtiin juuri eilen omaani,kysyin meinaan jätänkö malliksi,ja naapurin äijä sanoi puristavansa siihen vaan uuden letkun.
Banjon alla ihan normaali letkuliitin,kuin myös siinä putkessa,ja rautasahalla lähtee vanha puristusliitin irti,että hätätapauksessa voi letkukiristintä käyttää.
Eilen kuultu
- Jarkkolainen
- Viestit: 137
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 21:52
- Car(s): 33 1.7 I.E