Ylätukivarren toinen osa?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Capirex
Viestit: 394
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 18:03
Car(s): Skoda Octavia 1.4 TSI DSG -15, ex-159 jtdm 2.0 -10, ex-147 2.0 -08, ex-147 2.0 sele -02, ex-156 2.0, ex-156 2.4 jtdm, ex-Ducati 748 -00, ex-Ducati 750SS -95
Paikkakunta: Helsinki/Tampere

Ylätukivarren toinen osa?

Viesti Kirjoittaja Capirex »

Mikä alustan osa on tuo mistä etummainen ylätukivarsi otetaan irti?

On näissä kuvissa:

http://www.alfaworkshop.co.uk/images/46-8-800.jpg

http://www.alfaworkshop.co.uk/images/46-7-800.jpg

Meni ko osasta jengat paskaksi, kun ottivat AK:ssa poikittaistuen irti, että pääsivät iskariin käsiksi. Eivät korvaa vahinkoa, koska poikittaistuen asennus nollaa ko osan takuun. :evil:

Mistähän tätä osaa saa ja kannattaako samalla vaihtaa 35.000km ajetun ylätukivarren? Voiko ylätukivarren vaihtaa vain toiselta puolelta vai tulisiko vaihtaa molemmat edestä. Auto on facelift 147 -08.

Avatar
buctu
Viestit: 520
Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city

Viesti Kirjoittaja buctu »

Oisko se sitten tämä?
En kyllä ole kuullut, että poikittaistuki poistaisi minkään osan takuuta :crazyeyes: .
"Too much ain't enough"

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ylätukivarren toinen osa?

Viesti Kirjoittaja V6 »

Capirex kirjoitti: Voiko ylätukivarren vaihtaa vain toiselta puolelta vai tulisiko vaihtaa molemmat edestä. Auto on facelift 147 -08.
voi , itse kyllä vaihdattaisin molemmat samalla, jos kesto on samaa luokkaa kuin 156sessa.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Epezi
Viestit: 7544
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Ylä joustintukihan tuo. Tarvikkeena varmaan turha yrittää etsiä, eli alkuperäistä vaan.

Kaikki tuommoiset lisäjutut katkaisee aina takuun, oli niillä sitten todellista vaikutusta tai ei. Eikö niitä kierteitä saisi korjattua? :roll:

Vaikka tuotteella ei ole takuuta, niin kyllä työllä on. Tapausta tietämättä on tietysti mahdoton sanoa että olisiko asentaja voinut vaikuttaa kierteiden rikkoutumiseen vai oliko se väistämätöntä.

Ehjää ylätukivartta ei minusta kannata lähteä varmuudenvuoksi vaihtamaan. Tiedä vaikka uusi kestäisi vähemmänaikaa kuin se nykyinen.

Avatar
Capirex
Viestit: 394
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 18:03
Car(s): Skoda Octavia 1.4 TSI DSG -15, ex-159 jtdm 2.0 -10, ex-147 2.0 -08, ex-147 2.0 sele -02, ex-156 2.0, ex-156 2.4 jtdm, ex-Ducati 748 -00, ex-Ducati 750SS -95
Paikkakunta: Helsinki/Tampere

Viesti Kirjoittaja Capirex »

Iso kiitos. Pitää vielä kysyä Autoasista saako kiertää korjattua. Pääsis vähän helpommalla, kun lähteä vaihtaan koko osaa. Onneksi meni vaan yhdestä eikä kaikista neljästä... Kiitos todella paljon tosta linkistä. AK:n hinta on HIEMAN suolaisempi :shock: Vituttaa vaan, kun se syy miksi iskari otettiin irtii ei ratkaissut tuota täristystä. No menee sitten taas takaisin tutkittavaksi. Onneksi on takuuta vielä parisen kuukautta jäljellä. Mahtaakohan olla Alfaan varaa kun takuu loppuu. Ollut pajalla vähintään kerran kuussa.

Vastaa Viestiin