Mielipide 145:n ulkonäöstä
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
- Aquatica
- Viestit: 15251
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Nyxät:
Saparo Legacy 2.5 STW Boxer '12 "Perintö/Saparo2"
Citroén C5 1.8 16v '02 "Sinikka"
Exät:
Ford Focus C-Max 1.6 '05 "Romu", Saparo Outback 2.0 Boxer diesel '11, Giulietta MA170 TCT '11, 159 2.4JTDm Q4 SW '08, Giulietta MA170 TCT '11, 159 2.4JTDm Q4 SW '07, Giulietta MA170 '11, 159 2.4JTDm '06, MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, 156 2.4JTD '01, 156 1.8TS, "Super" '03, 207 1.6HDi '06, 156 2.0TS '99 - Paikkakunta: Mikkeli
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11703
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Positiivisesti erilainen. Toimii (mm. tällaisena)!
-
Jakke
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
^Mazda on kunnostautunut useinkin yksityiskohtien lainailussa Alfalta. Sisustassa varsinkin paljon tuttua monissa malleissa, silmiinpistävimpina tietenkin ohjauspyörä ja tuuletusräppänät.
Tuo 145,146 ja 147 -jatkumo ei ole kyllä miltään kannalta katsottuna niitä automaailman muotoilullisia helmiä, mutta kestävät toki vertailun oman aikansa isojen ja tylsempien valmistajien tekeleisiin.
Tuo 145,146 ja 147 -jatkumo ei ole kyllä miltään kannalta katsottuna niitä automaailman muotoilullisia helmiä, mutta kestävät toki vertailun oman aikansa isojen ja tylsempien valmistajien tekeleisiin.
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo
ooo--v--ooo
- Cloverleaf
- Viestit: 1628
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Tesla Model 3
Komppaan tätä.Vittorio Jano kirjoitti:Positiivisesti erilainen. Toimii (mm. tällaisena)!
One life, live it!
- h_lauri
- Viestit: 6784
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Samma här sano saksalainen.Suba kirjoitti:Komppaan tätä.Vittorio Jano kirjoitti:Positiivisesti erilainen. Toimii (mm. tällaisena)!
- Blackis
- Viestit: 153
- Liittynyt: 13 Heinä 2011, 22:11
- Car(s): Alfa GTV 3.0 V6, ex 156 2.5 V6
- Paikkakunta: Hyvinkää
Minunki mielestä kyllä hauskan näköinen auto. Ei se nyt mitenkään erityisen hieno ole, mutta kyllä mä voisin ihan hyvin omistaa
Hyvinkäällä liikkukin yhdessä vaiheessa keltainen 145 hyvällä maulla laitettuna, en tiedä mihin lie kadonnut ku ei oo vähään aikaa näkyny.
loppu se liiman haistelu.
156 V6
156 V6
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11703
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Muistan vielä Car-lehdestä jutun Where's the progress?, jossa vertailtiin silloin markkinoilla olleita malleja niiden edeltäjiin. Alfakin oli mukana 33:lla ja Sudilla. Näistä jälkimmäinen todettiin miltei kaikilla mittareilla paremmaksi autoksi, yhtä eteväksi vähintään.Jönsson kirjoitti: mutta miksi 145 piti tehdä? Millä tavoin se on parempi kuin 33?
Kai niitä uusia malleja vaan pitää aina joskus tehdä. Alfa Romeon tapauksessa kylläkin aika harvoin jos edes silloin.
EDIT. typo
Viimeksi muokannut Vittorio Jano, 18 Syys 2011, 09:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paikalla
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 5197
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09, Mito QV -10 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:

