Onko paha homma vaihtaa itse,ja miten sportronic pärjää vetohommissa?koneena 2.5 v6.Muutenkin kiinnostaa,jos jollain on kokemusta veneen laskusta/nostosta 166:sella,eroja on meinaan paljon etuvedoillakin.
Mikäs koukku olisi edukas,ja myyntipaikkakin kiinnostaa?Käytettyäkin saa tyrkyttää,joa nurkista löytyy...
vetokoukkua 166:seen
Valvoja: Moderators
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: Ampera, M3, 500c
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA, Integrale 16v, 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Re: vetokoukkua 166:seen
Helppo homma asentaa itse, valmiit reiät valmiina ja koukun mukana tietty pultit.alfa164 kirjoitti:Onko paha homma vaihtaa itse,ja miten sportronic pärjää vetohommissa?koneena 2.5 v6.Muutenkin kiinnostaa,jos jollain on kokemusta veneen laskusta/nostosta 166:sella,eroja on meinaan paljon etuvedoillakin.
Mikäs koukku olisi edukas,ja myyntipaikkakin kiinnostaa?Käytettyäkin saa tyrkyttää,joa nurkista löytyy...
Vielä kun otat valmiin johtosarjan niin helpottuu entisestään

Vaikein homma tais olla puskurin ja sen pohjassa olevan suojamuovin leikkeleminen siten ettei jää näkyviin reikää turhan paljoa.
Itsellä oli Brinkin valmiste, ja ihan tyytyväinen olin kamppeeseen. Vähän liikaa näkyi koukku irrotettuna mutta eipä näihin Audi/bmw/mese -tyylisiä täysin piiloon meneviä olekaan saatavilla.
oman koukun tilasin muistaakseni http://www.towbarstore.com
-
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
HOX: Rekisteriotteessa taitaa ainakin 2.0TS versiossa olla noita perävaunupainoja rajoitettu. Eli laillisesti ei taida saada normaalia 750kg kokonaispainoista kärryä vetää edes tyhjänä. Liekö samat rajoitukset muissakin moottoriversioissa?
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: Ampera, M3, 500c
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA, Integrale 16v, 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Ainakaan JTD:ssä ei moista rajoitusta ollut? Luulis että jos auto on samaa mallisarjaa, ei muissakaan olisi rajoituksia?onefromnorth kirjoitti:HOX: Rekisteriotteessa taitaa ainakin 2.0TS versiossa olla noita perävaunupainoja rajoitettu. Eli laillisesti ei taida saada normaalia 750kg kokonaispainoista kärryä vetää edes tyhjänä. Liekö samat rajoitukset muissakin moottoriversioissa?