![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
http://s274.photobucket.com/albums/jj24 ... italiaano/" onclick="window.open(this.href);return false;
Valvoja: Moderators
Hienon näköinen!sallas kirjoitti:Alfa jälleen kotona. Nyt on uutta maalia kyljessä ja kalvoa ikkunoissa. Tulis vielä semmonen nätti kuvauskeli.. alkuhätiin piti kuitenkin aneemisessa kelissä aneemisella kuvauskalustolla ottaa jotain räpsyä josta nyt vähän saa osviittaa mitä siitä tuli, livenä paaaaljon nätimpi![]()
http://s274.photobucket.com/albums/jj24 ... italiaano/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Siitä se krooninen tauti alkaa, Late. Minulla itämisaika oli n. 2kk.toolman kirjoitti:Itämisaika?mattijus kirjoitti:Spidereiden katselua kestää n. 2 vuotta ennen hankintaa.h_lauri kirjoitti:Jostain syystä heräsin toissailtana yhdentoista jälkeen ja huomasin muiden olevan nukkumassa. Itse olin etsimässä nettikaupoista spidereitä ja maserateja!![]()
Mitäköhän on tapahtumassa, pitäisikö varata aika hulluustohtorilta?
Harrastuksesi on astumassa uuteen vaiheeseen......siihen josta ei ole enää paluuta. En suosittele koeajamaan minkäänsortin Maseratia kesärengaskeleillä.......h_lauri kirjoitti: Itse olin etsimässä nettikaupoista spidereitä ja maserateja!![]()
Mitäköhän on tapahtumassa
Voihan nenä... Kun olen taas pariin otteeseen eksynnyt Nettiautoon monen kuukauden jälkeen katselemaan 916 Hämiksiä... Pitääköhän laittaa päivä ylös kalenteriin ja katsoa pitääkö 2 vuotta paikkansatoolman kirjoitti:Itämisaika?mattijus kirjoitti:Spidereiden katselua kestää n. 2 vuotta ennen hankintaa.h_lauri kirjoitti:Jostain syystä heräsin toissailtana yhdentoista jälkeen ja huomasin muiden olevan nukkumassa. Itse olin etsimässä nettikaupoista spidereitä ja maserateja!![]()
Mitäköhän on tapahtumassa, pitäisikö varata aika hulluustohtorilta?
doublesix kirjoitti:Hyvä! Kantsusta vaan pitempi matka Hyvinkään Tebo miittiin.
Ööö, pakko tunnustaa tässä vaiheessa, että keskustelin erään varsinaissuomalaisen Ferrari 328:n omistajan kanssa lauantaina...ja tänään piti etsiskellä fefeä...pitkämies kirjoitti:Harrastuksesi on astumassa uuteen vaiheeseen......siihen josta ei ole enää paluuta. En suosittele koeajamaan minkäänsortin Maseratia kesärengaskeleillä.......h_lauri kirjoitti: Itse olin etsimässä nettikaupoista spidereitä ja maserateja!![]()
Mitäköhän on tapahtumassa.......
Tulevaisuutta varten:doublesix kirjoitti:^Sillä on ollutkin käyttöä viimepäivinä. Lumenluontikin voi olla kivaa!
Tänks. Mennään tuolla arviolla ainakin vähän aikaa. Vene on siistissä kunnossa - ja jos 20 hv on alakanttiin, niin mikäköhän vispilä siellä sitten oikeastaan olikaan. 5000 rpm:llä mentiin ihan kivan kovaa. Olisikohan kuitenkin ollut 40 hv? En ole nähnyt ammetta aikoihin, kun tuli -ttuilua saaren käyttöajoista. (elkee ruvetko kimppamökkiin kuin itsenne kanssa)doublesix kirjoitti:^Tonnissa tai vähän päälle. Riippuu kunnosta ja Puolustusvoimien vehkeitä ei aina ole käsitelty hellällä kädellä. 20 hv on alakanttiin 5 metrisessä kiulussa.
Vanhana kettuna olet jo varmaan voidellut auton ympäriinsä aseöljyllä? Laitoin sitä aina myös tuohon luukun pompauttavaan nappiin ja saranoihin. Eipä tuo siitä näyttänyt mitenkään kärsivän. GT:ssä lienee samanlainen, kuin 156:ssa? Aseöljyä lukkoihin, lukon mekanismeihin, takaovenkahvoihin...Cuore Sportivo kirjoitti:OT: Tästä ongelmasta on ollut juttua paljon vuosien varrella, mutta onko kukaan keksinyt siihen mitään kivutonta ratkaisua? Lämpimällä vedellä sen toki saa auki, ja ehkä väkisin kampeamallakin, mutta siihen en ryhdy.
Eipä ole ehditty vielä voitelemaan muuta kuin avovaimoa, joka osaa taas purkaa työkiireensä kätevästi kotona. Sataviiskutosien kanssa tuli läträttyä aseöljyn kanssa. GT on siitä edistyksellinen kampe, että siinä toimii talvella kaikki muut aukeavat räppänät. Kiitos, täytyy koittaa sitä öljyä myös bensatankinluukkuun, tai opetella taas oikeaan elämänrytmiin ajoittamalla tankkaaminen talvella aina pesun jälkeiseen kymmeneen minuuttiin.hagger16 kirjoitti:Vanhana kettuna olet jo varmaan voidellut auton ympäriinsä aseöljyllä? Laitoin sitä aina myös tuohon luukun pompauttavaan nappiin ja saranoihin. Eipä tuo siitä näyttänyt mitenkään kärsivän. GT:ssä lienee samanlainen, kuin 156:ssa? Aseöljyä lukkoihin, lukon mekanismeihin, takaovenkahvoihin...
Niin, laitoin.. Nykyisinhän minulla on lämmin talli.
Jaa-a hyvin vähän tuo on muutenkin liikenteessä. Mieluummin sitä liikkuu fillarilla ja kävellen kuin tuolla kivireellä näillä "hyvin auratuilla" teillä.jeQQ kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun, missä se Lade hautoo sitä GTA:ta ku ei kertaakaa oo vastaan tullu!?
mikäs noista näytöistä sitten yleisesti hajoilee?Eero kirjoitti:http://jeqq.kuvat.fi/kuvat/Alfa+Romeo+1 ... G_7666.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;jeQQ kirjoitti: Räpsittiin pari talvista kuvaakin
Kappas, nyt näin ensimmäistä kertaa, miltä ehjä ilmastoinnin näyttö näyttää.
Taitaa olla harvinaisuus tuollainen ehjä näyttö.
Jokos rassi alkaa olemaan talvikunnossa?vesamaan kirjoitti:Kävimpä kylillä tankkaamassa 75:sen. suupielet vieläkin korvissa
En tiedä, mikä noissa varsinaisesti hajoaa, mutta palkit ja numerot häipyy näkyvistä. Vika lienee piirilevyssä tms. Tässä on meneillään selvitystyö, jotta saisi nuo korjattua täällä suomessakin.alfa 156 v6 kirjoitti:mikäs noista näytöistä sitten yleisesti hajoilee?
En tällä kännykäl osaa nettiä käyttää mut http://www.minitools.it" onclick="window.open(this.href);return false; tarjoaa tuotteitaEero kirjoitti:En tiedä, mikä noissa varsinaisesti hajoaa, mutta palkit ja numerot häipyy näkyvistä. Vika lienee piirilevyssä tms. Tässä on meneillään selvitystyö, jotta saisi nuo korjattua täällä suomessakin.alfa 156 v6 kirjoitti:mikäs noista näytöistä sitten yleisesti hajoilee?
alustaa nostettu edestä ja takaa 50 mm, välillä oli 2,0 tc:n vaihteisto mutta on turhan pitkät välitykset. nyt on taa 1,6 tc mutta syncrot on ihan loppu, pitää ottaa vielä jossain välissä alas ja vaihtaa paremmat tilalle. Kuukauden tässä vois ajella, leimasta on tuossa kunnossa turha haaveilla. Tarttis vaihtaa peltiä jonkun verranjeQQ kirjoitti:Jokos rassi alkaa olemaan talvikunnossa?vesamaan kirjoitti:Kävimpä kylillä tankkaamassa 75:sen. suupielet vieläkin korvissa
Kuulostaa tutulta.vesamaan kirjoitti:alustaa nostettu edestä ja takaa 50 mm, välillä oli 2,0 tc:n vaihteisto mutta on turhan pitkät välitykset. nyt on taa 1,6 tc mutta syncrot on ihan loppu, pitää ottaa vielä jossain välissä alas ja vaihtaa paremmat tilalle. Kuukauden tässä vois ajella, leimasta on tuossa kunnossa turha haaveilla. Tarttis vaihtaa peltiä jonkun verranjeQQ kirjoitti:Jokos rassi alkaa olemaan talvikunnossa?vesamaan kirjoitti:Kävimpä kylillä tankkaamassa 75:sen. suupielet vieläkin korvissaKorjauspalat on jo haalittu, inspistä haetaan
Eilen startti ei pyörittänyt, akussa oli kyllä virtaa. Naksui vaan. Pitää varmaan laitta joku rele antamaan herätettä suoraan akulta tai jotain. Tää päivä menee kylttyyrin parissa
Nyt on hitsausurakka alkanut ja löytyihän sitä tekemistä ihan mukavasti. Kaaret,pyöränkotelot, helmoihin paikkaa ym.Eero kirjoitti:Oli aika nannaa päästellä 75:lla pitkästä aikaa. Kyllä tuo on talvella(kin) ihan uskomattoman hauska ajettava. Lukkoperä tekee ajamisesta erityisen kivaa; ei meinaa malttaa ajella nätisti![]()
Noh viikoloppuna alaa hitsaustalkoot ja purkuhommat...