Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
	Valvoja:  Moderators 
	
	 
			
		
				
			
				
								Jiitee 							 
									
		Viestit:  4740  		Liittynyt:  11 Loka 2011, 17:29 		
		
											Car(s):  916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja ) ex-Giulia 2,0 TB ´17,  `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 
												Paikkakunta:  Pohojammaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jiitee   »  28 Maalis 2012, 12:12 
			
			
			
			
			Moi
Näin keväisin kun kesä-Alfoja kaivetaan esille ja käyttöön sekä käyttiksiä pestään ,puunataan, asennetaan aluja alle  yms. niin
herää kysymys p-putkista. Oman ,suppean otantamateriaalin mukaan Alfojen pakoputket(kin) ovat tyylikkäämpiä
kuin keskiarvobiileissä.
Joten miten on, mitä sieltä löytyy.
Äänestys auki kolme viikkoa eli tuolloin kesärengaskausi on aika varmaa kauraa jo  
  
JT
 
			
			
									
									
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Aquatica 							 
									
		Viestit:  15186  		Liittynyt:  01 Maalis 2010, 19:10 		
		
											Car(s):  Nyxät: Saparo Legacy 2.5 STW Boxer '12 Citruen C5 1.8 16v '02 Exät: Saparo Outback 2.0 Boxer diesel '11 Giulietta MA170 TCT '11 159 2.4JTDm Q4 SW '08 Giulietta MA170 TCT '11 159 2.4JTDm Q4 SW '07 Giulietta MA170 '11  159 2.4JTDm '06 MiTo 1.4 T-Jet 155 '09 156 2.4JTD '01 156 1.8TS "Super" '03 207 1.6HDi '06, 156 2.0TS '99 
												Paikkakunta:  Mikkeli 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Aquatica   »  28 Maalis 2012, 12:22 
			
			
			
			
			Vakio puuttuu... Mä en tiedä, onko tuossa kromia? Ei kai. En mä kyllä edes tiedä, onko vakio - kyllä se siltä näyttää, mutta... 
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jiitee 							 
									
		Viestit:  4740  		Liittynyt:  11 Loka 2011, 17:29 		
		
											Car(s):  916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja ) ex-Giulia 2,0 TB ´17,  `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 
												Paikkakunta:  Pohojammaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jiitee   »  28 Maalis 2012, 12:27 
			
			
			
			
			Eikös vakio ole yleensä  pelkkää  terästä ? 
 Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja kuvathan aina piristäisivät näin kesäajokauden kynnyksellä...  
  
JT
 
			
			
									
									
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Polforea 							 
									
		Viestit:  12015  		Liittynyt:  21 Kesä 2011, 01:17 		
		
											Car(s):  XF 159 Berlina 159 Berlina 348TB 350i DHC 4C 1:24 TBi 
												Paikkakunta:  Viiva-k-fisu 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Polforea   »  28 Maalis 2012, 12:59 
			
			
			
			
			Eiköhän tuo tipahda kategoriaan d) vakioputkisto useammalla ulostulolla.
 
			
			
									
									Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								h_lauri 							 
									
		Viestit:  6750  		Liittynyt:  23 Kesä 2010, 13:10 		
		
											Car(s):  Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend 
												Paikkakunta:  Kauniainen 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja h_lauri   »  28 Maalis 2012, 13:01 
			
			
			
			
			^Vähän kiillotat niitä niin kyllä se siitä.   
Niin mäkin teen.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								jeQQ 							 
									
		Viestit:  4396  		Liittynyt:  22 Kesä 2006, 18:01 		
		
											Car(s):  1750 Berlina, Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona 
												Paikkakunta:  Vihti 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja jeQQ   »  28 Maalis 2012, 13:23 
			
			
			
			
			Ruma ulostulo, joka lähtee kävelemään kevään tienoilla.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								DaViega 							 
									
		Viestit:  4527  		Liittynyt:  19 Maalis 2009, 17:32 		
		
											Car(s):  159 SW TBI Centenary ex: 159 2.2 JTS 156 JTS 
												Paikkakunta:  Lahti 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja DaViega   »  28 Maalis 2012, 13:26 
			
			
			
			
			Polforea kirjoitti: Eiköhän tuo tipahda kategoriaan d) vakioputkisto useammalla ulostulolla.
Komppi. Laitetaan sportti putkia jos alkaa vanhasta tulla reikäjuustoa. näillä näkymin tosin hitaasti.
'Kromi'putkenpäät sallitaan vain jos ne ovat alunperin tehtaalla ruuvattu tai sitten jotain asiaan sopivaa kuten momo, Novitec etc
 
			
			
									
									I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								quppe 							 
									
		Viestit:  1823  		Liittynyt:  18 Touko 2010, 20:30 		
		
											Car(s):  EX.159JTS,156(2.0TS, V6, Sele) 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja quppe   »  28 Maalis 2012, 13:35 
			
			
			
			
			Pinttynyt paska kromatulla ulostulolla!
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jiitee 							 
									
		Viestit:  4740  		Liittynyt:  11 Loka 2011, 17:29 		
		
											Car(s):  916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja ) ex-Giulia 2,0 TB ´17,  `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 
												Paikkakunta:  Pohojammaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jiitee   »  28 Maalis 2012, 14:40 
			
			
			
			
			 
Onkos neljää ulostuloa  esim. Bussoissa kellään  kiinni ? 
Kuva uudesta Spiderista ... 
 
			
			
									
									
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jakke 							 
									
		Viestit:  3373  		Liittynyt:  14 Touko 2003, 13:45 		
		
											Car(s):  159 2.2 SW Fiat Coupé   Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... 
												Paikkakunta:  Kuopio 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jakke   »  28 Maalis 2012, 14:42 
			
			
			
			
			Jiitee kirjoitti: Eikös vakio ole yleensä  pelkkää  terästä ? 
 Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja kuvathan aina piristäisivät näin kesäajokauden kynnyksellä...  
  
JT
Olen kuvitellut, että mulla on ihan vakioputki. Siinä on kuitenkin krominen ulostulo.
 
			
			
									
									facebook.com/jakkeh 
ooo--v--ooo
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jiitee 							 
									
		Viestit:  4740  		Liittynyt:  11 Loka 2011, 17:29 		
		
											Car(s):  916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja ) ex-Giulia 2,0 TB ´17,  `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 
												Paikkakunta:  Pohojammaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jiitee   »  28 Maalis 2012, 15:34 
			
			
			
			
			Jakke kirjoitti: Jiitee kirjoitti: Eikös vakio ole yleensä  pelkkää  terästä ? 
 Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja kuvathan aina piristäisivät näin kesäajokauden kynnyksellä...  
  
JT
Olen kuvitellut, että mulla on ihan vakioputki. Siinä on kuitenkin krominen ulostulo.
JTD-mjetissä vakio ulostulo on ainakin pelkkää terästä....
 
			
			
									
									
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								tsav 							 
									
		Viestit:  674  		Liittynyt:  02 Joulu 2004, 08:03 		
		
											Car(s):  '58 Hermes 2000  '53 Jaguar XK120SE FHC (MR) 
												Paikkakunta:  Vantaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja tsav   »  28 Maalis 2012, 15:43 
			
			
			
			
			Kromattu pää, mutta ei ole ruuvattu, vaan viimeinen putki äänenvaimentajasta ulos on kromattu.
			
		
				
			 
						putki.JPG (168.79 KiB) Katsottu 6429 kertaa 
		 
		
		
			  
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								EBITDA 							 
									
		Viestit:  1858  		Liittynyt:  04 Elo 2009, 17:46 		
		
											Car(s):  159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo 
												Paikkakunta:  Hämeenlinna/Rauma 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja EBITDA   »  28 Maalis 2012, 15:50 
			
			
			
			
			<---Vakioputkisto.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jiitee 							 
									
		Viestit:  4740  		Liittynyt:  11 Loka 2011, 17:29 		
		
											Car(s):  916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja ) ex-Giulia 2,0 TB ´17,  `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 
												Paikkakunta:  Pohojammaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jiitee   »  28 Maalis 2012, 16:47 
			
			
			
			
			Jos omasta vakiosta takavaimentimesta aika jättää niin tuossa
olisi siisti ulostulo.
Onko kukaan tilannut näitä ? Balttiasta löytyy...
 
http://www.shop4race.com/eur_en/powersp ... omobiliams 
JT
 
			
			
									
									
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
																			
								gYdEbUh 							 
									
		Viestit:  2557  		Liittynyt:  19 Loka 2004, 20:20 		
		
											Car(s):  M-B Clk 200 -05. Jaguar XJ6 -95 3.2  BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl.  Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96. 
												Paikkakunta:  Lahti 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja gYdEbUh   »  28 Maalis 2012, 16:48 
			
			
			
			
			Oon tässä just mietiskelly jos laittas 300 heppaseen harrastepeliin pakoputken niin että se loppuu puskurin alle, ja heftaisi siihen kiinni 2" putken josta tulisi siis kaasua ulos, mutta tulisi myös sieltä puskurin alta piilosta ettei ahdistaisi, niin saisi kanssa-autoilijat nauraa 'teinituunatulle 316':lle
			
			
									
									Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!!  POWER 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								KJS 							 
									
		Viestit:  4706  		Liittynyt:  03 Tammi 2004, 18:55 		
		
											Car(s):  1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm 
												Paikkakunta:  Nokia 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja KJS   »  28 Maalis 2012, 17:12 
			
			
			
			
			Vastasin a, koska 3" putki ei tarvitse ympärilleen mitään bling bling härrävärkkejä. Korealaiset katumaasturit on sitten asia erikseen.
			
			
									
									Alfaholismia vuodesta 2001
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								willez 							 
									
		Viestit:  5247  		Liittynyt:  08 Loka 2006, 17:04 		
		
											Car(s):  BMW 335ia e92 MB c350ia ex - 156 GTA ex - 156 2.5 V6 ex - 155 2.0TS 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja willez   »  28 Maalis 2012, 17:37 
			
			
			
			
			novitekin tuplat
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jarkki 							 
									
		Viestit:  264  		Liittynyt:  31 Loka 2010, 20:29 		
		
											Car(s):  Alfa Romeo 156 2.0JTS '03 
												Paikkakunta:  Raahe 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jarkki   »  28 Maalis 2012, 17:44 
			
			
			
			
			Jep. 4" kiihotettu rosteri tippi suoraan hitsattu takapasuunaan. Ragazzon from Italy 
 .
 
			
							
					
						Liitteet
					 
											
			
		
				
			 
			Pukilla on asiaa... röh! röh!  			RagazzonSport.jpg (28.33 KiB) Katsottu 6340 kertaa 
		 
		
		
			 
									 
			
									
									Voit luoda unelmia tehdessä tehdä unelmia luodessa
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								alfa164 							 
									
		Viestit:  2016  		Liittynyt:  16 Huhti 2003, 20:47 		
		
											Car(s):  pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex) 
												Paikkakunta:  luvia 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja alfa164   »  28 Maalis 2012, 19:54 
			
			
			
			
			tälläinen remus veekuudessa
			
							
					
						Liitteet
					 
											
			
		
				
			 
						putki.jpg (41.34 KiB) Katsottu 6281 kertaa 
		 
		
		
			 
									 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								mml 							 
									
		Viestit:  1109  		Liittynyt:  25 Huhti 2004, 15:22 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja mml   »  28 Maalis 2012, 20:46 
			
			
			
			
			Vakioröörit.
			
			
									
									Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								VMTD 							 
									
		Viestit:  3407  		Liittynyt:  13 Helmi 2008, 21:01 		
		
											Car(s):  Alfa 166 JTD 20v. -05, 147 1.9 JTD ja Saab 9000 CS 2.0t -97. 
												Paikkakunta:  Hausjärvi 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja VMTD   »  28 Maalis 2012, 20:51 
			
			
			
			
			Terästä, kerran jo uusittu takapää.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Wile E. Coyote 							 
									
		Viestit:  4146  		Liittynyt:  23 Kesä 2003, 07:24 		
		
											Car(s):  GTV V6 TB 1996 käyttöauto:turbo traktori 156 V6 Q2 2000 "in memoriam" 
												Paikkakunta:  Kuusankoski 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Wile E. Coyote   »  28 Maalis 2012, 22:46 
			
			
			
			
			yksviiskuutosessa tupla "dtm" ja getvosessa vakio ovaali. Tosin tallissa odottaa ragazzon tupla pyöreä 70mm
			
			
									
									Ayrton Senna da Silva forever
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								maybetomorrow 							 
									
		Viestit:  1568  		Liittynyt:  17 Tammi 2009, 19:29 		
		
											Car(s):  Makaronilaatikoita vuodesta 2007 
												Paikkakunta:  Sisä-Suomi 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja maybetomorrow   »  29 Maalis 2012, 00:55 
			
			
			
			
			Jakke kirjoitti: Jiitee kirjoitti: Eikös vakio ole yleensä  pelkkää  terästä ? 
 Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja kuvathan aina piristäisivät näin kesäajokauden kynnyksellä...  
  
JT
Olen kuvitellut, että mulla on ihan vakioputki. Siinä on kuitenkin krominen ulostulo.
Sama täällä. Olen antanut olla siinä kun tuli auton mukana.
 
			
			
									
									Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Cuore Sportivo 							 
									
		Viestit:  5766  		Liittynyt:  28 Helmi 2003, 00:51 		
		
											Car(s):  Spider 1750 TBi Spider 3.0 V6 75 2.0 TS Multipla X1/9 Italialaisia kaksipyöräisiä 
												Paikkakunta:  Pori 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Cuore Sportivo   »  29 Maalis 2012, 01:11 
			
			
			
			
			Ragazzonin rööri - makeet rähinät. 
 
V6:ssa ollut kaikissa, yhtä lukuunottamatta sporttiputkisto , nelimukisissa vakiot.
			
			
									
									Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jiitee 							 
									
		Viestit:  4740  		Liittynyt:  11 Loka 2011, 17:29 		
		
											Car(s):  916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja ) ex-Giulia 2,0 TB ´17,  `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 
												Paikkakunta:  Pohojammaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jiitee   »  29 Maalis 2012, 10:37 
			
			
			
			
			Juhako kirjoitti: Missä se vetokoukku vaihtoehto on?  
Se on ainoa jo törröttää Alfan takana.
 
  
Eli onko sulla riisseli , jossa putken pää "piilossa" takahelman alla ?
Mulla tulee kyllä normaalisti esille 16-Mjetissä...
 
			
			
									
									
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Ollie 							 
									
		Viestit:  176  		Liittynyt:  20 Maalis 2004, 01:48 		
		
											Car(s):  Spider 2,0 -71, GTJ 1300 -71, GTV 3.0 24V -02, 159 1.9 JTDm TI -07 
												Paikkakunta:  Tampere 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Ollie   »  29 Maalis 2012, 11:51 
			
			
			
			
			Mulla on tuossa diisselissä vakio yhdellä ulostulolla , tosin taitaa siinäkin olla rosterinen ulostulo.
GTV:hen olisi hommattuna tuollainen, pitäisi vain laittaa alle.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Alfissimo 							 
									
		Viestit:  8707  		Liittynyt:  20 Tammi 2004, 02:55 		
		
											Car(s):  Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0 Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0 Kourajonossa 156 x5, 166 x2 
												Paikkakunta:  Hollola-Lahti +lähialueet 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Alfissimo   »  29 Maalis 2012, 11:56 
			
			
			
			
			QV:hen on joku asentanut ruman kromitötterön putken jatkoksi. Olisi edes toteutettu siististi, mutta nyt on kilometrin perästä ulkona. Joko hävitän sen siitä heti ekana, kun auton kimppuun taas pääsee tai sitten se on tärkeysjärjestyksessä hieman myöhemmin. Julkisille paikoille sillä ei kehtaa mennä, milloin sekin sitten tapahtuu...
			
			
									
									Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								MrKirby 							 
									
		Viestit:  604  		Liittynyt:  20 Helmi 2005, 13:21 		
		
											Car(s):  166 3.2 
												Paikkakunta:  Jyväskylä 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja MrKirby   »  29 Maalis 2012, 14:29 
			
			
			
			
			Mulla Ragazzonin rosteri tuplaulostulolla. Oon muuten tosi tyytyväinen tohon. Entisessä kulkineessa oli CSC:n putket ja siinä lisääntyi sisämelu selvästi jo normaalinopeuksissa. Olihan se murina tavallaan ihan miehekäs, mutta kävi rasittavaksi pidemmän päälle. Ragazzon on sen sijaan sivistynyt ja hiljainen tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla, mutta kun antaa kenkää, niin johan alkaa laulu soida. 
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								buctu 							 
									
		Viestit:  520  		Liittynyt:  03 Huhti 2007, 22:07 		
		
											Car(s):  156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II. 
												Paikkakunta:  Jyväskylä -rock city 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja buctu   »  29 Maalis 2012, 15:13 
			
			
			
			
			Rosterinen ovaali 90/140mm eli tuumissa 3.5"x5.5" ja rosteriputkisto ahtimelta takavaimentajalle 3". Ei tuo kyllä niin kovin sporttinen ole, mutta osui parhaiten.
			
			
									
									"Too much ain't enough"
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jiitee 							 
									
		Viestit:  4740  		Liittynyt:  11 Loka 2011, 17:29 		
		
											Car(s):  916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja ) ex-Giulia 2,0 TB ´17,  `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 
												Paikkakunta:  Pohojammaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jiitee   »  29 Maalis 2012, 15:38 
			
			
			
			
			MrKirby kirjoitti: Mulla Ragazzonin rosteri tuplaulostulolla. Oon muuten tosi tyytyväinen tohon. Entisessä kulkineessa oli CSC:n putket ja siinä lisääntyi sisämelu selvästi jo normaalinopeuksissa. Olihan se murina tavallaan ihan miehekäs, mutta kävi rasittavaksi pidemmän päälle. Ragazzon on sen sijaan sivistynyt ja hiljainen tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla, mutta kun antaa kenkää, niin johan alkaa laulu soida. 
Ragazzon pantu täälläkin merkille JTD:tä varten asiallisena vaihtoehtona  jos joskus tarvitsee uutta takapönttöä tai jos vaan huvikseen "virittää" 
  
JT
PS. Sporttiputkistot aika yleisiä kyselyn mukaan täällä...
 
			
			
									
									
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jiitee 							 
									
		Viestit:  4740  		Liittynyt:  11 Loka 2011, 17:29 		
		
											Car(s):  916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja ) ex-Giulia 2,0 TB ´17,  `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 
												Paikkakunta:  Pohojammaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jiitee   »  10 Huhti 2012, 21:26 
			
			
			
			
			http://www.youtube.com/watch?v=Q_U_Upka ... ure=relmfu 
Aika kivat riisselisaundit saa noilla sporttiputkillla aikaan... 
  
Tosin Busson saundejahan ei helposti voita mikään....
http://www.youtube.com/watch?v=8l_TxiUMXLg 
JT
 
			
			
									
									
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Mandeprkl 							 
									
		Viestit:  1546  		Liittynyt:  21 Kesä 2010, 15:27 		
		
											Car(s):  Alfa GT 3.2 V6 -07, Alfa Giulietta 1.4 MultiAir 170hv -11, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12 
												Paikkakunta:  Espoo 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Mandeprkl   »  10 Huhti 2012, 22:52 
			
			
			
			
			http://www.youtube.com/watch?v=gpxhbUpLYA8 " onclick="window.open(this.href);return false; 
Näissä putkistoissa on sitä jotain.. Hintaakin vissiin..
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								niki 							 
									
		Viestit:  1652  		Liittynyt:  23 Syys 2003, 05:12 		
		
											Car(s):  159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24 
												Paikkakunta:  Aura 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja niki   »  12 Huhti 2012, 15:26 
			
			
			
			
			Ollie kirjoitti: Mulla on tuossa diisselissä vakio yhdellä ulostulolla , tosin taitaa siinäkin olla rosterinen ulostulo.
GTV:hen olisi hommattuna tuollainen, pitäisi vain laittaa alle.
Spiderissa on tuollainen ovaalipäällä tessun jatkeena. Kuulostaa ja näyttää kyllä erittäin hyvältä!
Giulietassa sitten ihan vakioputki...
 
			
			
									
									Ammattina autokauppa
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								jeQQ 							 
									
		Viestit:  4396  		Liittynyt:  22 Kesä 2006, 18:01 		
		
											Car(s):  1750 Berlina, Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona 
												Paikkakunta:  Vihti 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja jeQQ   »  12 Huhti 2012, 19:39 
			
			
			
			
			
Ei perhana näitä videoita, tulee jäätävä bussokuume.
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Jiitee 							 
									
		Viestit:  4740  		Liittynyt:  11 Loka 2011, 17:29 		
		
											Car(s):  916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja ) ex-Giulia 2,0 TB ´17,  `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 
												Paikkakunta:  Pohojammaa 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Jiitee   »  16 Huhti 2012, 19:50 
			
			
			
			
			 
Saksan reissulla näkyi pari näitä livenä .... erittäin tyylikäs toteutus Brerassa.
 
			
			
									
									
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
				
			
				
								Pasi 							 
									
		Viestit:  6787  		Liittynyt:  30 Tammi 2004, 07:38 		
		
											Car(s):  --- [ EX ] --- Crosswagon Q4 '05 156 2.5 V6 '98 159 2.4 JTDm '07 156 1.8 TS SW '02 33 1.7 IE '91 155 2.0 '92 33 1.7 IE '91 156 2.5 V6 SW '03 Bravo 1.4 Tjet '08 156 2.0 JTS '02 Sprint 1.5 QV '86 156 1.6 TS '98 33 1.7 IE '91 
																	Paikkakunta:  Loviisa 
							
							
				Viesti: 
				
			 
				
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Pasi   »  16 Huhti 2012, 19:59 
			
			
			
			
			^Metallinkiillokkeella kiillotettu kun on vetänyt kromin sameaksi 
 
			
			
									
									Ei alfat enää maistu