pitääkö takahelan ruuvit laittaa paikoilleen ennenkun alkaa laittamaan palloniveltä. jäi vitutuksessa meinaan kokeilematta. todella paskat vaihtaa. en taida puuttua moisiin enää ikinä...
156 vasemman etualatukivarren vaihto
Valvoja: Moderators
156 vasemman etualatukivarren vaihto
tuolla oli jotain aiheesta mutta en ainaskaan saanut tarvittavaa tietoa kasausvaiheesta.
pitääkö takahelan ruuvit laittaa paikoilleen ennenkun alkaa laittamaan palloniveltä. jäi vitutuksessa meinaan kokeilematta. todella paskat vaihtaa. en taida puuttua moisiin enää ikinä...
tipahti laatikosta akselikin irti irroittaessa alatukivartta. onko siellä muuten mitään varsinaista tiivistettä kun noi helposti lupsahti pois.
pitääkö takahelan ruuvit laittaa paikoilleen ennenkun alkaa laittamaan palloniveltä. jäi vitutuksessa meinaan kokeilematta. todella paskat vaihtaa. en taida puuttua moisiin enää ikinä...
- Epezi
- Viestit: 7544
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: 156 vasemman etualatukivarren vaihto
Ei ole mikään mukava homma vaihtaa edes korjaamolla nosturien ja kalujen kanssa. Takimmaisia pultteja ei varmaan saa paikalleen jos pallonivel on kiinni, muutoinkin täytyy kiinnityspiste saada väännettyä suoraksi. Pultti lähtee herkästi väärille jengoille ja kierteet rikkoutuu.
Vaihteiston päässä on stefa, mutta ei se sitä paikallaan pidä. Siellä on lukitusrengas jonka pitää selvästi loksahtaa kun vetaria työnnät kiinnipäin.
Vaihteiston päässä on stefa, mutta ei se sitä paikallaan pidä. Siellä on lukitusrengas jonka pitää selvästi loksahtaa kun vetaria työnnät kiinnipäin.
- willez
- Viestit: 5247
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS
Re: 156 vasemman etualatukivarren vaihto
pultit auki,varsi pois -> uus tilalle, pultit kiinni