Loudlink

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
evilpet

Loudlink

Viesti Kirjoittaja evilpet »

Mahtaako foorumilta löytyä loudlink-tietoutta?
Ostin kyseisen mööpelin käytettynä, ja nyt alkaa epäilyttää oliko koko purkki paskana jo alussa. Olen lueskellut ohjeita firman sivuilta ja eri lähteistä netissä, mutta en vaan saa laitetta soittamaan pihaustakaan. Olen lisännyt piisit muistikortille sekä loudlinkin omalla loudlink explorer softalla, että ihan vaan raahaamalla piisit kansioihin. Olen myös koittanut paria eri muistikorttia. Lopputulos on joka versiolla sama. Kun muistikortin laittaa purkkiin, syttyy hetkeksi vihreä valo. Soittimessa näkyy valittu cd, ja track 1, mutta aika ei lähde kulumaan eikä musa soi. Kun soittimesta laittaa cd:n päälle, vilkkuu loudlinkin purkissa vihreä ja punainen valo vuoron perään. Myös koko ics:n näyttö hetkittäin välähtelee kun loudlink on playllä....

Pitääkö käydä heittämässä laitteella myyjää kupoliin, vai tuleeko jollakin mieleen joku keino?

Pasi
Car(s): --- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Viesti:

Re: Loudlink

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Muistelisin että tästä on ollut keskustelua! Etsisin ketjun linkin, jos en naputtelisi tätä iLaitteella! :(
Ei alfat enää maistu :(

evilpet

On aiheesta useampikin ketju foorumilla, mutta yksikään niistä ei käsittele samaa ongelmaa kuin tässä...

mutt
Car(s): Lanciat: Delta 1.6 Multijet -09, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Onko varmasti tiedossa, että itse ICS toimii (esim. alkuperäisellä cd-vaihtajalla)? Mulla on Yatour-merkkinen mp3-soitin, joka siis vastaa joltensakin Loudlinkiä, mutta maksoi selvästi vähemmän, olikohan kuutisenkymppiä. Alkuun oli ongelmaa, ettei toinen kanava kuulunut, tai lakkasi kuulumasta, mutta se paikallistui ICS:ään, ja korjaantui lopulta itsekseen. Aivan kuin olisi ollut käytön puutetta (alkuperäinen cd-vaihtaja oli hajalla.)
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

evilpet

^ Juu ics toimii normaalisti, ja cd-vaihtaja pelasi täydellisesti ennen loudlinkin asennusta. Olen myös jäänyt siihen käsitykseen noiden kansainvälisten foorumien perusteella, että mikäli ics on hajalla noilta osin, ilmoittaa se ettei cd-soitinta löydy. Tässä tapauksessa jokainen kuudesta cd:stä löytyy, mutta mikään ei soi...

Caijo-Romeo
Car(s): 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00,159 1.9 Jtdm Q-tronic -07/2.4 Jtdm -07

Viesti Kirjoittaja Caijo-Romeo »

ootko koittanu ladata siihen viimesimmän softan loudlinkin sivuilta? sivujen mukaan saa olla max. 2gigan kortti kun päivittää. Mulla oli kans alkuun vaikeuksia saada käytetty loudlink toimiin ja omassa ei alkuperäisenä oo ollu cd-vaihtajaa.mut ongelma oli lähinnä siinä liittimessä mikä tulee loudlinkiin.se piti laittaa tosi tarkasti kiinni jotta toimii.myös rca piuhojen liitokset oli "turvnonnu" purkin sisältä ja niitä täyty levittää,muuten ääni välillä hävis/särisi. Ite oon aina lisänny ne biisit suoraan kortille ilman mitään ohjelmia ja kansio on muistaakseni cd01 ja siitä huolimatta se toimii vain 2. napin takaa.sulla siis tulee ics:ään näkiviin et cd1 track 1 muttei soi vai?pystyykö biisejä selaan eteenpäin?jos ei niin se ei oo löytäny sitä kansioo.myös sellasen havaitsin et parhaiten toimii kun kaikki biisit on yhdessä kansiossa.muuten se tuntui välillä sekoilevan.
Aina sen jotenkin pystyy korjaan.

evilpet

^ Juu mä mietin kans tota firmwaren päivitystä, mutta mulla ei oo kahden gigan korttia. Tarvii varmaan hoitaa sellanen jostain... Kansiot se loudlinkin oma softa väsäsi suoraan sellaisiksi cd01 etc... tyylisiksi, joten niihin en oo koskenu muuten ku toisella kerralla laitoin manuaalisesti ne fileet niihin kansioihin. Pakko varmaan hommata se pienempi kortti jostain, ja kokeilla tuota firmwarea...

Biisejä ei pysty selaamaan eteenpäin, vaan homma jämähtää siihen cd2 track 1 kohtaan, eli näyttää siltä kuin koneessa olisi kuusi cd:tä, joissa on yks raita... Kaikki biisit oli noissa kuudessa kansioissa, eli kansioissa ei ole muuta kuin mp3:sia, ei kansioita ollenkaan...

evilpet

Ilokseni voin raportoida, että sain haalittua pienen muistikortin, jolla nykäisin firmispäivityksen vehkeeseen tänään, ja nyt soi musa kuin viimeistä päivää! 8)

Vastaa Viestiin