Itsellä on joskus ollut tapaus, missä lämppärin kenno sijaitsi selvästi ylimpänä jäähdytysjärjestelmän osista. Kun nesteet syystä tai toisesta oli vähissä, niin vaikka lisäsi nestettä, ei kabiiniin tullut lämpöä ennenkuin tajusi ilmata järjestelmän lämppärin kennossa sitä varten olevasta ruuvista. Tietääkseni nämä autot on kyllä harvassa missä lämppärin kenno on onnettomasti tolla tavalla "ylhäällä"
Vähän menee arvailuksi kun ei omakohtaisia kokemuksia ko autosta.
75:ssa lämppärin säätimen juuresta pienolangan kuori katkennu parista ja sen takia se ei liikuttanu enään toista päätä->haaleaa ilmaa ainoastaan. Korjaus pieni pala poies kuorta,(klipsi auki säätimen päästä ni saat veks) joka on jääny säätimeen kiinni ja toisesta päästä tiukemmalle jos tarve vaatii.
Toinen voi tietysti olla jäähdytys järjestelmänilmaus pitää olla riittävästi nestettä kehissä luonnollisesti!