Kokoa ja painoa vähän pelkäsin etukäteen. Jostain syystä toistaiseksi ei tunnu harmittavan. Voi olla että ajan kanssa koko alkaa ärsyttää? Videoita on kuitenkin kiva katsoa tältä näytöltä! Rakenne on super jämäkkä, ja esimerkiksi sivussa olevat nappulat on omaan makuun vihdoin saatu kohdalleen. Eli tulevat ulos juuri sopivasti, eivätkä kolise. N9 ja lumia 900 ovat mielestäni liian hyvin pinnan kanssa tasasssa, ja n9 alkoivat ajan myötä helistä. Saa nähdä. Ei tälläinen paksunahkainen aina heti tunne missä ovat. Äkkiseltään en keksinyt yhtään sovellusta mitä tarvitsen, ja mitä ei olisi löytynyt. Laatu kylläkin vaihtelee, mutta löysin mieleiset versiot. Lyhyen käytön jälkeen tuntuu että hirveä määrä pieniä parannuksia ysisataseen verrattuna. Tulen sitten tänne itkemään jos ja kun tämä jättää "tielle" tai en ymmärrä/osaa niin joku voi neuvoa

ps. Yllätin hieman itsenikin ja tilasin punaisen! Aika makee

Eiköhän käyttö tuosta rauhoitu. Saas nähdä paljonko tänään on illalla varausta tallessa.
  Eiköhän käyttö tuosta rauhoitu. Saas nähdä paljonko tänään on illalla varausta tallessa. Eli minä pystyn lähettämään mutta minulle ei (ainakaan hän). Täytyy tänään kokeilla jonkun muun kanssa, mutta jos sama ilmiö toistuu niin onko kyse wintoosa ongelmasta puhelimessa vai..?
  Eli minä pystyn lähettämään mutta minulle ei (ainakaan hän). Täytyy tänään kokeilla jonkun muun kanssa, mutta jos sama ilmiö toistuu niin onko kyse wintoosa ongelmasta puhelimessa vai..?

Luulen että sovellusten laadun pääseminen joiltain osin samalle tasolle on todellisempi asia? Ei kai kukaan tarvi pariakymmentä appsia enempää, ja kun tarpeet on erilaisia niin sanotaanko että 1000 hyvää appsia riittäisi mille tahansa alustalle?
  Luulen että sovellusten laadun pääseminen joiltain osin samalle tasolle on todellisempi asia? Ei kai kukaan tarvi pariakymmentä appsia enempää, ja kun tarpeet on erilaisia niin sanotaanko että 1000 hyvää appsia riittäisi mille tahansa alustalle?

Lisäksi noissa IPX7 luokitelluissa tuntuu olevan muutaman vuoden takaista tekniikkaa sisällä
  Lisäksi noissa IPX7 luokitelluissa tuntuu olevan muutaman vuoden takaista tekniikkaa sisällä