 
 Aamulla pitäis lähteä Jämsää kohti.
Valvoja: Moderators
 
 
^ samoja juttuja alfaankin saa olla vaihtamassa, mutta koska auto on tyylikäs, sen tekee mielelläänbuctu kirjoitti:Ranskalaisia. Maanantaina Lagunan etupyöränlaakerin vaihto, tiistaina 307 alapallonivel, koiranluu ja etujarrupalat. Keskiviikkona Lagunaan takakelkan puslat.
Parhaat ranskalaiset saa grilliltä...
 
 
Plajon ajettu, mistä huomas?Wildf kirjoitti:Vaihoin 156 V6 tulpat eilen ehtoolla. Oli vanhat aikasen loppu vaikkei iha sataatuhatta ollu ajettu niillä.
 
  
  . Ainakin hyötysuhde kohdallaan, kun on varmasti käytetty loppuun, eikä harrasteta turhaa ennakointia narujen kanssa.
 . Ainakin hyötysuhde kohdallaan, kun on varmasti käytetty loppuun, eikä harrasteta turhaa ennakointia narujen kanssa.Ja remmi toden näkösesti Gates... P###akterkkila kirjoitti:Oli hyvä aika vaihtaa diisseliin hihna.
http://jakita.com/pics/JTD0001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
 
 buctu kirjoitti:Ranskalaisia. Maanantaina Lagunan etupyöränlaakerin vaihto, tiistaina 307 alapallonivel, koiranluu ja etujarrupalat. Keskiviikkona Lagunaan takakelkan puslat.
Parhaat ranskalaiset saa grilliltä...
Tämä oli Contitec. Outoa on että vain yksi hamma on irtoamassa. Liekö sitten joku valmistusvika tai sitten jotain on käynyt välissä?ase kirjoitti: Ja remmi toden näkösesti Gates... P###a
Nysv nysv... Contitech vai Contitec? Molempia nähnyt samannäköisissä pakkauksissa... Olettaisin jopa, että toinen on ns. feikki, kun hinta oli puolta halvempi jos en ihan väärin muista.kterkkila kirjoitti:Tämä oli Contitec. Outoa on että vain yksi hamma on irtoamassa. Liekö sitten joku valmistusvika tai sitten jotain on käynyt välissä?ase kirjoitti: Ja remmi toden näkösesti Gates... P###a

 
 

 
 
 
   että osaakin olla inhottava, piti oma patenttia keksiä jotta saa tulevaisuudessa inhimillisesti irti ja takaisin
  että osaakin olla inhottava, piti oma patenttia keksiä jotta saa tulevaisuudessa inhimillisesti irti ja takaisin
 . Ihmettelin vaan kuin aina vaan avain luistaa pois paikaltaan, vaikka pultin kanta näyttää ihan hyvältä. Oli sitten murtunut avaimen lenkki, niin ihmekkös kun ei sillä auennut.
. Ihmettelin vaan kuin aina vaan avain luistaa pois paikaltaan, vaikka pultin kanta näyttää ihan hyvältä. Oli sitten murtunut avaimen lenkki, niin ihmekkös kun ei sillä auennut.   . No, tuli kumminkin tarkistettua palojen kunto ja herkisteltyä liukutapit molemmin puolin.
. No, tuli kumminkin tarkistettua palojen kunto ja herkisteltyä liukutapit molemmin puolin. Jo ehti yks puolituttu vinoilemaan, että "varsin tyypillinen vika italialaisessa autossa".
 Jo ehti yks puolituttu vinoilemaan, että "varsin tyypillinen vika italialaisessa autossa".  



Ethän vaan sitten käyttänyt harjasuulaketta...Keltsi kirjoitti:päädyin käyttämään teollisuusimuria

 vanha pois ja uus tilalle. Jaa niin, jarrukilven kiinnityspultti katkes ja unohdin laittaa kilven paikalleen ennen laakeria
  vanha pois ja uus tilalle. Jaa niin, jarrukilven kiinnityspultti katkes ja unohdin laittaa kilven paikalleen ennen laakeria   mut peltisakset pelasti tilanteen
  mut peltisakset pelasti tilanteen   
   Pitää tänään vielä avata ja putsata mäntä
  Pitää tänään vielä avata ja putsata mäntäNäyttää jo nyt varsin hyvältä. Minkälainen tuotto sun kompuroissa ja mistä hankit lasikuulaa?kurppa kirjoitti:Testailin raepuhalluskaappia lasikuulalla. Pientä harjoittelua vielä niin eiköhän siitä hyvä tule.