TIETOA? 156 SW 2.0 TS 2004 punainen
Valvoja: Moderators
TIETOA? 156 SW 2.0 TS 2004 punainen
kenen auto? KAveri iski tähän silmänsä. Hiukan on väritetty tuotsa ilmoa..
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/4849839" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/4849839" onclick="window.open(this.href);return false;
Brittiläinenkään rauta EI ruostu
- Jiitee
- Viestit: 4702
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, IS250 ´07 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. VW Typ1 1964 DeLuxe. Projektina 116-Giulietta 2.0 TC `81 ( 2. sarja )
ex-Giulia 2,0 TB ´17, `81 Giulietta 2.0 TC( 1. sarja) , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: TIETOA? 156 SW 2.0 TS 2004 punainen
Jokainen taaplaa tyylillään, mutta olen koittanut kiertää kaikki "ylisanaiset" ilmot ja autot.milaih kirjoitti:kenen auto? KAveri iski tähän silmänsä. Hiukan on väritetty tuotsa ilmoa..
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/4849839" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
NS. Formula-vaihteet kts. saitilta haulla Selespeed - toimiessaan loistavat, vanhemmiten
harmaita hiuksia ja euronpolttoa urakalla aiheuttavat, jos omistaja ei itse osaa tehdä mitään DIY - esim .autosähköjä. Saitilla kyllä parempia Sele-asiantuntijoita käytettävissä kuin merkkiliikkeessä

Jaa, näemmä se on JTS- moottorilla, joka on laakeroitu ja rengastettu--> noilla kilometreillä lienee
käytetty väärän viskositeetin öljyä, jos noin on päässyt käymään ( vain 10W - 60-öljyä JTS:lle )
Sanotaan nyt näin , että tuossa on pari tinkimisen paikkaa, sillä hulluhan ei ole se , joka
pyytää vaan se, joka maksaa...

JT

Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: TIETOA? 156 SW 2.0 TS 2004 punainen
Jos jts:ään on vaihdettu laakerit, niin ensimmäisenä tulee mieleen, että jossain kohtiin elämää on ajettu väärillä öljyillä. Hyvä tietenkin että on korjattu, mutta missäs kunnossa nokat nyt sitten ovat?
Koiran karvaa takapaksissa ja sele+vetokoukku nyt vähän herättää kysymyksiä, mutta harvemminpa sitä täydellisessä kunnossa olevaa 230t rullattua autoa näkeekään
Koiran karvaa takapaksissa ja sele+vetokoukku nyt vähän herättää kysymyksiä, mutta harvemminpa sitä täydellisessä kunnossa olevaa 230t rullattua autoa näkeekään

I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- alfa 156 v6
- Viestit: 5479
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: Ampera, M3, 500c
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA, Integrale 16v, 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Re: TIETOA? 156 SW 2.0 TS 2004 punainen
Tuo auto on AVK:n kautta mulle tullut vuosia sitten, kone oli ajettu kuivaksi kun öljypohja oli rikkoutunut. Kaikki vanteet oli myös kierossa mutta muita vaurioita autoon ei ollut tullut.
Yläkerrassa ei ollut silloin ongelmia nokkien eikä laakerointienkaan suhteen, alakerta oli hirttänyt kiinni ja se meni uusiksi...
Pari mäntää oli myös tosi heikkona (lienee yleistä JTS:lle? ainakin mitä on vastaavia koneprojektitarinoita lueskellut
) ja meni myös vaihtoon. Kaikki männät rengastettiin.
lohko kävi myös hoonattavana, 3 sylinteriä oli ok mutta yhteen pyttyyn oli tullut syvempi naarmu (vaikuttaneeko mihinkään, tuskin...)
laatikko korahti pakkasilla satunnaisesti 1 ==> 2 vaihdoissa mutta muuten sele toimi moitteitta ja auto oli muutenkin varsin siisti...
Jotain mätäähän tuossa autossa nykyään voi olla, kun on mielestäni ollut jo melkoisen pitkään myynnissä
toki hintakin on melko pitkä kun itse myin auton eteenpäin alle tuon hinnan jo vuosia sitten yllämainituilla puutteilla...
Yläkerrassa ei ollut silloin ongelmia nokkien eikä laakerointienkaan suhteen, alakerta oli hirttänyt kiinni ja se meni uusiksi...
Pari mäntää oli myös tosi heikkona (lienee yleistä JTS:lle? ainakin mitä on vastaavia koneprojektitarinoita lueskellut

lohko kävi myös hoonattavana, 3 sylinteriä oli ok mutta yhteen pyttyyn oli tullut syvempi naarmu (vaikuttaneeko mihinkään, tuskin...)
laatikko korahti pakkasilla satunnaisesti 1 ==> 2 vaihdoissa mutta muuten sele toimi moitteitta ja auto oli muutenkin varsin siisti...
Jotain mätäähän tuossa autossa nykyään voi olla, kun on mielestäni ollut jo melkoisen pitkään myynnissä

toki hintakin on melko pitkä kun itse myin auton eteenpäin alle tuon hinnan jo vuosia sitten yllämainituilla puutteilla...
- _rico
- Viestit: 1375
- Liittynyt: 13 Kesä 2011, 00:06
- Car(s): ModelY
Ex Giulietta ja 3x 156 - Paikkakunta: Espoo
Re: TIETOA? 156 SW 2.0 TS 2004 punainen
Ollut ainakin vuoden myynnissä..
- Maunu
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): Junior Speziale Electrica 2025, Stelvio 2,2 JTDM 210hv 2018, 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Re: TIETOA? 156 SW 2.0 TS 2004 punainen
Multa saa hiukan halvemmalla yli 100tkm vähemmän ajetun samanlaisen auton.
Eli myös AVK:n kautta kiertänyt, mutta erittäin hyvin pelanneen yksilön (toimava ei todellakaan Suomen kaunein).
Itsellä on ollut kaksi JTS:sää eikä niissä ole ollut mitään kone ongelmia. Tosin aina on ollut selenia racing öljyt koneessa.
Eli myös AVK:n kautta kiertänyt, mutta erittäin hyvin pelanneen yksilön (toimava ei todellakaan Suomen kaunein).
Itsellä on ollut kaksi JTS:sää eikä niissä ole ollut mitään kone ongelmia. Tosin aina on ollut selenia racing öljyt koneessa.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
Re: TIETOA? 156 SW 2.0 TS 2004 punainen
Kiitos kaikille osallistujille! Ostajaehdokkaalla on vaihdokki. Josta siis tarve päästä eroon kaupanyhteydessä. Golf Variant.
Brittiläinenkään rauta EI ruostu