Nyt on kyse Alfan syvimmästä olemuksesta, joten olkaa hyvä.
Perusteluja on myös aina kiva lukea...
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
JT
Valvoja: Moderators
Lasken itse tämän Nordin alle myös...Satakuusnelonen kirjoitti:Twin Spark 8V
Nordi, 8v TS ja 3 erilaista bussoa ajettuna. Bussolle meni ääniwekkuli kirjoitti:Onko suurimmalla osalla jengiä ylipäätään kokemusta mistään muusta kuin Bussosta? En kehtaa äänestää, kun nöösinä ei muista ole omakohtaista tuntumaa...
Sama. Ja onhan tää hieno moottori. Vääntöä löytyy, mutta laulaa iloisesti myös korkeilla kierroksilla. Ja yllättävän pieniruokainenkin vielä. Itselläni tästä kokemusta siis 164:n ja 75:n keulalla.Hepa kirjoitti:Lasken itse tämän Nordin alle myös...Satakuusnelonen kirjoitti:Twin Spark 8V
Tottakai olet.Oleino kirjoitti:Jostain on hiipinyt kiinnostus herätellä taas 33 ajoon ja hävittää Corvette alta pois. Olenko normaali?
Täysin samaa mieltä.Hepa kirjoitti:^Väittäisin, että 8V Twin Spark pesee noissa edellä mainituissa tuon JTS:n. Lisäbonuksena ei tatvitse vaihtaa remmiä 3kk välein
Ehkä näin. Nuorempi harrastajakunta kun ei ole ehkä esim. tuolla tai Nordilla ajanut, ja omia kokemuksia vain V6:sta.Giallo Pozzuoli kirjoitti:Busso on mielestäni aivan liian yliarvostettu![]()
Mihis unohtui esimerkiksi Lampredin Twin Cam joka oli 155Q4:n ja 164Q4:n nokalla? Sen moottorin kilpailuhistoria pyyhkii saavutuksillaan kaikkien muiden Alfan katuauton konepellin alla kyykkineiden moottorien kilpailusaavutuksilla lattiaa![]()
Busso on liian painava etenkin etuvetoiseen autoon mikä pilaa ajo-ominaisuudet, liian janoinen eikä kovin tehokas edes GTA-kuosissakaan. Tehot per litra häviää sille surkeelle JTS:llekinNo ehkä siinä on paremmat soundit mikä korvaa kaiken