166 Turbo
Valvoja: Moderators
- ärrä
- Viestit: 751
- Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
- Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Type: V-6
Wet sumped
SOHC
12 valves total
2 valves per cylinder
Bore x stroke: 80.00mm × 66.20mm
Bore / stroke ratio: 1.21
Displacement: 1996 cc 121.80 cu in
Compression: 8.00:1
Fuel system: Bo Motronic ME2.1 fuel inj.
Aspiration: Turbo
Intercooler: Y
Catalytic Converter: Y
Max. output: 207.8 PS (205.0 bhp) (152.9 kW)@6000 rpm
Max. torque: 280.0 Nm (207 lbft) (28.6 kgm)@2500 rpm
Coolant: Water
Specific output: 102.7 bhp/litre
Specific torque: 140.28 Nm/litre
Performance
0-100km/h: 8.1 s
Kilometre: 28.40s
Top speed: 237 km/h
Wet sumped
SOHC
12 valves total
2 valves per cylinder
Bore x stroke: 80.00mm × 66.20mm
Bore / stroke ratio: 1.21
Displacement: 1996 cc 121.80 cu in
Compression: 8.00:1
Fuel system: Bo Motronic ME2.1 fuel inj.
Aspiration: Turbo
Intercooler: Y
Catalytic Converter: Y
Max. output: 207.8 PS (205.0 bhp) (152.9 kW)@6000 rpm
Max. torque: 280.0 Nm (207 lbft) (28.6 kgm)@2500 rpm
Coolant: Water
Specific output: 102.7 bhp/litre
Specific torque: 140.28 Nm/litre
Performance
0-100km/h: 8.1 s
Kilometre: 28.40s
Top speed: 237 km/h
- Italian Stallion
- Viestit: 791
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
- Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
-
- Viestit: 1046
- Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
- Car(s): Stelvio Veloce Tbi
159 JTS Berliina & Tbi TI SW
QP V8 Evo
ex.75 2.0 TC, 159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm, Stelvio JTD - Paikkakunta: Billnäs
Re: 166 Turbo
Kävin noin kuukausi sitten kokeilemassa yksi -00 67 tkm ajettua 166 v6 turboa joka oli myytävänä hertsikassa yhdessä liikkeessä. Oli ihan kiva peli. Kyseinen auto oli myyty Deltasta uutena joten virallista tietä maahantuotu.Alfonso kirjoitti:Onkos Suomeen tuotu koskaan 166 2.0 Turboa..tai siis onko semmoista edes olemassa, oli vaan myytävänä tuolla varsinais-Suomessa
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
Kävin kojeajamassa tuon Hyrylän Keskusauton V6 turbon noin kuukausi sitten. Hauska pirtsakka yläkireä peli. Kaupat tuli, mutta toisesta 166 Alfasta.
Tuo Zeppelinin vieressä (Oulun Markkinointikeskus) myynnissä ollut auto on muuten suomessa vasta ylimaalattu peli. Termiitit taisivat käydä sen kimppuun kyseisen autoliikkeen pihalla. Ainakin etupuskurissa oli näkyvissä pahoja valumia kun kävin autoa katsomassa. Uusi maali saattaa olla hyvä tai huono asia vähän tuurista (ja maalarista) riippuen. Itseltäni ko. auto jäi ostamatta nimenomaan tästä syystä.
Tuo Zeppelinin vieressä (Oulun Markkinointikeskus) myynnissä ollut auto on muuten suomessa vasta ylimaalattu peli. Termiitit taisivat käydä sen kimppuun kyseisen autoliikkeen pihalla. Ainakin etupuskurissa oli näkyvissä pahoja valumia kun kävin autoa katsomassa. Uusi maali saattaa olla hyvä tai huono asia vähän tuurista (ja maalarista) riippuen. Itseltäni ko. auto jäi ostamatta nimenomaan tästä syystä.
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
Totta turiset! Tosin laikkuina huonojen (lue vakuutusyhtiön maksamien) pohjatöiden takia irtoileva maaliin olisi sekin jonkinmoinen miinus. Itse ikuisena pessimistinä näin aiheesta painajaisia. Tosin kuten jo sanoin, uusi maalipinta saattaa olla hyväkin asia. Onpahan kiiltävä ja naarmuton, eikä ole parkkipaikkakolhuja.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5766
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Mutta vanhastakin maalipinnasta saa ammattitaitoisesti fiksaamalla hyvän. Jos löytyi valumia, niin kauheasti ei olla työhön panostettu. Olisi jäänyt ostamatta monelta muultakin.onefromnorth kirjoitti:Tosin kuten jo sanoin, uusi maalipinta saattaa olla hyväkin asia.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
Tuo työn ja erityisesti pohjatyön laadun varmistaminen on se ongelma. Jos itse teettää ja valvoo niin asia on ok. Tuon auton ostaminen tietämättä miten työ on tehdy osoittautui ylivoimaiseksi esteeksi. Oli kyllä kiinnostava kulkine. Kilometrejä muistaaksen alle 50t ja vuosimalli 1999 ellei peräti 1998.