Logiikka on siinä, että viivat on tunnistimen herkkyyden säätöjä, joista AUTO on luonnollisesti automaattinen herkkyys. Sadetunnistimellisessa ei tihkuasentoa ole lainkaan (käsittääkseni aikalailla yleinen käytäntö merkistä riippumatta). Valitettavasti erot eri herkkyyksissä tuntuu olevan olemattomat, eikä niiden vaikutusta käytännössä huomaa.willez kirjoitti:Kertokaa joku jonkinnäkönen logiikka tohon automaattiseen tuulilasinpyyhkimiin !?
Logiikka löytyy siis teoriassa, ei käytännössä.



 Muutaman kerran on logiikka kadonnut täysin ja silloin huomasin että peilin takana roikkuu joku luukku. Sehän oli se sadetunnistimen "kansi" , joku jousi siellä näytti olevan. Niin halvalla tehty ettei pysy kiinni. Painoin sen kiinni ja nyt välillä tarkastelen onko se pysyny kiinni
   Muutaman kerran on logiikka kadonnut täysin ja silloin huomasin että peilin takana roikkuu joku luukku. Sehän oli se sadetunnistimen "kansi" , joku jousi siellä näytti olevan. Niin halvalla tehty ettei pysy kiinni. Painoin sen kiinni ja nyt välillä tarkastelen onko se pysyny kiinni   Perus italia-skeidaa
   Perus italia-skeidaa  






 Eli noita jakopäänpuoleisia ei oltu mihinkään siirrelty ja 90tkm (vähintään) on noit toiset ollu telineessään ja on.
  Eli noita jakopäänpuoleisia ei oltu mihinkään siirrelty ja 90tkm (vähintään) on noit toiset ollu telineessään ja on.






 
 
 Ei vaan, kai tuota voisi viimeisenä vaihtoehtona vaikka kokeillakin, taidanpa soitella Autokeskukselle aamusta.
 Ei vaan, kai tuota voisi viimeisenä vaihtoehtona vaikka kokeillakin, taidanpa soitella Autokeskukselle aamusta.



