Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Raimo Miettinen
Viestit: 2476 Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Raimo Miettinen » 27 Huhti 2014, 20:04
...jatkan etsiskelyä kyllä, mutta pistän tähän vastaan tulleen tapauksen.
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:17
Poissa pelipaikalta Maseratin hakukeikan vuoksi. Veikkaus tuohon puhtaalla alumiinilla olevaan raaseriin: Cunningham.
-J
JPeltola
Viestit: 1189 Liittynyt: 11 Tammi 2011, 19:59
Car(s): Alfetta GTV 3.0 24v
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JPeltola » 27 Huhti 2014, 20:21
J kirjoitti: Poissa pelipaikalta Maseratin hakukeikan vuoksi. Veikkaus tuohon puhtaalla alumiinilla olevaan raaseriin: Cunningham.
-J
Ei ole, väärä manner.
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:24
JPeltola kirjoitti: J kirjoitti: Poissa pelipaikalta Maseratin hakukeikan vuoksi. Veikkaus tuohon puhtaalla alumiinilla olevaan raaseriin: Cunningham.
-J
Ei ole, väärä manner.
Juu, ovi ei täsmää, ja olithan jo vihjannut tuolla aikaisemmassa viestissä..
-J
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 20:26
Ferrari 246 Spyder ?
Korjataan, yksipaikkainen taitaa olla 196 S .. ?
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:28
Veritas Meteor?
-J
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:31
^Tai itse asiassa Veritas RS.
-J
JPeltola
Viestit: 1189 Liittynyt: 11 Tammi 2011, 19:59
Car(s): Alfetta GTV 3.0 24v
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JPeltola » 27 Huhti 2014, 20:36
Alkohan se homma etenemään kun J palasi paikalle.
Veritas Rennsport tai RS2000 nimillä noita taidettiin tuolla kutsua.
Pari muutakin yksilöä:
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:51
^Hyvät vihjeet.
Sitten tällainen. Ensitutustuminen tähän autoon oli muistaakseni vuonna 1981..
-J
Liitteet
ddd.jpg (50.64 KiB) Katsottu 7619 kertaa
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 20:53
Hehe, onko tämä joku kompa? Lombardi FL1 oli täällä aiemmin ja tämä näyttää kovasti siltä..
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:54
Juu, ei niin helppoa.. Ei ole Lombardi. Saattaa olla tutumpi valkoisena.
-J
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 21:01
Ei, kyllä glideslope on oikealla polulla, mutta vasta alkupäässä (tai alkulähestymiskorkeudessa..).
-J
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 21:17
Täytyy kyllä myöntää että olen umpikujassa. Kaikki yksityiskohdat kuvassa viittaavat FL1 konseptiin, ainoastaan lasinpyyhkijät ovat toisinpäin, mikäli kuva ei ole negatiivi.
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 21:31
Kuva on käännetty toisin päin. Moottori on turbodiesel ja valmistaja on ollut aikaisemmin tässä ketjussa (mutta ei ole Lombardini).
-J
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 21:34
Covini B24 Sirio.. Oho!
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 21:35
glideslope kirjoitti: Covini B24 Sirio.. Oho!
Dodii! Oli aikoinaan Tuulilasin kansikuva auto. Yritin löytää sitä heti sen Lombardinin jälkeen mutta en löytänyt sitä ennen kuin löysin sattumalta sen Tuulilasin.
-J
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 21:42
On kyllä hämmästyttävän saman näköinen tuosta kulmasta! Sivuprofiili toki tekee enemmän eroa.
Sitten väliin tavallisempaa tuotantomallia suoraan törmäystesteistä:
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11270 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 27 Huhti 2014, 21:46
Giulia?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 21:49
Ei ole Alfa.
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11270 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 27 Huhti 2014, 21:56
Rasvishan sen tuohon kuitenkin on ajanut?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:00
Kuva on rajattu. Oikealla kuvan ulkopuolella on pitkätakkinen mies hinausköysi kädessä.
J
Viestit: 955 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, XJ27Arden, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 22:00
Saabin ovet, Bemarin takajousitus ja lyhyt v moottori???
-J
cyberias
Viestit: 232 Liittynyt: 06 Syys 2012, 19:15
Car(s): Alfas: 8C Competizione Other Italos: 3200GT, F355 GTS, 599 GTO Bikes: Moto Morini 3 1/2 Other: XC90 T8 Pending: Polestar 3 (2024), Polestar 6 Roadster LA Concept (2026) Ex Italos: QP IV 2.8L V6 Ex Others: Kadett B, Corolla DX KE70 (1.6TC Levin), 205 Lacoste, Audi 80 Avant, Golf TDI Variant, Octavia vRS
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja cyberias » 27 Huhti 2014, 22:03
Täytyy tässä välissä jakaa yksi foorumilinkki, joka tuli vastaan tuota Veritasta ihmetellessä...
http://www.jalopyjournal.com/forum/show ... 569&page=1
Tuolla on aika monta hienoa otosta!
-TTY-
Viestit: 1528 Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
Car(s): Y ´96 Seal '24 968 "CS" ´92 ex:166 2.5 V6 ´02 156 SW 2.0 TwinSpark ´00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja -TTY- » 27 Huhti 2014, 22:07
Takavetoinen Saab 96?
E: tai sitten Taunus.
Tuohon Raimon yksipaikkaiseen ei ollut vaikea löytää hakusanaa
Mielestäni tuolle olisi jonkun muunkin nimen voinut keksiä kuin Yaris
Speedster
Viimeksi muokannut
-TTY- , 27 Huhti 2014, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikä piru sieltä taas on rikki?
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:11
Ei ole Saabin ovet, eikä takajousitus ole BMW:n. On ihan tavallinen tuotantomalli.
JPeltola
Viestit: 1189 Liittynyt: 11 Tammi 2011, 19:59
Car(s): Alfetta GTV 3.0 24v
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JPeltola » 27 Huhti 2014, 22:15
60-luku, V-moottori ja semi-trailing arm (á la BMW) takajousitus vaikuttaa olevan hankala yhdistelmä löytää.
cyberias
Viestit: 232 Liittynyt: 06 Syys 2012, 19:15
Car(s): Alfas: 8C Competizione Other Italos: 3200GT, F355 GTS, 599 GTO Bikes: Moto Morini 3 1/2 Other: XC90 T8 Pending: Polestar 3 (2024), Polestar 6 Roadster LA Concept (2026) Ex Italos: QP IV 2.8L V6 Ex Others: Kadett B, Corolla DX KE70 (1.6TC Levin), 205 Lacoste, Audi 80 Avant, Golf TDI Variant, Octavia vRS
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja cyberias » 27 Huhti 2014, 22:17
Lancia (Fulvia??)?
Eero
Viestit: 2858 Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja Eero » 27 Huhti 2014, 22:18
Peugeot? 504 tms.
Alfa Romeo 75: it may look like a brick, but drives like a ballerina.
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:20
Eero on oikealla tiellä mutta ei ihan likeellä vielä.
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11270 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 27 Huhti 2014, 22:31
Pösö 604 sitten?
Näyttää kyllä pienemmältä.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:35
-ja onkin pienempi, vaikka ei paljon. -eikä ole Peugeot muutenkaan.
cyberias
Viestit: 232 Liittynyt: 06 Syys 2012, 19:15
Car(s): Alfas: 8C Competizione Other Italos: 3200GT, F355 GTS, 599 GTO Bikes: Moto Morini 3 1/2 Other: XC90 T8 Pending: Polestar 3 (2024), Polestar 6 Roadster LA Concept (2026) Ex Italos: QP IV 2.8L V6 Ex Others: Kadett B, Corolla DX KE70 (1.6TC Levin), 205 Lacoste, Audi 80 Avant, Golf TDI Variant, Octavia vRS
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja cyberias » 27 Huhti 2014, 22:41
Hassua kyllä kun 604:n putkisto ja askin osaset näyttää samoilta kuin tuossa kuvassa...
http://www.604tours.com/thecar/exhaust.jpg
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:46
Sanotaan vielä vinkkinä että taka-akselisto on 505:stä ja automallin suunnittelu aloitettiin 1976. Nyt pitäisi jo tietää
Isola
Viestit: 1987 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 27 Huhti 2014, 22:51
Talbot Tagora?
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8. Etu-, taka- ja neliveto. Puuttuu W2 ja yliveto.
Polforea
Viestit: 11283 Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina 159 Berlina 348TB 350i DHC 4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Viesti
Kirjoittaja Polforea » 27 Huhti 2014, 22:51
Talbot... Tagora?
Edit: Isola prkl!
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:52
Joo´o Tagorahan se !
Isola
Viestit: 1987 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 27 Huhti 2014, 22:54
Katos, ihan tuuril... siis
intuitiolla . Polforea olisi voinut roheasti jättää kysymysmerkin pois ja luulla tietävänsä, kun minä vain tiesin luulevani
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8. Etu-, taka- ja neliveto. Puuttuu W2 ja yliveto.
Polforea
Viestit: 11283 Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina 159 Berlina 348TB 350i DHC 4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Viesti
Kirjoittaja Polforea » 27 Huhti 2014, 23:00
Joo, ehkä kysymysmerkki teki sen ratkaisevan eron lähetä-napin käytön nopeudessa
.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.
Isola
Viestit: 1987 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 27 Huhti 2014, 23:18
Ehjät autot täällä näköjään tunnistetaan suoralta kädeltä, eikä keskeneräinen kokoonpanokaan tuota vaikeuksia. Toisaalta foorumilaisille ei tämäkään tilanne liene ihan vieras. Minkä auton keväthuollon yhteydessä pääsi mopo keulimaan?
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8. Etu-, taka- ja neliveto. Puuttuu W2 ja yliveto.
glideslope
Viestit: 1478 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro. Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 28 Huhti 2014, 08:00
Huomenta.
Hyundai Elantra?
Isola
Viestit: 1987 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 28 Huhti 2014, 08:47
Huomenta. Ei ole Hyundai.
Edit: hiljaista pitää arkipäivän aamupäivällä. Vihjataan sen verran, että auto on valmistettu Euroopassa, kuten kuvan tyyppikilvestä selvästi näkyy
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8. Etu-, taka- ja neliveto. Puuttuu W2 ja yliveto.
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930 Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli » 28 Huhti 2014, 17:56
Eipä tuu mitään muuta mieleen kuin Mitsubishi Lancer kun nelivedolta toi vaikuttaa. Mutta valmistettiinkohan niitä koskaan Euroopassa?
Isola
Viestit: 1987 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 28 Huhti 2014, 18:36
Eipä ole Lancerkaan. Giallo kuitenkin luki eurosumeutukseni oikein. Merkki ei ole lähtöisin Euroopasta.
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8. Etu-, taka- ja neliveto. Puuttuu W2 ja yliveto.
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11248 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 28 Huhti 2014, 18:40
Jostain syystä tuo näyttää minusta Corollalta.
- Epäkelpokeräilijä -
Isola
Viestit: 1987 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 28 Huhti 2014, 18:43
No niin, saatiinhan se palstan salatoyotisti ulos kaapista
Se on ihan tavallinen, etuvetoinen 2000-luvun alkupuolen Corolla - onko tuo nyt sitten E120?
Rasvis, seuraava.
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8. Etu-, taka- ja neliveto. Puuttuu W2 ja yliveto.
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11248 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 28 Huhti 2014, 19:00
Pala kakkua, olkaa hyvät!
- Epäkelpokeräilijä -
Alfissimo
Viestit: 8691 Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0 Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0 Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Viesti
Kirjoittaja Alfissimo » 28 Huhti 2014, 19:07
subaru xt
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Tuomas K
Viestit: 5545 Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Peugeot 607 Alfa 75 V6 Saab 900 t16 Lux Rellu Megane
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Tuomas K » 28 Huhti 2014, 19:09
Subaru XT
Liian hidas, perkele
Alfissimo
Viestit: 8691 Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0 Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0 Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Viesti
Kirjoittaja Alfissimo » 28 Huhti 2014, 19:20
Onkohan liian helppo tämäkin.
Liitteet
nakki.jpg (61.61 KiB) Katsottu 7293 kertaa
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.