Rekisterikilven paikka XK8:ssa

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5766
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Rekisterikilven paikka XK8:ssa

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Kuva

Oli pakko, sen verran järkyttävä näky. :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:

Toivottavasti on photoshop.
Spider 1750 TBi, Spider 3.0 V6, 75 2.0 TS, Multipla, X1/9, italialaisia kaksipyöräisiä

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): Giulietta + ID4
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

EHKÄ se kilpi tuossa edessä olisi ollut kuitenkin paremman näköinen.

Täällä pyörii yksi Subaru STi, jossa on myös tuommoinen tarra konepellillä. En sitten tiedä miten laillinen se on?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7799
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + Explorer EV
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Hyvä valinta "kun ei halua pilata keulaa" :lol: :lol:

Ei ole kyllä vanteetkaan mikään maailman paras valinta kun nyt arvostelemaan ruvettiin.

E: Mitä laillisuuteen tulee niin pitäisi olla maks. 30% kulmassa eikä tarrakaan taida olla ihan hyväksyttävä..

Avatar
alfista
Viestit: 2809
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Vanteet on tosiaan syvältä, mutta kilven paikkahan on hyvin "old timer" racing henkinen. Huomalainen pelti vain on niin helv--- suuri, ettei se sovi oikein minnekään. Saisipa laittaa sellaisen pienen niin kuin italiassa. Oltaisiin samalla vähän paremmin tasa-arvoisia pyörien kanssa.

Avatar
KJS
Viestit: 4706
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

En tiedä sitten onko sama yksilö, mutta olen nähnyt ihan luonnossa tuollaisen Jaguarin, missä oli tuollainen tarrakilpi. Eipä tuossa mitään kilven paikkaa varsinaisesti ole, mutta olisi siihen varmaan siistimpikin ratkaisu löytynyt.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
90
Viestit: 8060
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 V6 Super -87
156 2.5 V6 -98
164 3.0 V6 autom -88
166 3.2 V6 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no olisi tuon tietenkin voinut kauniimminkin toteuttaa.. :?

Avatar
Carlos
Viestit: 1931
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Aika kivasti istuu toi kilpi, onneks ei ole sentään
pantu siihen mitään muovi alustaa :wink:

Avatar
MarcusV
Viestit: 1015
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Pelleistä puheenollen katsastuskonttori antoi minulle aluksi mukamas maahantuojan määräyksestä sellaiset kilvet missä toinen laatta iso prätkän kilven näkönen mutta kookkaampi :D
Piti oikeen käydä parkkiksella nauramassa että mitenköhän teltta keksii tälläsen kilven GTV:hen laittaa :D
Jossain 156:sissa olen tosin joskus mutta harvoin nähnyt takana sellasta isoa laattaa :D
Mutta toi edellämainittu leguaani kyllä on huvittava toteutus myös, helpompi tohon on etukilpi ruuvata kun esim omaan kopperooni :D

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11363
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021, 500e La Prima 2022
Paikkakunta: Lago d'Erba

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Joo mulle tarjosivat myös sitä isoa höpöhöpökilpeä mutta eihän se GTV:hen käy. Kun en malttanut odotella taas X päivää että olisi tullut toisenmalliset kilvet samoilla tunnuksilla niin otin sitten jotkut toiset, mistä johtuen autosta tuli kolmoskilpinen; ensin saksankilvet, sitten nuo sopimattomat jotka eivät ole koskaan olleet edes autossa kiinni ja sitten nykyiset.

Eipä tuo toivottavasti jälleenmyyntiarvoon vaikuta kun on helppo todistaa ettei ole päivääkään ollut niiden toisten kilpien välissä. Itse autohan ei siitä mihinkään muuttunut.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin