 Ihan ok vaikutelma jäi. Onhan se kaikessa säästömalli mutta perushelppoa korjattavaa.
  Ihan ok vaikutelma jäi. Onhan se kaikessa säästömalli mutta perushelppoa korjattavaa.Ja joo, kattoterassikausi avattu.

Valvoja: Moderators
 Ihan ok vaikutelma jäi. Onhan se kaikessa säästömalli mutta perushelppoa korjattavaa.
  Ihan ok vaikutelma jäi. Onhan se kaikessa säästömalli mutta perushelppoa korjattavaa.

 
  . Ymmärtääkseni melko lailla identtinen paikka, eli vetari pitää irrottaa. Riittää kuulemma, kun vetarin kannakkeen ottaa pois ja vetäsee vetarin pois laatikosta, eli lattialle asti ei tarvitsis saada kai.
 . Ymmärtääkseni melko lailla identtinen paikka, eli vetari pitää irrottaa. Riittää kuulemma, kun vetarin kannakkeen ottaa pois ja vetäsee vetarin pois laatikosta, eli lattialle asti ei tarvitsis saada kai. . Jatkuu huomenna, uusi on jo liki paikkaansa.
  . Jatkuu huomenna, uusi on jo liki paikkaansa.
 
 

 .
 . 
Tuo kertoo ylimääräisestä kontaktiresistanssista josssain. Vilkkujen ottama teho on siinä määrin pieni, että akku riittää tasaamaan sen täysin eikä lataussäätimellä ole osuutta asiaan. Ongelma on valojen ja vilkkujen yhteisellä piirin osalla jossakin akun ja ajovalojen välillä. Tyypillisesti maadoituksessa.Aquatica kirjoitti:Onkos sulla tuossa sellaista, että valot himmenee vilkun tahtiin? Itselläni on, enkä muista oliko jo ennen - sinänsä ei niin väliä, mutta ehkä tuo kertoo halvasta jännitteentasauksesta tai jostain




 
  
 


 Seuraavana varmaan tarttis jatkaa raitaa katonkautta taakse asti. Vaikkei ehkä shelbyraidat alfoihin kuulukkaan? No pari martinin tarraa takapuskuriin korvatkoon ton tyylivirheen. Vaimo katteli kättenijälkiä ja totes että kohta ei tossa kehtaa enää kyydissäkään olla.... Laitetaan lähestyvän 50 kympin villityksen piikkiin tämä harrastus
 Seuraavana varmaan tarttis jatkaa raitaa katonkautta taakse asti. Vaikkei ehkä shelbyraidat alfoihin kuulukkaan? No pari martinin tarraa takapuskuriin korvatkoon ton tyylivirheen. Vaimo katteli kättenijälkiä ja totes että kohta ei tossa kehtaa enää kyydissäkään olla.... Laitetaan lähestyvän 50 kympin villityksen piikkiin tämä harrastus    
 
Melkoinen syrjähyppyAlfissimo kirjoitti:Mazda 6 vm.-04
 Jotta saat tuon anteeks niin ainakin yks Ducato pitää hitsata kasaan
  Jotta saat tuon anteeks niin ainakin yks Ducato pitää hitsata kasaan   
   

LöytyiAlfissimo kirjoitti:Ellei löydy lisää...

Ei kohta enää riitä Ducaton harsiminen katumusharjoitukseksiAlfissimo kirjoitti:LöytyiAlfissimo kirjoitti:Ellei löydy lisää...

Sun ei oikeastaan pitäisi koskea kuin muoviin (ei Opelin).Alfissimo kirjoitti:Löytyi

 .
 . Tuon ikäinen Mazda 6:nen voi olla aivan loputtoman mätä ja näyttää päällepäin vielä sellaiselta jota automyyjä kuvailisi sanoilla. " Yksi omistaja, huolellisesta yksityiskäytöstä, täysi huolto-kirja.......Alfissimo kirjoitti:Olen aistivinani eräänlaista, hmmm..., joo, sitä se on, vittuilevaa sävyä.
Ei se masa sitten tänään kasaantunut kuitenkaan. Takapäässä, helmakotelossa ja myös sisälokasuojassa on hassun hauska ruostepotero suunniteltu tehtaalta asti. Kaivamisen lopputuloksena koko nurkka oli auki siten, että piti rakentaa uusiksi korin, pohjalevyn ja pintapeltien liitos uudestaan, kun alkuperäiset eivät olleet enää toisissaan kiinni. Oman aikansa sai kulumaan, myös sisälokasuojan yhdistämisessä takaisin pohjalevyyn ja aloittamalla helmakotelon uudelleen rakentamista. Ei enää jaksanut tänään, joten huomenna jatkuu.
 
   
   
   
   
   
 

 
   
   
 
Tästä onkin kokemusta. Flavian valurautaista vesipumpun hihnapyörää putsasin ensin tavanomaisesti sitruunahapossa, ja kun oli puhdas ruosteista, aloitin sinkityksen, vaikka maalihan siihen lopuksi oli kuitenkin tarkoitus tulla pintaan. Suolahapossa peittaaminen alkoikin tuottaa jonkunmoista porinaa ja pintaan alkoi nousta runsaasti mustaa töhnää - ilmeisesti valuraudan hiiltä? Ei siihen kummoinen pinnanlaatukaan tullut, mutta kuten sanottu, mustalla maalillahan se peittyi, kuten aikoinaan tehtaalta lähtiessäkin.Pele kirjoitti:Kyllä valuosien passivointi on yhä edelleenkin sellaista lottoamista että koskaan ei voi tietää etukäteen millainen lopputulos on odotettavissa,vaikka miten huolella olisit suorittanut puhdistuksen ym. esivalmistelun.
Valujen koostumuksissa ym. on niin paljon eroja. Toiset onnistuu ihan täydellisesti,toiset taas kiehuu ja kuohuu niin että ovat aivan hirveitä.
No ehkä hieman paremmalla prosentilla on uudemmat osat onnistuneet kuin esim. 70-luvun valut.
 ....
 ....Valohoito paras hoitoAquatica kirjoitti:Kasasin alakerran loppuun... Ja vaihdoin öljyt. Ja totesin oudon äänen kadonneen.
 
  


 tänään siirsin työpöydät paikalleen, vielä pitäis työkalukaappi ripustaa seinälle ja ruuvata reikäreinää muutama levy paikalleen. Kai se tuosta pikku hiljaa selkiää
  tänään siirsin työpöydät paikalleen, vielä pitäis työkalukaappi ripustaa seinälle ja ruuvata reikäreinää muutama levy paikalleen. Kai se tuosta pikku hiljaa selkiää  
