Jälleen asioita tutkittu. Yleismittarilla maakaapelin resistanssi akunkengästä ecun kylkeen ja imusarjaan mitattuna 0,2 ohm mikä on noiden yleiskoneen johtojen resistanssi.
Jännitepuolella akku 12,85 V ja sama löytyy imusarjan ja + navan välistä.
Havaitsin sellaisen ilmiön että luultavasti kun akun jännite putoaa niin se sytyttää VDC + ABS vikavalon päälle. Ainakin kun starttaillut pitempään yhtäjaksoisesti näin tulee käymään. Ladatulla akulla lyhyitä starttauksia niin ei tule tuota oiretta.
Onkos tuossa cf3 bose liftissä,  polttoaineen syötön katkaisunappia jossain penkin alla? Pitää vielä tutkia sellainenkin mahdollisuus kun alkaa käydä keinot vähiin. Otin ecun uudelleen tarkasteluun ja pinnipuolella suurennuslasin läpi katsottuna koskettimet loistavassa kunnossa eikä pinnien juuressakaan näkynyt mitään huolestuttavaa saatikka heiluvia pinnejä.
Hieman kiinnostais riipaista kansi auki ja katsoa mitä se on syönyt 

 Sattuu olemaan näköjään sitä havinaisempaa mallia, joten jos saan sen tuhottua voi pistää loputkin autosta paaliin. 

 ja vihreät kiittäis.
Onkos tuossa vielä jokin ohjaamo ecu siellä sulakerasian takana? Voiko se aiheuttaa käynnistysongelman? 
Se valkoinen boxi lienee IMMO ja keskuslukitus, onkos ilmastoinnille olemassa vielä omansa - missä?
Mielenkiintoiseen paikkaan on sadetunnistimen boxi laitettu, oli kompostoitunut hyvän matkaa alapuolelta lehtimössön sekaan! Kannattaisi kyllä italo engineerien tutustua jonkin toisen ajoneuvovalmistajan sähkösuunnitteluun. Jotenkin tuntuu siltä, että johdot on tilattu etukäteen ja sitten laitettu boxit siihen paikkaan mihinkä nyt jotenkin on saatu kiinni. Kiroan vieläkin tuon ecun sijoituspaikkaa.