Luutavasti tässähän käy niin, että minkä tahansa valitsen, se poikii n. 100 km ajon jälkeen
Laturin testaus
Valvoja: Moderators
-
vesamaan
- Viestit: 1781
- Liittynyt: 19 Heinä 2009, 20:03
- Car(s): 159 2,4 JTDm yleiskulkineena
2,0 Spider kesähupina (hallituksen niin salliessa)
useita 156 matkalla lusikoiksi - Paikkakunta: Orimattila
Laturin testaus
Nyt olis hyvä hetki vaihtaa 156 busson laturi, kun kone on lattialla
on tilaa, jakopään tekokin sujuu lähes itsestään. Olis kolme laturia tarjolla, millä noita vois testata että löytyis parhaassa kunnossa oleva?
Luutavasti tässähän käy niin, että minkä tahansa valitsen, se poikii n. 100 km ajon jälkeen

Luutavasti tässähän käy niin, että minkä tahansa valitsen, se poikii n. 100 km ajon jälkeen
- Pasi
- Viestit: 6787
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): --- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Laturin testaus
Eiks noita painon mukaan testata... Painavin tietty parhaassa kunnossa!?

Ei alfat enää maistu 
- Isola
- Viestit: 2166
- Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
- Car(s): Thesis, スバル, Range Rover classic ed una berlina a 4 porte
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Laturin testaus
Pyörittelemällä käsipelissä? Kevyimmin ja äänettömimmin pyörivä lienee ennusteeltaan paras. Ei siellä juuri muuta kuluvaa ole kuin laakerit ja mahdollinen vapaakytkin.
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8 x 2. Etu-, taka- ja neliveto x 2. Puuttuu kaasuturbiini ja yliveto.
Re: Laturin testaus
No, olen mä nuukuuksissani joskus noihin hiiliäkin vaihtanut jos kollektori on vielä hyvän näköinen ja menee pustaamalla mirkelituukilla.Isola kirjoitti:Pyörittelemällä käsipelissä? Kevyimmin ja äänettömimmin pyörivä lienee ennusteeltaan paras. Ei siellä juuri muuta kuluvaa ole kuin laakerit ja mahdollinen vapaakytkin.
Edit (ja tietenkin niitä laakereita)