Ei innostuta ennen aikojaan, mutta ainakin eilisten starttien ja tämän aamuisen jälkeen ei vikavaloja ole syttynyt vielä uudelleen ja toiminta normaalia. Tosiaan ne vikakoodit, mitä korjaamon nimenomaan yleistesteri antoi tuolloin ennen parametrien nollausta huollonjälkeisenä päivänä olivat:Jarsan kirjoitti:Joo, se on tosiaan yksi ja sama valo. Vähän köppäsesti vain nimetty tuossa valmistajan ohjeistuksessa.Hipster kirjoitti:En tosin ole varma, onko tässä ruiskutuksen varoitusvalo erikseen vai onko se nimenomaan se moottorin kuva. Mutta kokeillaan joka tapauksessa, olisi helppo fiksi...
Jos tota "Phonic Wheel" -opetusta ei ole tehty, niin ainoa vikakoodi pitäisi olla silloin P1300. Siltä en tiedä antaako joku yleistesteri väärin koodin selityksen, joka kertoisi virheellisesti multiairista. P1xxx alkuiset koodit kun ovat valmistajakohtaisia, niin selityksissä voi olla joskus virheitä. Jos sulla on joku ihan muu koodi kuin P1300, niin silloin kyse on todennäköisesti ihan oikeasta viasta. Jos muistat mikä koodi sulla kummittelee, niin kerron kyllä, jos asia on ns. tuttu juttu._rico kirjoitti:Mulla ollut samoja häiriöitä, mutta vikakoodi viittasi multiair yksikköön..
P2299 Unknown fault code
P0301 Sytytys sylinter 1 virheellinen, katkonainen
P0300 Sytytyshäiriö, katkonainen
P1061 Sylinteri 1 UniAir-käyttölaitteen sähköventtiilin signaali, katkonainen