







 . Ei elektroniikka paljoa häirinnyt, nelipyöräluisua mentiin
. Ei elektroniikka paljoa häirinnyt, nelipyöräluisua mentiin  .
. ) vielä melko vähän.
 ) vielä melko vähän. Hyvä kierros ja hyvä pätkäFlickan kirjoitti:Kiitos järjestäjille ja osallistujille viihdyttävästä ratapäivästä. Olisin tosin toivonut vähän kuivempia olosuhteita harjoitteluun ja Cuppiin kun ajokokemusta Sprintillä on (syystä jos toisesta) vielä melko vähän.
Tässä Cup-kierros:
https://youtu.be/lV_uBojUp60

 :  https://youtu.be/VnxcRdLJ_a0
 :  https://youtu.be/VnxcRdLJ_a0
J.P:n rennonletkee ajotyyli/asento nostaaJPeltola kirjoitti:Vastahankittuun kameraan taisi jäädä virrat päälle ensimmäisen session jälkeen ja akku loppui, joten loppupäivältä ei ole kuvamateriaalia. Tuolla kuitenkin valikoituja tunnelmapaloja noilta muutamalta kierrokselta: https://youtu.be/VnxcRdLJ_a0
 naamalle. Steamy windows kruunaa kaiken.
 naamalle. Steamy windows kruunaa kaiken.  
äMKoo kirjoitti:Olipas hauskaa liukastella! Sateen loputtua auto ei pysynyt enää ollenkaan hanskassa
Kävin eilen kokeilemassa miltä kuiva rata tuntuu, mutta poikkeuksellisen liukas se oli kuivanakin.
https://youtu.be/BM2swfLJduI
 , mutta siellä moottori ei jaksanut sutia kierrosrajoittajaa vastaan kolmosvaihteella.
, mutta siellä moottori ei jaksanut sutia kierrosrajoittajaa vastaan kolmosvaihteella. Pito oli sellainen että se ei jaksanut alkaa sutimaan suorassa linjassa, mutta jos se aloitti mutkassa, se ei lopettanut ennen kuin nostin kaasua.
 Pito oli sellainen että se ei jaksanut alkaa sutimaan suorassa linjassa, mutta jos se aloitti mutkassa, se ei lopettanut ennen kuin nostin kaasua. Millaisia kierrosaikoja ne ajaa kuivalla ja millaisella autolla?äMKoo kirjoitti:Menee muuten tosi kovaa osa porukasta ratailloissa. Oli ihan hyvä, että tällä kertaa jaettiin kaarelliset ja kaarettomat eri ryhmiin.
 Vesisade tosin hirvitti niin kovin, etten uskaltautunut radalle ennen cuppia muuten kuin Tärjätomin kyydissä. Kiitos hyvistä sudituksista!
 Vesisade tosin hirvitti niin kovin, etten uskaltautunut radalle ennen cuppia muuten kuin Tärjätomin kyydissä. Kiitos hyvistä sudituksista!   Cuppi jäi siis omalta osaltani ajamatta ja uskaltauduin vasta sateen loputtua kisailijoiden "kuivattamalle" radalle. Sitten tulikin tahkottua 15 kierrosta putkeen, että sai edes jonkinlaisen ajotuntuman ja itseään tyydyttävän kierrosajan. Olin ensi kertaa märällä radalla ja sekin aiheutti erinäistä panikointia
  Cuppi jäi siis omalta osaltani ajamatta ja uskaltauduin vasta sateen loputtua kisailijoiden "kuivattamalle" radalle. Sitten tulikin tahkottua 15 kierrosta putkeen, että sai edes jonkinlaisen ajotuntuman ja itseään tyydyttävän kierrosajan. Olin ensi kertaa märällä radalla ja sekin aiheutti erinäistä panikointia   Kiitos jälleen kerran Keltsin kylmähermoiselle ajo-opastukselle!!!
 Kiitos jälleen kerran Keltsin kylmähermoiselle ajo-opastukselle!!!bemari palstalta:Millaisia kierrosaikoja ne ajaa kuivalla ja millaisella autolla?
ja sitten jotkut menee valonnopeudella ohiAuto: E36 325i
Alusta: bilstein Kittelä
renkaat: ToyoR888 205/50-15 (vm.2014)
Jarrut: vakio+ ebc-bluestuff
muut: kaaret, puslat, paksummat vakaajat, 1170kg ilman kuskia.
1:26,98 (gps-ajanotto, +- 0.1 sek haarukka ponderiin verrattuna)

 Piti kyllä ahvenisto naatiskella, mutta ei niin ei.
  Piti kyllä ahvenisto naatiskella, mutta ei niin ei.


 Tuli valitettavasti monta muuta mutkaa matkaan!
 Tuli valitettavasti monta muuta mutkaa matkaan! .
.

Whatsapp-ryhmä olis oikein soiva idea.Brahe kirjoitti:Veikkaan että viesti ei täältä välity, mutta olen lähdössä vielä kameroiden kanssa radalle, eli jos haluat kuvaa omasta pirssistä radalla niin vielä höntsäilemään
Pitäsköhän meidän järkätä joku alfabbs whatsup ryhmä? Sais nopeesti porukalle sanan jos jotain hajoaa/katoaa radalle tms. Ekstempore hitaat pystys tiedottamaan/pyytämään kans aika reaaliaikaisesti?
 Ei ole itselle sattunut noin liukasta Ahvenistoa vielä ennen vaikka useamman kerran vuosien saatossa tullut siellä saatellakin ajettua. Alkuun oli ongelmia valtavan yliohjautumisen kanssa. Takaiskareita löysentämällä ja rengaspaineita säätämällä sain aikaan sekä puskevan että sattumanvaraisesti yliohjaavan käytöksen.
 Ei ole itselle sattunut noin liukasta Ahvenistoa vielä ennen vaikka useamman kerran vuosien saatossa tullut siellä saatellakin ajettua. Alkuun oli ongelmia valtavan yliohjautumisen kanssa. Takaiskareita löysentämällä ja rengaspaineita säätämällä sain aikaan sekä puskevan että sattumanvaraisesti yliohjaavan käytöksen.   Cup-kierros oli kauheaa reuhtomista mutta tulos hyvä kun kultaa tuli.
 Cup-kierros oli kauheaa reuhtomista mutta tulos hyvä kun kultaa tuli.



 Lupaan lopettaa videoiden postaamisen tähän, ainakin ensi kesään asti
 Lupaan lopettaa videoiden postaamisen tähän, ainakin ensi kesään asti   
   Ahvenistolla näköjään ollu hauskaa
 Ahvenistolla näköjään ollu hauskaa   *ittu ku olis päässy kans kurvailemaan, keli olis voinu suosia pikkulohkoa kunnon kesäkumeilla.  Hulluuden puutteesta ei olisi jääny pärjääminen kiine. Otti vähä syömmestä kun äMKoo kurvas selenialla oharille, keula kohti hämeenlinnaa ja mää nökötin punton takapenkillä.
 *ittu ku olis päässy kans kurvailemaan, keli olis voinu suosia pikkulohkoa kunnon kesäkumeilla.  Hulluuden puutteesta ei olisi jääny pärjääminen kiine. Otti vähä syömmestä kun äMKoo kurvas selenialla oharille, keula kohti hämeenlinnaa ja mää nökötin punton takapenkillä.