Onks tietoo kun mulla ei ole(vielä). Meinaan kun keskikonsolin lämmönsäätönamiskoiden alta kuuluu aamuisin omituista hyrinää joka sitten häviää "lämmettyään". Vaikuttas joltakin pieneltä tuulettimelta jossa on jonkinlaista laakeriongelmaa. En ole vielä lähtenyt purkamaan kun ei varmaa tietoa asiasta. Uskoisin että tässä foorumissa on.
Hyrinää konsolissa
Valvoja: Moderators
Hyrinää konsolissa
Moro!
Onks tietoo kun mulla ei ole(vielä). Meinaan kun keskikonsolin lämmönsäätönamiskoiden alta kuuluu aamuisin omituista hyrinää joka sitten häviää "lämmettyään". Vaikuttas joltakin pieneltä tuulettimelta jossa on jonkinlaista laakeriongelmaa. En ole vielä lähtenyt purkamaan kun ei varmaa tietoa asiasta. Uskoisin että tässä foorumissa on.
Paikalla
Eipä se anturi muuten sisäilman lämmöstä mitään hajua sais, ei se ohjaamon ilma sinne reikään itse tajua mennä
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: Ampera, M3, 500c
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA, Integrale 16v, 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
On siinä puhallin (vai olisko imuri) sen reiän takana. Ainakin uutena ollut, ettei olis jääny sulta poispuuha kirjoitti:Mulla on ollut konsoli parikertaa auki enkä ole siinä aukon takana mitään puhallinta nähnyt. Siellä on pelkkä anturi joka haistelee sisälämpötilaa jonka perusteella säätää ilmastointia.
Eipä se anturi muuten sisäilman lämmöstä mitään hajua sais, ei se ohjaamon ilma sinne reikään itse tajua mennä