Alfistien juhannus
Valvoja: Moderators
Alfistien juhannus
Tämä ei oikein sopinut bongailuun, mennään väärässä järjestyksessä joten aloitetaan uusi..
Mites moni on polkemassa Alfojaan Raumanmerelle (tai muihin massatapahtumiin) juhannuksen viettoon?
Mites moni on polkemassa Alfojaan Raumanmerelle (tai muihin massatapahtumiin) juhannuksen viettoon?
156 2.0 TS ['98]
-
Copyfighter
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Raumalle menossa myöskin, mutta tehtaan MB Variolla... Festareille menosta ei ole vielä varmuutta, mutta hauskaa mennään pitämään tuonne VIP campingiin.. Jottei alfa suuttuisi, piirsin pyöreän sydämmen takalasiin... Heti sunnuntaina täytyy pestä ja vahata kultu!
Hauskaa juhannusta kaikille alfisteille!
<3 Miju
Hauskaa juhannusta kaikille alfisteille!
<3 Miju
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 5197
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09, Mito QV -10 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
töitä...grilli kuumana pihalla (siis töissä) vähintään12.00- 20.00+lisäaika pe-la...oikeudethan nykyään löytyy
härän piffiä,possua, lohta suoraan grillistä kera uusien/uuniperunan,tillivoin,chremekastikkeella,maustevoin ,colesloovin,raikkaan salaatin+kastikkeen,maissintähkien,jumbosienien kera patongin salaisella levitteellä...semmosta rentoa meininkiä kokkikaan ei loppuillasta lähde ajamaan autolla jos jatkoajalle mennään
HYVÄÄ JUSSIA KAIKILLE

HYVÄÄ JUSSIA KAIKILLE

- Cuore Sportivo
- Viestit: 5767
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä - Paikkakunta: Pori
Jaa-a. Ensimmäinen juhannus kun ei ole mitään ohjelmaa.. Ja tähän aikaan pitäisi olla jo ensimmäinen välikuolema otettu! Kaverit pyysi mukaan RMJ:n, mutta sinne olisi pitänyt lähteä yksin ja se ei oikein passaa. Muutenkin mielummin vaikka nukun kotona koko jussin kuin lähden festareille kauhean metelin ja tungoksen keskelle kuuntelemaan paskaa musiikkia narkkarien ja muiden hörhöjen sekaan. 
Jos ei nyt pikapuolin iske fiilis lähteä mökkeilemään, niin taidanpa mennä nukkumaan.
Jos ei nyt pikapuolin iske fiilis lähteä mökkeilemään, niin taidanpa mennä nukkumaan.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11703
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
- MarcusV
- Viestit: 1015
- Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
- Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
- Paikkakunta: Espoo
Hyvät setit oli 
Grillailtua tuli, entrecote pihviä possua ja lohta sekä ITALIALAISTA punaviinia , olutta meksikosta tanskasta ja suomesta sekä hiukan viskiä ja jälkiruoaksi Romeo Y julietan mainio N01 sikari.. Todella maukasta juhannusta oli
Huomenna sitten jatketaan, katkarapukasarit tulille ja muuta hyvää safkaa
Grillailtua tuli, entrecote pihviä possua ja lohta sekä ITALIALAISTA punaviinia , olutta meksikosta tanskasta ja suomesta sekä hiukan viskiä ja jälkiruoaksi Romeo Y julietan mainio N01 sikari.. Todella maukasta juhannusta oli
Huomenna sitten jatketaan, katkarapukasarit tulille ja muuta hyvää safkaa
- Pasi
- Viestit: 6788
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): Mito QV '10
--- [ EX ] ---
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4146
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Mökkeilyn merkeissä meni ja mökkitiekin taittui Alfalla perille saakka vaikka vähän pelkäsin etukäteen jääväni pohjasta kiinni. Nätisti Alfa kiipesi ylämäet tyhjäkäynnillä 4h+paksi täynnä kun piti mennä hitaasti pari pahempaa paikkaa (mahd. kiviä heinikon seassa).
Rosvopaisti oli hyvää ja niin oli myös savulohi uusien perunoiden kera vaikka oli vain punkkua tarjolla. Talviturkkikin jäi vihdoin järveen. Vesi+23
Rosvopaisti oli hyvää ja niin oli myös savulohi uusien perunoiden kera vaikka oli vain punkkua tarjolla. Talviturkkikin jäi vihdoin järveen. Vesi+23
Ayrton Senna da Silva forever
- GiuliaSuper
- Viestit: 1111
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
Paikalla
-
sataviisviis
- Viestit: 2043
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
- Paikkakunta: Hyvinkää
Ciancarlo kirjoitti:Toi kuulostaa kivalta, mistä Hamil vuokrasit veneen?? (sorry kaikille menee hiukan OT taas..).Hamil kirjoitti: Ollaan parin kaverin kanssa vuokrattu vene. Sillä lähdetään 2h kuluttua kohti raumanmerta.
Terv. CC
www.midnightsunsailing.fi sieltä otettiin ja hauskaa oli. Nyt melko väsynyt fiilis
On kivaa kun on kivaa
Jos löydät sen niin viitsitkö vihjaista tännepäin myös? Ilmeisesti sen saman alle olen jäänyt. Niin kamala olo että siinä on täytynyt olla varmastikin volvoja lavalla ja niistä on tullut jonkinlainen myrkytystila elimistöön. Tai sitten se oli se makkarapaketti joka jäi aurinkoon...sataviisviis kirjoitti:Nyt vaan pitäsi etsiä se rekka joka on ilmeisesti ajanut ylitseni
Muuten hyvä kahden päivän reissu raumalle, mutta näin tasan yhden bändin soittavan siellä. Loput pystyin jollain ihmeen tavalla missaamaan.
Juuh, terveisiä Raumanmereltä. Muutama Alfaa siellä tuli vastaan lapa pystyssä, pari 156:sta ja yks 164:nen. Sunnuntaina takaisin tullessa ei ollut asiaa auton rattiin, yks tyttökaveri pääsi ottamaan tyypit. Yksistä valoista lähdettäessä se kiljati edessä ajaneen bemarin kiihdytykselle: "hitto se pääsee karkuun". Tokaistuani "anna kaasua ja perään" pääsin todistamaan makea hymyn leviämistä kasvoille kun veti täyskiihdytyksen kakkosella.sataviisviis kirjoitti:Me oltiin kanssa RMJ:ssä veljen 156lla, oli kyllä aivan jumalattoman hauska juhannus.Nyt vaan pitäsi etsiä se rekka joka on ilmeisesti ajanut ylitseniNyt pitäisi heittää veli kentälle ku hän lähtee jatkamaan jussia Rooman
"nan-nannan-naa, tänä iltana.. ei tuu pakkeja.."
Toi saatanan Rauma-rallatus on soinut päässä koko tuskaisen työpäivän.
156 2.0 TS ['98]
Mä könysin rillit paskana jussina ja kävin päivällä katsomassa uudet ja laitoin tilaukseen; liukuvärjätyt Hugo Bossit. Ajattelin että näytetään nyt kerrankin koolilta. Pari tuntia myöhemmin iski ikävä fakta takaraivoon, Teuvo Lomanilla on liukuvärjätyt pissislasit. 
Miten sä kaalipata Yyteriin eksyit, sano nyt että oot sieltä jostain kotoisin?
Miten sä kaalipata Yyteriin eksyit, sano nyt että oot sieltä jostain kotoisin?
156 2.0 TS ['98]
- Kaalipata
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
- Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa - Paikkakunta: Nokia
En oo kotoisin, aateltiin vaan emännän kans lähtee remuaan jonnekin perinteiseen ryyppypaikkaan. Ihan helvetin hauskaa oli, btw
[OT]Tulit vastaan torstaina siinä klo 13:n jälkeen Tieteenkadun ja Hervannan valtaväylän valoisssa. [/OT]
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Paikalla
Itselläni oli vielä hotellista huone mutta ei paljo tullut siellä oltua, nukuin siellä 2tuntia ja kävin suihkussa. Että kyllä festareilla paras paikka on leirintä alue
-
sataviisviis
- Viestit: 2043
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
- Paikkakunta: Hyvinkää
Juu tuo laulu soi vähintään joka toisessa autossa/teltassa"nan-nannan-naa, tänä iltana.. ei tuu pakkeja.."
156 V6 SW -02, 155Q4 vm-93,
- Ciancarlo
- Viestit: 1953
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Hamil, kiitos!Hamil kirjoitti: www.midnightsunsailing.fi sieltä otettiin ja hauskaa oli. Nyt melko väsynyt fiilis
Terv. CC.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- Ciancarlo
- Viestit: 1953
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
ahma kirjoitti:Mä könysin rillit paskana jussina ja kävin päivällä katsomassa uudet ja laitoin tilaukseen; liukuvärjätyt Hugo Bossit. Ajattelin että näytetään nyt kerrankin koolilta. Pari tuntia myöhemmin iski ikävä fakta takaraivoon, Teuvo Lomanilla on liukuvärjätyt pissislasit.![]()
Ja taas OT:
Terv. CC
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
OT:n OT: Samaisesta paikasta vuokrattiin vene toistamiseen kolmen viikon päästä alkavaa Gotlannin koitosta varten.. Kyseinen pulju ei kyllä ihan taida asiakaspalvelun aakkosia, mutta niillä taitaa olla paras venevalikoima suomessa.Ciancarlo kirjoitti:Hamil, kiitos!Hamil kirjoitti: www.midnightsunsailing.fi sieltä otettiin ja hauskaa oli. Nyt melko väsynyt fiilis![]()
Terv. CC.
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!