Tuli tuossa alkukesästä hommattua 33nen alffa ja heti alkuun siitä hajosi vesipumppu joka meni vaihtoon
 Pumpun vaihdon jälkeen autoa katsastettaessa auto keitti katsastusasemalla.. syy: flekti ei pyörinyt. Tämä korjaantui helposti poistamalla hapettunut ja väljä liitin, mutta hieman kädetön kun olen auton kanssa niin rupesin miettimään että mihin suuntaan flektin pitää puhaltaa. Pois moottorista päin kohti syyläriä vai imeä ilmaa syylärin läpi moottoriin päin. Näin kesälämpimillä kun ei oo kiva ajella kaupungis jos lämmöt lähentelee 100 astetta
 Pumpun vaihdon jälkeen autoa katsastettaessa auto keitti katsastusasemalla.. syy: flekti ei pyörinyt. Tämä korjaantui helposti poistamalla hapettunut ja väljä liitin, mutta hieman kädetön kun olen auton kanssa niin rupesin miettimään että mihin suuntaan flektin pitää puhaltaa. Pois moottorista päin kohti syyläriä vai imeä ilmaa syylärin läpi moottoriin päin. Näin kesälämpimillä kun ei oo kiva ajella kaupungis jos lämmöt lähentelee 100 astetta   Tuntuu että kun flekti lähtee pyörimään niin lämmöt eivät tunnu laskevan oikeen helposti, ja kun lämpömittari näyttää 100astetta niin silloin vasta alkaa ropelli pyörimään.. onko normaalia?
  Tuntuu että kun flekti lähtee pyörimään niin lämmöt eivät tunnu laskevan oikeen helposti, ja kun lämpömittari näyttää 100astetta niin silloin vasta alkaa ropelli pyörimään.. onko normaalia?
 . Lähentää suhdetta autoon näin kesähelteillä ihan omalla tavallaan.
 . Lähentää suhdetta autoon näin kesähelteillä ihan omalla tavallaan. 

 ... Jos ei lämmöt ala tippumaan tai pysymään jossai rajoissa niin tarvii varmaan alkaa kehittelee tollasta manuaalista kytkintä flektille.
 ... Jos ei lämmöt ala tippumaan tai pysymään jossai rajoissa niin tarvii varmaan alkaa kehittelee tollasta manuaalista kytkintä flektille.


