Komiaa on, mutta mieleen tulee, parempi ilman kuin hillman

Valvoja: Moderators
Hieno! Noi penkit näyttää todella hyviltä.
Hyvin kirjoitettu. Samanmoiset fiilarit BMW:n nuorisoversiosta. Tosin kilometrejä on kertynyt vasta viitisensataa, kun lähinnä etätöissä olen ollut.
Kysymys: Jos auton ovet eivät lukossa esim. liikennevaloissa niin aukeaako tuo sähköluukku ihan vain kulmasta painamalla? Ja sitten kun luukku on auki niin auto ei liiku?
Tämä termi on uutta mulle. Olisi kiva tietää mitä se tarkoittaa.
Auton ovien automaattinen lukitus, kun auton nopeus nousee yli 20 km/h ensimmäisen kerran? Löytyy myös Giuliettasta.
Kyllä toiminto on tuttu. Taisin huomata sen takseissa ensimmäisen kerran aikoinaan. Omassakin Giulietassa aloin käyttämään sitä jonkin aikaa sen jälkeen kun bemarikuski sekosi liikenteessä ja päätti hyökätä päälle ihan kävellen.Cloverleaf kirjoitti: ↑09 Huhti 2021, 12:47Auton ovien automaattinen lukitus, kun auton nopeus nousee yli 20 km/h ensimmäisen kerran? Löytyy myös Giuliettasta.
Mulla olis ylimääräsenä sopuhintanen okt: https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asu ... a/15923432
Vanhoina hyvinä aikoina tätä kommenttia olisi edeltänyt 740, joka B-pilarista kasvaa mänty.
Maavara taitaa edelleen olla ripauksen vakiota matalampi mutta nyt alkaa alusta jo toimia. On tähän kyllä aivan järjettömästi jo tukittu rahaa. Ja vaivaa. Ei mitään järkeä mutta sitä kai se harrastaminen on. Jopa perus JTS:n harrastaminen...
Kiitos. Vanha sotaratsu se jo on ja uusi auto pitäisi päästä tositoimiin vielä tämän kauden aikana. Tuo on tulossa myyntiin jossain vaiheessa.
Hyvin sopivat QV kiekot Giuliaan. Rosso Competizione?