Aquatica kirjoitti: ↑20 Elo 2022, 20:51
Mä oon oikeesti sitä mieltä, että jokaisen ihmisen (kyllä, myös julkkisten ja virkamiesten) yksityiselämä on heidän oma asiansa.
Kunhan hoitaa ne työnsä - en ole samaa mieltä Sannan kanssa monestakaan asiasta, mutta on tuo aika paljon paremmin hoitanut monet asiat kuin hitokseen moni aiempi pääministeri.
Tietysti, yhtälailla tullut hutilyöntejä - kuten kaikilla muistamillani pääministereillä.
Ja sitten: mitäs me tiedetään Sannan suhdetyypistä? Hän on naimisissa - joo. Entä sitten?
Onko se avoin avioliitto? Onko heillä lupa heittäytyä vapaalla vapaalle? Mä en ainakaan tiedä - jos moiset ei ole OK, niin sitten tuo on moraalisesti ainakin arveluttavaa antaa jonkun Olavin (Uusivirtaa tuossa kai kerrottiin, minä en noita julkkiksia tiiä kun ei ihan kauheesti kiinnosta) nuolla kaulaa himokkaasti, mutta eipä tuo näyttänyt paljoa takasin antavan.
PS.
Kuinka moni setämies ei haluaisi ainakin periaatteen tasolla suukotella tuota naista? Kysynpähän vaan.
Mielestäni tässä sopassa on 3 itselleni merkityksellistä asiaa.
1. PM ei käyttäydy julkisesti noin, koskaan. Piste
2. Vaikka PM hoitaisi hommansa 5/5 näinä aikoina ei riekuta öitä läpeensä ja sitten hyökätä mediaa vastaan (BTW: Mielestäni Marin on toiseksi paskin PM koskaan), se kun ei ole hommien hoitamista hyvin, se on sosialismia parhaimmillaan.
3. Yksityiselämä on yksityistä, kun se tuodaan omatoimisesti julkisuuteen siitä tulee julkista vrt. Marinin some-käytös
Ja joo, en koskisi pitkällä tikullakaan Mariniin, en edes 'periaatteen tasolla' enkä 'mietoja nauttineena'.
En vain tunne mitään mielenkiintoa 14-vuotiaan tavoin käyttäytyviä kännisiä keski-ikäisiä kohtaan.
Kuka tahansa mies PM olisi lähtenyt näistä Sannan touhuista vaihtoon jo ajat sitten kovaa ja nopeasti
-Tazio