Eihän siitä puutu kuin toteutus. Alkuperäinen huohotin on kiinni kolmella pultilla, joten niistä saa hyvän pohjan uuden purkin telineelle. Samalla toki syntyy jonkinlainen vastakappale tuon kannen reiän kanssa, minkä saa siihen samaan runkoon kiinni. Huohotinpönttö poistettuna tuohon takanurkkaan jää riittävän syvä potero, että tuo 6,5" korkea purkki mahtuu siihen pystyasennossa.
Huohottimelta imusarjaan menevä letku tukkoon. Termostaattikotelolta (huohottimen alla) tulee tuo ohut kirkas metalliputki, joka menee tuosta mittatikun takaa. Tämä putki lämpenee ensimmäisenä moottorin käynnistyksessä, eli siitä pöntölle lämmitys. Turbon imupuolen putki tulee melko lähelle oikeaa paikkaa, mutta hieman pitää jatkaa ja eristää. Vielä jää öljyn paluureitti kampikammioon tehtäväksi. Firessä ei mielestäni ole mitään valmista reikää, joten öljypohja pois ja siihen reikä/liitäntä sille.
Alkuperäisen huohottimen ongelma on maataloudesta tuttu, eli vesi seisoo lantossa. Tuossa Firessä kun ei ole alempana lohkossa öljynerotuskammiota kuten monessa muussa moottorissa on, niin koko huohotin pitää kyhätä noin 5cm korkeaan tilaan moottorin päälle. Tuo läppärakenne on vaakatasossa, joten se hyvin helposti kerää sitä töhnää ja lopulta jäätyy. Jos tuota olisi vähänkään mietitty ja tehty sisäisistä kanavista kaltevia johonkin suuntaan, niin kenties koko ongelmaa ei olisi. Oma lukunsa toki tuo ilmassa roikkuva rakenne, joten kannesta säteilevä lämpö ei pääse sulattamaan koteloa varsinkaan ajon aikana.