Tässä on ainut Suomessa myynnissä oleva facelift R8: https://www.nettiauto.com/audi/r8/13222153FinPat kirjoitti: ↑07 Helmi 2023, 19:57Vanhempi ja pyöreämpi on kauniimpi niin kuin TT:kin kanssa. Koska makuasia niin ehdottoman absoluuttinen totuus, luonnollisesti. Ja ilmeisesti tosiaan korivahvistukset tulivat joskus 2010-2011 niin 2011-2015 Gen.1 cabrio manuaalina olisi se ultimate Audi jonka kanssa ihminenkin voisi ehkä elää.
Noita vahvistuksia on kai forum postausten mukaan laitettu after market toimesta myös?
Ostaisin tuon jos se minulle myytäisiin, vaikka auto on ollut hetken aikaa kaksivetoisenakin ja tuo teippaus on jo toinen kerta kun auto on teipattu.
Auto oli myös aikoinaan Teknavissa jossa sillä ajoi Alen Nokian Renkaiden testiradalla Nokialla.
Tässä videossa auto on alkuperäisessä värissä: https://www.youtube.com/watch?v=UNNdz-1chFc
Ostakaa joku mun Stelvio, niin ostan sitten tuo R8:in.


 . Äkkiseltään näyttäsi meinaan just niitlä vanteilta, mitä 159:n alle olen tässä koettanut kuikuilla.
. Äkkiseltään näyttäsi meinaan just niitlä vanteilta, mitä 159:n alle olen tässä koettanut kuikuilla.
 
  Jos heti tarjoiltu tarjous olisi ollut houkuttelevampi, olis kehdannut alkaa keskustelemaan viisysin puutteista. Tai no, en mä tiiä - ei kai 240tkm ajettua nyt uutena voi ees pitää? (melko varmasti tiedossa: vitosen suutin pitää vaihtaa. EGR pitäis ainakin avata. Ja tuulilasi halkesi tuossa syssyllä, inssistä kiinni tulisiko sanomista). Ja laturi vähän visertää kylmänä, toki se on sitä tehnyt jo sen verran pitkään ettei se enää ees huoleta.
 Jos heti tarjoiltu tarjous olisi ollut houkuttelevampi, olis kehdannut alkaa keskustelemaan viisysin puutteista. Tai no, en mä tiiä - ei kai 240tkm ajettua nyt uutena voi ees pitää? (melko varmasti tiedossa: vitosen suutin pitää vaihtaa. EGR pitäis ainakin avata. Ja tuulilasi halkesi tuossa syssyllä, inssistä kiinni tulisiko sanomista). Ja laturi vähän visertää kylmänä, toki se on sitä tehnyt jo sen verran pitkään ettei se enää ees huoleta. 
  
 
















 .
 .