Joo, siis M10 13mm päädyllä. Tuli tuo M8 / 13mm myös näköjään selkärangasta näppäiltyä.
Ja luonnollisesti 10.9 kovuudella.
Valvoja: Moderators
Joo, siis M10 13mm päädyllä. Tuli tuo M8 / 13mm myös näköjään selkärangasta näppäiltyä.
Tunnen jokaisen henkilökohtaisesti ja huomaan heti, jos joku uupuu. Timolla oli vähän yskää, mutta muut 491 olivat varsin pirteitä.
Yep.
Tänään tein itse saman, loppulaskelmana 854hv. Kyllä v8 ääni on vaan kiva diesel-v6 kauden jälkeen
2,8 kg/hp kuskin kera, mutta eihän näitä tehopainosuhteita yleensä kuskin kanssa ilmoiteta
Bella Barchetta, kyllä, ... oli myös vaihtoehto meikällä vs. 916-Spider , kääntyi sitten Alfalle.
Veikkaisin että tuo mun vanha oli kyllä alkuperäinen ja totta on että saumat on käännetty ylöspäin siinäkin.mutt kirjoitti: ↑04 Touko 2023, 08:40Tuo Imasaf on muuten hyvä, mutta keskisauma on käännetty ylöspäin, eli vesi ja kura jää siihen seisomaan, ja pönttö puhkeaa parissa vuodessa. 2017 laitoin alle Ferroz-merkkisen, joka on mitoiltaan paljon pienempi, joskin myös äänekkäämpi, vaikkei pahasti, lähinnä matalat taajuudet hieman voimistui, mistä jotkut voi tykätäkin. Se alkaa nyt näyttämään siltä, että olisi aika alkaa katsella uutta tilalle. Laittaisin samanlaisen, mutta ei ole tullut missään vastaan.
Se olisikin jotain.