^

Valvoja: Moderators
Pihvi lihavoituna. Koskahan päästään eroon tästä, että lumikasoja aurataan peittämään näkyvyyttä risteyksissä ja suojateille. Pyryn ollessa päällä voi olla pakko, mutta sellasia paikkoja mistä se kasa pitäs myös saada pois. Parempi vaikka niitä kullanarvoisia parkkiruutuja syömässä kuin turvallisuutta heikentämässä.
Koska osaa?
EI ole ei. Hätäisenä en peruuta ruutuun ikinä. Silloin on nopeampi syöksyä autoon sekä sieltä ulos ja paiskata mukana kulkevat rojut taka- tai etupenkille. Kuinkahan moni viitsii laittaa ostokset takakonttiin ja käyttää siellä olevia kassikoukkuja? Itsellä ne on täysin koskemattomat.
Käytän koukkuja joka kerta. Ja ostokset kulkevat aina takakoslassa. Sen tähden itselleni yksi merkittävimmistä auton mukavuusvarusteista on sähköinen takaluukku.hjpp kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 12:23EI ole ei. Hätäisenä en peruuta ruutuun ikinä. Silloin on nopeampi syöksyä autoon sekä sieltä ulos ja paiskata mukana kulkevat rojut taka- tai etupenkille. Kuinkahan moni viitsii laittaa ostokset takakonttiin ja käyttää siellä olevia kassikoukkuja? Itsellä ne on täysin koskemattomat.
No, jos on yksisuuntainen väylä ja vinoparkki? Vai pitäisikö vekslata sinnekin?
Ei nyt suoraan liity tähän, mutta h_laurin kuvailemassa parkkipaikassa sähköauton latauspiste on ärsyttävä, jos omistaa mm. Teslan. Ei piuha riitä millään vasempaan takakulmaan ja sitten joutuu vekslailemaan sinne vinoparkkiin ja lähtiessä nokka osoittaa väärään suuntaan.
Miten tuo tilanne Santanderia ärsyttää? Vai omistaako joku sen Teslan jolla ajaa? Eikö se ole vanhanaikaista?Cloverleaf kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 11:23Ei nyt suoraan liity tähän, mutta h_laurin kuvailemassa parkkipaikassa sähköauton latauspiste on ärsyttävä, jos omistaa mm. Teslan. Ei piuha riitä millään vasempaan takakulmaan ja sitten joutuu vekslailemaan sinne vinoparkkiin ja lähtiessä nokka osoittaa väärään suuntaan.
En nyt ihan ymmärrä kommenttejasi. Ongelma siis autoissa, jossa latausliitin takana. Eikös tuossa nyt aika hyvin tullut tilanne kuvailtua, että miksi ärsyttää? Laturin letku ei riitä kuin peruuttamalla ruutuun, ja yksisuuntaisessa parkkihallissa vinoparkkiin on vähän hölmö peruuttaa. Vähänkin kapeampi väylä, niin ei siitä pääse keula edellä edes ajamaan pois vekslaamatta.TeroPee kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 16:18Miten tuo tilanne Santanderia ärsyttää? Vai omistaako joku sen Teslan jolla ajaa? Eikö se ole vanhanaikaista?Cloverleaf kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 11:23Ei nyt suoraan liity tähän, mutta h_laurin kuvailemassa parkkipaikassa sähköauton latauspiste on ärsyttävä, jos omistaa mm. Teslan. Ei piuha riitä millään vasempaan takakulmaan ja sitten joutuu vekslailemaan sinne vinoparkkiin ja lähtiessä nokka osoittaa väärään suuntaan.
Koitin olla hauska ja tarttua tuohon sanaan omistaja sekä siihen, että harva Teslalla ajava varsinaisesti omistaa autoaan.Cloverleaf kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 19:39En nyt ihan ymmärrä kommenttejasi. Ongelma siis autoissa, jossa latausliitin takana. Eikös tuossa nyt aika hyvin tullut tilanne kuvailtua, että miksi ärsyttää? Laturin letku ei riitä kuin peruuttamalla ruutuun, ja yksisuuntaisessa parkkihallissa vinoparkkiin on vähän hölmö peruuttaa. Vähänkin kapeampi väylä, niin ei siitä pääse keula edellä edes ajamaan pois vekslaamatta.TeroPee kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 16:18Miten tuo tilanne Santanderia ärsyttää? Vai omistaako joku sen Teslan jolla ajaa? Eikö se ole vanhanaikaista?Cloverleaf kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 11:23
Ei nyt suoraan liity tähän, mutta h_laurin kuvailemassa parkkipaikassa sähköauton latauspiste on ärsyttävä, jos omistaa mm. Teslan. Ei piuha riitä millään vasempaan takakulmaan ja sitten joutuu vekslailemaan sinne vinoparkkiin ja lähtiessä nokka osoittaa väärään suuntaan.
Tilannehan korjaantuisi laturin pidemmällä letkulla. Mutta saahan sitä itse omistamansa Teslan kanssa harmitella vaikka sitä laturin johtoa.
Mitä! Käytkö huudeilla, jos saan kysyä? Vois olla kiva nähä siinä joskus? Mökkihöperöitynyt kotona maaliskuusta 2021 näet.Cloverleaf kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 11:23Ei nyt suoraan liity tähän, mutta h_laurin kuvailemassa parkkipaikassa sähköauton latauspiste on ärsyttävä, jos omistaa mm. Teslan. Ei piuha riitä millään vasempaan takakulmaan ja sitten joutuu vekslailemaan sinne vinoparkkiin ja lähtiessä nokka osoittaa väärään suuntaan.
Pitänee sähköisen käsijarrun aikakaudella paikkansa. Mutta vanhan koulun skäibä auttoi etuvedon kanssa painivia saamaan aavistuksia takavedon messevyydestä!
Toksinen termi. Käytän mieluummin hellyyttävää "butt scooting" nimitystä samasta asiasta.
Lancia Prisma ja vasemman jalan jarrutus: Kyllä kääntyy!
Joo kyllä tuola aika sekasin jengi on. Ja kun tosiaan tänäänkin eräs Bemaristi ei osannut erottaa puhelimen räpläämisen ja ajamiasen eroa toisistaan. NIin sitten kun tuola vielä on aineissa ajavia.... Jotain suojelusenkeleitä on pakko olla olemassa....insinörtti kirjoitti: ↑19 Maalis 2024, 06:56IL mukaan Helsingin liikenne ei ole pelkästään synkkää. Autoilijat ovat keksineet piristää matkantekoa ilokaasulla.
Ei, sitä ei ei syötetä moottoriin.![]()
Niipä kuten tänään Malminkartanossa se ulkomaalainen FIat kuski. Ei saa ajaa siitä tunnelista läpi. Mutta hän oli sitä mieltä, että hänellä on siihen oikeus. EI ollu aikaa jäädä antamaan lukutuntia sille. Mut on nää ihan jäätävän tyhmiä. En tiie millä ne ajokortit saa. Kaikkea voi tehdä.
Oli kyllä valvontamiehitystä muillakin pääteillä - ekat sulat asfaltit ja aurinko paistaa -FinPat kirjoitti: ↑31 Maalis 2024, 12:36https://www.ts.fi/uutiset/6286294
Kyllä se polliisi joskus Ykköstiellekin eksyy vaikka aika harvoin arkisin näkee. To-La välissä 150 sakkoa kirjoitettu.
Pyöräilijä on kunkku, varsinkin sukkahousut jalassa. Saa mennä mistä haluaa ja miten haluaa. Suojatiellä ollaan jalankulkijoita. Maantiellä avohärdellissä ollaan maantiekäyttäjiä vaikka pyörätie menee vieressä.
SPandex- fillaristina myös samaa mieltä, sama juttu kuin penaristeilla eli 99 % pilaa loppujen maineen