Ohjausyksikön koodausta

Täältä kannattaa hakea tyyppivikoja ja tehdä hyvin otsikoituja selkeitä tekniikkakysymyksiä ilman rönsyjä.

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Mase
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Loka 2024, 08:26

Ohjausyksikön koodausta

Viesti Kirjoittaja Mase »

Löytyykö pääkaupunkiseudulta mahdollisuutta ohjausyksikön ohjelmointiin? Esim. Ficom ohjelmistolla.

Tarvetta olisi bodycontrolmoduleen tehdä muutos käytössä olevista ohjausyksiköistä. Oikea termi taitaa olla "proxy alignment".

Yhteydenotot: vipervs ät gmail.com

Avatar
Maunu
Viestit: 3823
Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
Car(s): Stelvio 2,2JTDM Veloce 210HV 2020, Junior Speziale Electrica 2025, Stelvio 2,2 JTDM 210hv 2018, Subaru Forester 2.0X 2006
Paikkakunta: Pori

Re: Ohjausyksikön koodausta

Viesti Kirjoittaja Maunu »

Mikä auto on kyseessä?
Multiecuscan on paras työkalu tuohon hommaan eikä maksa paljon, jos vaikka itse tekee.

multiecuscan.net osoitteesta löytyy. Rekisteröidyn version vaatii proxy hommat.

Vastaa Viestiin