Alfabbs ratapäivä 26.9 klo 16-20
Valvoja: Moderators
Paikalla
)
Ilmoitan illalla sitovasti paikalle tulemisesta, täytyy tarkastaa työtilanne.
Se on 4.7L V8 ja sehän on tossa 928S possussa. ( GTV6 oli kyllä hakusessa mutta toi jäi käteen kun sopivia ei löytynytCiancarlo kirjoitti:Joo, mukaan vaan.
Ilmoitan illalla sitovasti paikalle tulemisesta, täytyy tarkastaa työtilanne.
Ei ihan mikään corolla siis.savijo-r kirjoitti:[
Se on 4.7L V8 ja sehän on tossa 928S possussa
Hmm..aloin tuossa katselemaan että eihän tuo alastaro ole kuin 120km:n päässä. Melkeinpä houkuttaisi lähteä.
Pitäisi kyllä jostain taikoa sen verran aikaa että saisi jäähdyttimen vaihdettua ennen sitä. Vuotavalla ei varmaan kannata lähteä...
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: Ampera, M3, 500c
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA, Integrale 16v, 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Minäkin hidastelin Jurvassa pari viikkoa sitten ekaa kertaa.. 'Puuha' siitä viuhu useemmankin kerran ohiJ. Saari kirjoitti:Tuon takia tuskin kannattaa jättää tilaisuutta väliin, kun ei ilmeisesti olla hampaat irvessä skabailemassa. .-tommi- kirjoitti: Kuinka moni lähtijöistä on ennenkin ajanut radalla? Mietin vaan että viittiikö lähteä hidastelemaan muiden kiusaks...
Jos vaan aikataulu antaa myöden ja ilmeisesti nyt saa ilmoittauduttua myöhemminkin (?) niin olen myös tulossa liukastelemaan ilmeisesti ainoana kuskina joka ajaa kitkarenkailla
- alfa 156 v6
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA, Integrale 16v, 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Tuo kuukausi varmasti riittäis aikataulun järkkäämiseen ainakin mulle, eli todennäköisesti on Keuruu edustettuna.. Ehkä jopa kahdella, vai mitä 'm.sa'MrKirby kirjoitti: Tehdääs vaikka niin, että minä otan taatakseni tuon loppusumman eli jos ei saada viittätoista kasaan, niin minä hoitelen tuon loppumaksun. Eipähän tartte puuhan stressata tuon eräpäivän kanssa ja meillä on kuukausi aikaa haalia muutama hemmo lisää. Jos ei saada, niin sitten ei.
- Seiska5mma
- Car(s): 75 3.0
Ei muuta kun sinne, kävin Kemoralla samoilla fiiliksillä yksin ja ummikkona. Autoa, siipiformulaa ja motaria meni ohi oikealta ja vasemmalta, mutta kun vaan piti miehekkäästi omaa linjaa, niin kyllä se siitä lähti. Välillä takana näytti olevan ohjelmaa kabiinissa, kun meikäläinen kämmäsi vaihteita ja etsi linjoja.-tommi- kirjoitti: Kuinka moni lähtijöistä on ennenkin ajanut radalla? Mietin vaan että viittiikö lähteä hidastelemaan muiden kiusaks...
Bensaa meni kolmattakymmentä litraa parissa tunnissa, kumit huusivat puolet jokaisesta kierroksesta, mutta ei ne loppujen lopuksi pahasti kuluneet, vaikka vähän pahalta näyttivätkin.
-
m.sa
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Katotaan nyt mitkä renkaat saa autoon alle, ja kuka mulle tekee sen päivän töissä.... Tai sit kokeilen Trumppaa radalla, jos kerran korollatkin saa tullaalfa 156 v6 kirjoitti: Tuo kuukausi varmasti riittäis aikataulun järkkäämiseen ainakin mulle, eli todennäköisesti on Keuruu edustettuna.. Ehkä jopa kahdella, vai mitä 'm.sa'
Abarth 500 Esseesse
Itse ainakin tuli kohtuullisesti opittua tuo tien antamisen jalo taito, kun ajelin 80-heppasella vakioritmolla subarujen ja audien seassa. Oli tuossa sellainenkin puoli, ettei omaa kädettömyyttäänkään osannut hävetä, kun kukaan ei voi olettaakaan moisen vimputtimen kulkevan yhtään mihinkään... Paitsi hiekalle, tietenkin.alfa 156 v6 kirjoitti:
Minäkin hidastelin Jurvassa pari viikkoa sitten ekaa kertaa.. 'Puuha' siitä viuhu useemmankin kerran ohi![]()
Piru vie, ettei vaan ala itelläkin tässä ratahammasta kolottamaan vielä kertaalleen tänä vuonna... Eipä tuo matkakaan haittaisi, kun loimaanseudulta löytyy oma "tukikohta". Tuo Ritmo tarttisi varmaan kansirempan ennenkuin viittii radalle taas tulla vinguttamaan, mutta kai sitä kehtaisi kloppi tulla vanhemmilta lainatulla 156:lla? Täytyypä ruveta tarkistelemaan omia aikatauluja..
- alfa 156 v6
- alfa 156 v6
Paikalla
Jep tullaan paikalle.
Ei muuta kun pitää alkaa raapiin possua nippuun kun noita hommia on lykätty about vuosi
Jakoremmin kireyden tarkistus, takaisjousien ruuvaus jäykemmäks(nekin perkeleet pitää irroittaa) Etujarrulevyt kierot...jne jne
No onneksi saa ajettua noi jeesuksen aikaiset renkaat vaihtokuntoon ja toivottavasti vanhus ei ainakaan ekalla tunnilla leviä
Jakoremmin kireyden tarkistus, takaisjousien ruuvaus jäykemmäks(nekin perkeleet pitää irroittaa) Etujarrulevyt kierot...jne jne
No onneksi saa ajettua noi jeesuksen aikaiset renkaat vaihtokuntoon ja toivottavasti vanhus ei ainakaan ekalla tunnilla leviä
Katos vaan - johan alkoi innostusta löytyä!
Näyttää siltä, ettei minun ja Ciancarlon takuut realisoidukaan maksettaviksi... 
Kyllä siitä hyvä reissu tulee! Millaiseksihan noi Konit oikein kannattais ruuvailla... keulaahan voi säädellä siellä paikanpäälläkin, mutta takapäätä ei. Tai no prkl... onnistuuhan se, kun jätän takapenkin ja hattuhyllyn suosiolla kotiin ja takaturvavyötkin valmiiksi irti, niin säätyyhän ne sitte sillä omalla patentilla.
Kyllä siitä hyvä reissu tulee! Millaiseksihan noi Konit oikein kannattais ruuvailla... keulaahan voi säädellä siellä paikanpäälläkin, mutta takapäätä ei. Tai no prkl... onnistuuhan se, kun jätän takapenkin ja hattuhyllyn suosiolla kotiin ja takaturvavyötkin valmiiksi irti, niin säätyyhän ne sitte sillä omalla patentilla.
- Ciancarlo
- Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
No joulupukin homma en ala viemään. Mutta tontun tittelin kyllä kuittaan, sen verran tuli tänään törttöiltyä (ei kuitenkaan liikenteessä).Boxer33 kirjoitti:Jaahas, taitaa olla itse joulupukki tulossa paikalle. Pitäisköhän sittenkin yrittää muokkaa aikataulua uudestaan.
Mutta lisää vaan porukkaa kaahailemaan radalle!
Terv. CC.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- alfa 156 v6
Ja jos olisi ollut viikonloppuna niin 147:aakin olisi pitänyt ulkoiluttaa ensimmäistä kertaa alustatestien muodossa.kterkkila kirjoitti:Mikään päivä ei tietenkään kaikille voi sopia, mutta jossittelun nimissä voinen todeta että jos tapahtuma olisi ollut päivää myöhemmin, niin oltaisiin tultu ajamaan shake-down testit endurance 75:lla..
Alfaton ainakin hetkellisesti...
Paikalla
) että voi tulla tilanteita. Mutta kokeilla voi toki mutta en ainakaan itse ole radalla samaan aikaan autolla.
Ne on vaan niin vikkeliä (vaikka onkin monsteriMrKirby kirjoitti:Mutta tuollahan on aikaa neljä tuntia, joten eiköhän siitä raaski jokusen minuutin kaksipyöräisillekin lohkaista.puuha kirjoitti:No ei kovin mielellään. Kun autoja ja moottoripyöriä EI päästetä radalle samaan aikaan. Turvallisuus syistä.
- Seiska5mma
- Car(s): 75 3.0
- Rolle
- Site Admin

- Car(s): 45e + Explorer EV
Minä taas näkisin että kyseessä on vain neljä tuntia, ja tulee turhaa sählinkiä jos on vielä yksi prätkä seassa. Mutta en ole vielä edes maksanut joten häivyn taaaas taka-alalle.MrKirby kirjoitti:Mutta tuollahan on aikaa neljä tuntia, joten eiköhän siitä raaski jokusen minuutin kaksipyöräisillekin lohkaista.
PS. Kohta pitää laittaa rahaa tilille jos menee suunnitelmien mukaan