Bensa Ghibli. Onko tästä mihinkään? Aika painavan oloinen… äänet lienee hauskat! Mutta loppuuko ilo siihen?
Tuo pirssi on Japanista tuotu ja huoltokirjaton versio. Ratio ei hae kanavia kuin reilut 90 mhz ja navi ei toimi ollenkaan. Entinen omistaja palkitun pizzeriayrityksen omistaja ja tarjosi tuota autoa viime vuonna vaihdossa minulle QF Stevioon. Ihan jees peli oli ajella, mutta nuo puutteet ei maistut minulle. Toki meillä oli näkemyseroa auton hinnastakin.
Kiitoksia raadille kommenteista sekä tiedoista Ghibliin ja yksilöön liittyen! Aika linjassa omien Levante kokemusten kanssa… Eipä tarvii sitä käydä katsomassa, Stelvio on varmasti parempi. Aina välillä vain haluaisi murinaa ja pärinää!
Ghiblin muotoilu on kyllä kestäny todella hyvin aikaa, etenkin keula ja kylkilinja. Harmi kun riski Chrysler fiiliksiin tiettyjen osien takia. Tosin toi valkonen ei imo mikää paras väri siihen tai sitte se on noi tuunaukset mitkä tekee tosta tunkkasen.
Minulla on ollut vm. 2014 Ghibli ja vm. 2017 Facelift Quattroporte. QP on kyllä hieno ja näyttävä peli, mutta onhan se turhan iso kaupunkipyöritykseen. Se on pidempi kuin Langit S Mersu ja 7 Bmw.
SQ4 facelift Ghibliä koitin löytää itselleni sopivaan hintaa kuukauden ajan, mutta päädyin sitten kesäpelin kanssa budjettiratkaisuun.
Ei nettiautosta, mutta tuli tuolla myyntiharmitusketjussa mainittua GTV:n myynti, jota mandeprkl komppasi, niin vilkaisin vähän Euroopan tarjontaa. Tämä olisi aika ihana ja ihan superharvinainen punaisine kojelautoineen.
Enkä osaa pitää edes kalliina.
I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 2. Hand Scheckheft TÜV Neu
First Registration: 06/2000 Mileage: 109,900 km Fuel: Petrol Power: 162 kW (220 hp)
Price: €12,999
Ei nettiautosta, mutta tuli tuolla myyntiharmitusketjussa mainittua GTV:n myynti, jota mandeprkl komppasi, niin vilkaisin vähän Euroopan tarjontaa. Tämä olisi aika ihana ja ihan superharvinainen punaisine kojelautoineen.
Enkä osaa pitää edes kalliina.
I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 2. Hand Scheckheft TÜV Neu
First Registration: 06/2000 Mileage: 109,900 km Fuel: Petrol Power: 162 kW (220 hp)
Price: €12,999
Onko tämä forumisteille tuttu? Mahtaako olla tuollaisena mahdoton kadulle?
Kävin kattomassa kun oli edellisellä myyjällä myynnissä. Hinta oli silloin 5000€ ja ihan ok kunto pyyntiin nähden.
Alustan säätöihin ei ollut tehty vielä mitään, eli voisi lukea vakio autoksi johon on pultattu kilpavarusteita.
Ykstyiskohdiltaan aika karu, listoja puuttuu, takaluukuntiiviste korvattu silikonilla ja kuplaa maalin alla katon reunoilla.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
Onko tämä forumisteille tuttu? Mahtaako olla tuollaisena mahdoton kadulle?
Kävin kattomassa kun oli edellisellä myyjällä myynnissä. Hinta oli silloin 5000€ ja ihan ok kunto pyyntiin nähden.
Alustan säätöihin ei ollut tehty vielä mitään, eli voisi lukea vakio autoksi johon on pultattu kilpavarusteita.
Ykstyiskohdiltaan aika karu, listoja puuttuu, takaluukuntiiviste korvattu silikonilla ja kuplaa maalin alla katon reunoilla.
Mä kyllä laskisin ton V8:in superautoluokkaan. Lukemat oli kovia tuohon aikaan ja lisäksi korissahan on käytetty kuitua aina S3:sta lähtien ja muotoilijakin taisi olla mclaren F1:sen kanssa sama (siis redesign)
Lisäksi kyseinen pata oli ihan Kotuksen tekemä eikä rover. Ja malli on detuned versio 500hp:sta koska renault toimitti paskan laatikon. Kilpasiskossa oli sama pata mutta eri laatikko.
Lisäksi auto on aikansa mukaisesti kauhea ajettava normaalissa liikenteessä, epäluotettava ja äärimmäisen epäkäytännöllinen. Eli superauto. Urheiluautolla pystyi sentään vielä ajamaan.
Mutta ton ilmoituksen valmistusmäärät ei pidä paikkansa. Valmistusmäärä on lähellä GT:tä mikä toi vin numeron sarjanumeron perusteella ei ole vaan toi on ihan ensimmäisiä 1997 valmistettuja perus V8:ja. Mutta hieno auto joka tapauksessa.
Ei täällä mikään pysy piilossa… Olen luopunut autoilusta. Tuosta voi poimia itselleen todella erinomaisen ja erittäin huolletun yksilön. Minulle antoivat laatikollisen pattereita.
Ollut meillä lähinnä vaimon käytössä 39tkm->171tkm ja vähän vajaa 5v. Kertaakaan ei ole jättänyt tielle eikä käynnistymättä. Ilmoituksesta poiketen auto on tuotu Ruotsista 39tkm ajettuna. Valmistettu kesällä 2017 eli MY 2017 (ilman adblue). Minä olen huoltanut lukuun ottamatta hihnan vaihtoja jotka tehty kaksi kertaa Vähämaan autopalvelussa (merkkihuolto). Jos joku kiinnostui niin yksityisviestillä voi kysellä lisää.
Lisäksi takana rekkari on kuvien mukaan sössitty hienosti vinoon sakan taustojen asennukseksessa...
Ei täällä mikään pysy piilossa… Olen luopunut autoilusta. Tuosta voi poimia itselleen todella erinomaisen ja erittäin huolletun yksilön. Minulle antoivat laatikollisen pattereita.
Ei tuossa ole mitään hätää.
Hommaat vain italialaisen -80 tai -90 luvun luukkulamppuisen flat crank V8 koneisen laitteen Someron kartanon autohalliin kompensoimaan CO2 tuotantotyhjiötä jota olet nyt aiheuttamassa!
Hommaat vain italialaisen -80 tai -90 luvun luukkulamppuisen flat crank V8 koneisen laitteen Someron kartanon autohalliin kompensoimaan CO2 tuotantotyhjiötä jota olet nyt aiheuttamassa!
Shhh… Tämä on diabolisen suunnitelmani askel kolme. Ensimmäinen on nyt suoritettu. Vaihe kaksi on haastava. Vaivihkaa pitää tyhjentää talli polttopuista (niitä on paljon) ja saada kotijoukot innostumaan luukkulamppuisesta targapalojen tuulettamasta tulevaisuudesta! Sormet ristissä.
Shhh… Tämä on diabolisen suunnitelmani askel kolme. Ensimmäinen on nyt suoritettu. Vaihe kaksi on haastava. Vaivihkaa pitää tyhjentää talli polttopuista (niitä on paljon) ja saada kotijoukot innostumaan luukkulamppuisesta targapalojen tuulettamasta tulevaisuudesta! Sormet ristissä.
Good plan!
Kunhan vähän kelit paranevat niin käydään koeajolla.
Uusi model Y?
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Good plan!
Näitä treffejä en jätä väliin! Mutta suunnitelma on enemmän nepanepa kuin 348…
Good plan!
Näitä treffejä en jätä väliin! Mutta suunnitelma on enemmän nepanepa kuin 348…
Millainen 944 mielessä?
Early?
85.5?
S?
S2?
Turbo?
Ehkä "Targan" sijasta jota Cabrio?
Pyydän yksityisyyttä tänä vaikeana hetkenä.
Järkyttäväähän tämä on nähdä rakastettua Stelvio-kalustoa autoliikeen pihamaalla...
Mutta uskon, että pattereiden lataaminen Porsche Macan 4S:ssä tai Hyundai Ioniq 5 N:ssä voikin olla perusteltu ratkaisu arkiajettavuuden ja monikäyttöisyyden kannalta . Siis kun kerran Stelvio QF ei nyt ilmeisestikään ole pihaan tullut.
Näillä ajatuksilla pystyn ymmärtämään tapahtuneen. Ja pitääpä vinkata hyvästä Stelvio-yksilöstä eteenpäin.
^Ei… Olen sortunut syvälle varjoon. Ingolstadtin laitteella itseäni siirtelen. On kuin vesisängyllä ajelisi.
Kai sentään 55 ja badget paikoillaan?
Käytettyä kun haki oli tärkeempää saada maltilliset kilsat kuin isompi akku. Ei siis löytynyt sopivaa Schutzstaffelia, mulle riittää tää SA versio. On sentään luiskaperä ja S-viiva. Ja ihan kaikki varusteet. Kyllä. Ne kaikki. Ja koska sielu on myyty, tilauksessa on myös jälkiasennus vetokoukku. My journey towards the dark side is complete.