BELLA ITALIA

Täältä löydät tapaamiset, kebabillalliset, kerhojen tapahtumat, ratapäivät jne. Osallistu tai ehdota uutta!
TeroPee
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Viesti:

Re: BELLA ITALIA

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

Eiköhän sinne toivotut henkilöt jo tiedä paikan. Ja muiden ei tarvitse tietää.

Keltsi
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt, Megane RS (225)

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

2.8. on Mustialassa Hakkapeliitta -tapahtuma, joten siellä tuskin on mitään Bella Italiaan viittaavaa...
"No smoke => no power => no hope"

Tiige
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Suora lainaus internetin syövereistä:

"Olin vanhaan järjestäjään yhteydessä tästä, ja mulle kerrottiin, että kyseessä on "kutsutilaisuus", eikä järjestäjä halua tietojaan jaettavan.
He siis antoivat Bella Italia - niminen käyttöön.
Samalla mulle kerrottiin, että ainakaan Mustialassa ei tapahtuumaa enää todennäköisesti järjestetä, eikä tuskin muuallakaan, ainakaan vanhojen järjestäjien puolesta."

Tämä siis facebookin italialaiset ajoneuvot ryhmästä. Itse en tiedä mitään tästä lainauksesta enkä ota muutenkaan mitään kantaa asiaan.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

sämpy
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Kopsasin oman viestini Fiiufoorumin puolelta:
Itse aion ajaa tuonne "murskan paratiisille" Mirafiorilla aamupäiväksi huomenna, mutta poistun n. klo 12. Sen jälkeen jos joku on ajamassa Hämeenlinnan suuntaan, meille saa poiketa kotona ollaan ja hallilla voidaan turista lisää Fiateista ja muista italiaanoista.

Osoitehan on Mäntyrinteentie 118, 14300 Renko. En taida mitään kylttejä laittaa kun ei ole virallinen tapahtuma enkä tiedä tuleeko ketään, mutta kannattaa huomioida urheiluautoilla että viimeiset 400 metriä on melko huonokuntoista kivistä tietä tänne metsän keskelle ja viimeisen kilometrin vain yksi ajokaista.

Tässä olisi siis italianautokerhoille oiva tilaisuus järjestää yhdessä jonkinlainen VIva Italia -tapahtuma ensi vuonna tähän aikaan tällä seudulla, kun tilausta tuntuisi olevan.

FinPat

Viesti Kirjoittaja FinPat »

Hauska "mini-Bella" Murskalla tänään. Ja Bella-perinteiden mukaan aurinkoa riitti!

sämpy

Joitain kännyräpsyjä alkupaloiksi Ypäjältä. Foorumien erilainen vilkkaus näkyy hyvin, Alfistit olivat selvästi parhaiten saaneet sanoman tapahtumasta.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

sämpy

Kuulemma väkeä on ollut menossa nettisivujen perusteella huomenna Mustialaan, kun tietoa ei ole osattu jakaa.. no toki hakkapeliitta tapahtumakin on käymisen arvoinen.

Tässä on tullut vähän käytyä keskusteluja, että miten tämän asian hoitaisi kuntoon ensi vuonna. Forssan seudulla on kyllä paikkoja jos vaan kerhot saisi aikaiseksi yhteistyötä. Valitettavasti ihan yhtä idyllistä paikkaa ei ole tullut vielä eteen, jossa olisi myös riittävästi tilaa ja muut fasiliteetit mikäli homma vielä ottaa tuulta alleen.

IrocJack
Car(s): Giulia 2.2 jtdm -18
159 2.2 JTS -06
159 2.4 JTDm -06

Ducati 749
Aprilia AF1 Futura
Gilera SC125
Kawasaki ZXR750

Camaro Iroc-Z
Beretta GTU

Viesti Kirjoittaja IrocJack »

Eikös jossain jo ollut, että ensi kesäksi Mustiala varattu jo ja järjestelyistä vastaa uusi joukko harrastajia.

sämpy

Jos on, niin hemmetin hienosti tiedottavat. Kohta on kymmenen italokokoontumista Forssassa.

Sanoka nyt että se Bellakin on tänään tuolla. :mrgreen:

mutt
Car(s): Lanciat: Delta 1.6 Multijet -09, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Ehkä tiedottamista tulee sitten, kun tiedotettavaa on. Aika alkutekijöissään on vielä kaikki.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

sämpy

Pääasia ettei tässä käytetä harrastajat vähiä tunteja ja energiaa turhaan työhön ja tehdä jokainen tahoillaan omaa tapahtumaa. Ja sitten selviää joulukuussa "ai tekin ootte semmoista järjestämässä".

Tässä kun on tätä historiaa, että asiat selviää jostain puskaradiosta ja tänäänkin on varmaan jengi ajellut turhaan paikan päälle. Kivahan se on kehitellä asioita ns. omassa rauhassa, mutta kun tapahtuman maine alkaa olla jo menetetty niin mitä aikaisemmin ilmoittelee sitä enemmän on pelastettavissa. Tässäkin on bellan peruuntumisesta puheltu jo pari kuukautta, mutta ei sellainen aika riitä mihinkään tiedon kulkuun kuten tuli nähtyä ja pettyneitä on ajellut tuonne niin heinäkuussa kuin tänäänkin. On tässä itsekukin naulannut itsensä järjestämään tapahtumaa ilman mitään konkretiaa käytännön kuviosta pientä ideaa lukuunottamatta. No sitten kun tulee asian kanssa julki niin on ainakin pakko toteuttaa. Eipä oman tapahtuman osaltakaan oltu tiedottamisessa ajoissa vaikka siinä oli sentään 3-4 kuukautta. Yleensä oikea aika tiedottaa on eilen ja siitä taaksepäin.

Toivotaan että joku yhteinen tapahtuma järjestyy jonkun toimesta ja minäkin pääsen sinne varaosia myymään jonnekin takapihalle. Sen verran heitän luottoa että en ala nyt itse mitään enempää kehittelemään vaan jään odottelemaan mitä syksy tuo tullessan.

mutt
Car(s): Lanciat: Delta 1.6 Multijet -09, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Suora lainaus internetin syövereistä:

"Olin vanhaan järjestäjään yhteydessä tästä, ja mulle kerrottiin, että kyseessä on "kutsutilaisuus", eikä järjestäjä halua tietojaan jaettavan.
He siis antoivat Bella Italia - niminen käyttöön.
Samalla mulle kerrottiin, että ainakaan Mustialassa ei tapahtuumaa enää todennäköisesti järjestetä, eikä tuskin muuallakaan, ainakaan vanhojen järjestäjien puolesta."

Tämä siis facebookin italialaiset ajoneuvot ryhmästä. Itse en tiedä mitään tästä lainauksesta enkä ota muutenkaan mitään kantaa asiaan.
Sitten kuitenkin vanha sivusto kertoo tapahtuman kuitenkin olevan 18.7.2026:
https://www.bellaitalia.fi/
Mutta normaali vai kutsuvieraille vai miten, sitä ei tarina kerro.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

sämpy

Siinähän on sitten valmis mainos :mrgreen: , ei muuta kuin kilpaileva kaikille avoin tapahtuma työlistalle. Jos ei entinen paikka onnistu, niin mulla on jo yksi korvaava vaihtoehto tiedossa Forssan puolella.

Vastaa Viestiin