"The 2200 came from the factory with a cable-operated clutch whose effort is positively agricultural. Very heavy, particularly in comparison with the light effort needed to operate the brakes and steering. From 1979(?) to July 1983 Citroen used a hydraulic clutch on the Prestige. "
Kivaa!
Valvoja: Moderators
Re: Kivaa!
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11614
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Re: Kivaa!
Huomenna selviää sitten tämäkin!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Re: Kivaa!
Viritetty 33 voisi olla vastaus paitsi tähän ongelmaan, myös sellaisiin ongelmiin joita sinulla ei vielä ole. Sen mukana tulee autoon asennetun moottorin lisäksi myös irrallinen moottori, eli ei tarvitse ainakaan sen takia moottoria irrottaa. Varaanko jo koeajon?
Tein itse - säästin
- Isola
- Viestit: 2158
- Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
- Car(s): Thesis, スバル, una macchina razionale ed una berlina a 4 porte
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Kivaa!
Oleinolla on näköjään ratkaisu yllättävän moneen autoharrastuspulmaan. Jos moottorin irrottaminen tympii, niin kannattaa tosiaan ostaa aihio, jossa tuo ikävin homma on jo tehty. Sitten voi vaikka miettiä vaihtoehtoista voimanlähdettä.
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8 x 2. Etu-, taka- ja neliveto x 2. Puuttuu kaasuturbiini ja yliveto.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 11373
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Elroq 60 Sport Čára 2025, 500e La Prima 2022
- Paikkakunta: Lago d'Erba
Re: Kivaa!
Jaetaankohan jossain Vuoden myyntipuhe -palkintoja? Jos ei, nyt viimeistään olisi syytä ryhtyä jakamaan!Oleino kirjoitti: ↑05 Loka 2025, 19:41Viritetty 33 voisi olla vastaus paitsi tähän ongelmaan, myös sellaisiin ongelmiin joita sinulla ei vielä ole. Sen mukana tulee autoon asennetun moottorin lisäksi myös irrallinen moottori, eli ei tarvitse ainakaan sen takia moottoria irrottaa. Varaanko jo koeajon?
- Epäkelpokeräilijä -